Muita joilla ei yksiäkään pikkujouluja?
Kommentit (39)
Ohis, mutta pikkujouluilla on jostain syystä kamalan huono maine. Itselläni on tänä vuonna ollut opiskeluporukan, lapsuudenkaveriporukan, työporukan ja miehen sekä mun yhteisen kaveriporukan pikkujoulut, joissa on käyttäydytty siivosti, syöty hyvin, vaihdettu kuulumisia, juteltu mukavia ja päädytty nukkumaan omiin sänkyihin omien kumppanien kanssa. On tietysti tosi harmillista, jos teidän maailmassa pikkujoulut tarkoittaa oksentelua, pettämistä ja itsensä nolaamista tai teitä ei ole kutsuttu yksiinkään. :(
HEP! Ei ole täälläkään. Ajattelin kyllä muutaman kaverin kutsua puurolle ja tortuille ja viettää sellaista reuhallista pikkujoulua mutta katsotaan nyt miten aikataulut sopii yhteen ja onnistuuko tämäkään :/ Mä olen hoitovapaalla, eli ei ole työpaikan juhlia, lopetin harrastukseni raskauden alettua eli ei ole joukkueen pikkujoulujakaan.... Tänävuonna ei jostain syystä järjestetä perinteisiä suvun pikkujoulujakaan :(
Mä olen opintovapaalla työpaikasta, eikä mua tänä vuonna kutsuttu mukaan. Opintoporukka on niin hajanainen, koska opetuspäiviä vähän. Tällä porukalla ei juhlia järjestetä.
Olin yhden ystävän kanssa perjantaina liikenteessä kahdestaan, eli järjestin itse, vaikka teemana ei juuri pikkujoulut olleet. Oli kyllä todella mukavaa.
Täytyy kyllä myöntää, että olisi ollut todella kiva, jos olisin päässyt työporukan juhliin, kun kivaa porukkaa ovat. (siitä vähän valju fiilis)
Pätkätyösijaista ei kutsuta pikkujouluihin
Mäkin pätkätyöläinen, joten ei ole edes työpaikan pikkujouluja. En silti valita, koska en ole oikein jouluihminen, en edes pikkujoulu.
Ei ole vuosiin ollut pikkujouluja kuin korkeintaan työpaikalla omakustannushintaan. Firma ei tule yhtään vastaan kustannuksista. Käytännössä noissa omakustanteisissa käy vain pieni ydinporukka/sisäpiiri ja me muut jätetään väliin kun ei olla noihin oikeasti tervetulleita.
Ei ole pikkujouluja tarjolla. Teen keikkaa eri ravintoloihin vuokrafirman kautta. Ois kyllä kiva kun ois pikkujoulut. Edellisissä vakkarityöpaikoissa ne oli ihan hauskoja juhlia.
Ei ole kutsuttu mihinkään. Kaveritkaan ei taida pikkujouluja järjestää (ainakaan minua ei ole kutsuttu). Viime vuonna oli useammatkin, kun vielä opiskelin, joten tuntuu aika ankealta nyt :-/
Ei ole. Mä olen koko parikymmenvuotisen työhistoriani aikana käynyt kaksissa pikkujouluissa!
Ei ole pikkujoulukutsuja. Kerran olen käynyt työpaikan järjestämässä syömingissä. Kivaahan siellä oli, mutta työpaikka ei enää järjestä. Vain työpäivän keskellä nyyttäriperiaattella kahvit ja herkut, mutta ei mitään vapaa-ajalla olevaa hienoa ruokaa ja juomia. Ei kiva :(
Ei ole. Miehen pikkujoulut olisivat avec, mutta ei puhunut niistä mitään ja ehdin muita suunnitelmia. Ei ole kyllä aiemminkaan pyytänyt mukaan, usein edes mennytkään. Kerran itse käynyt niissä syömässä ja sitten tullut mukaan. Silloinkaan ei edes kertonut, että olisi avec, selvisi kun muilla oli ollut vaimoja mukana ja puhui siitä luontevasti. Kysyin, mikset pyytänyt, niin sanoi vain, että et sinä kuitenkaan olisi lähtenyt. Eikä ole sellaisia harrastusryhmiä, missä olisi. Itse olen töissä ainoana ulkopuolisena työntekijänä uskovaisten perheyrityksessä. Lasten koko perheen harrastuspikkujouluja oli aikoinaan, mutta ne jäivät pois kun ne alkoivat olla heidän makuunsa liian lapsellisia. 2009 olin kurssilla, jossa oli pikkujoulut, joten pari kertaa vuosikymmenessä niitä on ollut.
Työkaverit ovat pelkkiä työkavereita, muiden, eli omien ystävien kanssa juhlitaan.
Minä! Ei tänäkään vuonna, onneksi.
Ei ole pikkujouluja, onneksi. Vaikea keksiä mitään teennäisempää juhlaa.
Pikkujouluissa yleensä pitäisi käyttää alkoholia ja kärsiä krapulasta seuraavana päivänä, joten ihan hyvä, ettei ole, niin ei tarvitse kieltäytyä kohteliaasti.
Hep