Muita joilla ei yksiäkään pikkujouluja?
Kommentit (39)
Lasketaanko jos olen pikkujouluissa töissä?
Olisi ollut tarjolla, mutta ei kiinnostanut mennä.
Minulla ei ole ollut. Työelämässä olessa oli kyllä. En kaipaa pikkujouluja, on tullut kutsuja mutta en ole mennyt, enää eivät kutsu. Mies on tj, eikä hänkään käy, eikä järjestä pikkujouluja työntekijöilleen, bonukset riittävät.
Työpaikan. Menen velvollisuudentunnosta. ps. et jää mistään paitsi.
Siisti kiva joululounas työporukan kanssa firman piikkiin hyvän hotellin ravintolassa. Siinä kaikki, taas kerran, enkä mihinkään iltarypemiseen edes lähtisi. Minusta on suorastaan irvokasta kunnioittaa noita sikailuja pikkujoulun nimellä.
Täällä yksi. Olemme pienyrittäjiä ja pidämme yrityksen kekkerit aina toukokuussa. Pikkujoulut ei kuulu meidän perinteisiin. Kerran olin opiskeluaikana pikkujouluissa, ihan älytön ryyppyjuhla oli.
Ei ole minkäänlaisia pikkujouluja, ei tänä vuonna eikä monena muunakaan. En mitenkään ihannoi sikailupikkujouluja, mutta olisihan se kerran voinut olla mukava kokea sellainenkin pikkujoulu, jossa ryypätään, vehdataan vieraiden kanssa, suututetaan pomo ja ollaan noloja monta viikkoa eteenpäin. Tietäisi mistä puhutaan ; )
Ei ole pikkujouluja. Olen kotiäitinä kolmatta vuotta, ei minua mihinkään kutsuta eikä olisi rahaa mennäkään,
En ole koskaan ollut työelämässä niin että olisin päässyt osalliseksi työporukan pikkujouluja. Eikä sellaisia ole muutenkaan piireissäni vietetty. Kerran olin isovanhempani syntymäpäivän takia pikkujouluaikaan ravintolassa ruokailemassa, oli kynttilöitä ja punaisia liinoja.
:(
Ei ollut mutta alettiin sit itse järkkäämään. Työkavereiden kanssa käydään hyvässä ravintolassa, ystävien kanssa järkätään lomanalkajaisbrunssi. Ei siis rypemistä, ryyppäämistä tai villiä vehtaamista tiedossa :)
Tässä yksi. Työnantaja olis kyllä tarjonnut jouluruuan mutta sinne olisi pitänyt mennä omalla ajalla, ei kiitos.
Toisaalta hyvä ettei ole pikkujouluja, säästyy rahat.
Inhoan pikkujouluja, joten Luojan kiitos ei ole. Parit olis olleet tarjolla.
Ei ole pikkujouluja, kun en ole töissä. Kaveritkin ovat niin vakiintuneet, että eivät käy enää ulkona missään :(
Vuosikausiin ei ole ollut. Kotona perheen kanssa vietetään pikkujouluja, mutta lähinnä vain lasten pikkujoulu.
Tänä vuonna on vain kaveriporukan pikkujoulu. Minun työpaikalla ei ole pikkujouluja ja miehen työpaikan ( avec-juhlat) pikkujouluun ei mennä.
En minäkään mitään sikailuja kaipaa. Haluaisin vaan hyvin syömään kivalla porukalla.
Ap
Ei ole mullakaan :(
Olisi kiva kun olisi joku porukka, johon kuuluisi. Tai edes joku, jonka kanssa voisi mennä istumaan iltaa kivaan baariin. Miehen kanssa tunnetaan liian hyvin, ei ole kauheesti juteltavaa :(
Työpaikalla on vain jouluruokailu päivällä, ei muuta. En kuulu mihinkään yhdistyksiin tai muihin, joten ei ole mitänä pikkujouluja tänä vuonna. En tosin edes kaipaa.
Ei ole. Sanoin ettö jonkun täytyy tienatakin ne pikkujoulut saatana. Olen ainoa joka saanut merkittäviä kauppoja kiinni tänä vuonna. Ei vittujakaan kiinnosta känniset puutteiset vanhat akat ja äijät joiden naamasta näkee että pikkujoulut on ollu päällä jo pari viikkoa. Haistakaa paska, muutan saksaan!!,
Ei ole ei. Olen mä kyllä kai kolmissa ollut eläissäni.