Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei yksiäkään pikkujouluja?

Vierailija
29.11.2015 |

Tänäkään vuonna?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Vierailija
22/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta pikkujouluilla on jostain syystä kamalan huono maine. Itselläni on tänä vuonna ollut opiskeluporukan, lapsuudenkaveriporukan, työporukan ja miehen sekä mun yhteisen kaveriporukan pikkujoulut, joissa on käyttäydytty siivosti, syöty hyvin, vaihdettu kuulumisia, juteltu mukavia  ja päädytty nukkumaan omiin sänkyihin omien kumppanien kanssa. On tietysti tosi harmillista, jos teidän maailmassa pikkujoulut tarkoittaa oksentelua, pettämistä ja itsensä nolaamista tai teitä ei ole kutsuttu yksiinkään. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEP! Ei ole täälläkään. Ajattelin kyllä muutaman kaverin kutsua puurolle ja tortuille ja viettää sellaista reuhallista pikkujoulua mutta katsotaan nyt miten aikataulut sopii yhteen ja onnistuuko tämäkään :/ Mä olen hoitovapaalla, eli ei ole työpaikan juhlia, lopetin harrastukseni raskauden alettua eli ei ole joukkueen pikkujoulujakaan.... Tänävuonna ei jostain syystä järjestetä perinteisiä suvun pikkujoulujakaan :(

Vierailija
24/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen opintovapaalla työpaikasta, eikä mua tänä vuonna kutsuttu mukaan. Opintoporukka on niin hajanainen, koska opetuspäiviä vähän. Tällä porukalla ei juhlia järjestetä.

Olin yhden ystävän kanssa perjantaina liikenteessä kahdestaan, eli järjestin itse, vaikka teemana ei juuri pikkujoulut olleet. Oli kyllä todella mukavaa.

Täytyy kyllä myöntää, että olisi ollut todella kiva, jos olisin päässyt työporukan juhliin, kun kivaa porukkaa ovat. (siitä vähän valju fiilis)

Vierailija
25/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätyösijaista ei kutsuta pikkujouluihin

Vierailija
26/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pätkätyöläinen, joten ei ole edes työpaikan pikkujouluja. En silti valita, koska en ole oikein jouluihminen, en edes pikkujoulu.

Vierailija
27/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuosiin ollut pikkujouluja kuin korkeintaan työpaikalla omakustannushintaan. Firma ei tule yhtään vastaan kustannuksista. Käytännössä noissa omakustanteisissa käy vain pieni ydinporukka/sisäpiiri ja me muut jätetään väliin kun ei olla noihin oikeasti tervetulleita.

Vierailija
29/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pikkujouluja tarjolla. Teen keikkaa eri ravintoloihin vuokrafirman kautta. Ois kyllä kiva kun ois pikkujoulut. Edellisissä vakkarityöpaikoissa ne oli ihan hauskoja juhlia.

Vierailija
30/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kutsuttu mihinkään. Kaveritkaan ei taida pikkujouluja järjestää (ainakaan minua ei ole kutsuttu). Viime vuonna oli useammatkin, kun vielä opiskelin, joten tuntuu aika ankealta nyt :-/

Vierailija
31/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä olen koko parikymmenvuotisen työhistoriani aikana käynyt kaksissa pikkujouluissa!

Vierailija
32/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pikkujoulukutsuja. Kerran olen käynyt työpaikan järjestämässä syömingissä. Kivaahan siellä oli, mutta työpaikka ei enää järjestä. Vain työpäivän keskellä nyyttäriperiaattella kahvit ja herkut, mutta ei mitään vapaa-ajalla olevaa hienoa ruokaa ja juomia. Ei kiva :(

Vierailija
33/39 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miehen pikkujoulut olisivat avec, mutta ei puhunut niistä mitään ja ehdin muita suunnitelmia. Ei ole kyllä aiemminkaan pyytänyt mukaan, usein edes mennytkään. Kerran itse käynyt niissä syömässä ja sitten tullut mukaan. Silloinkaan ei edes kertonut, että olisi avec, selvisi kun muilla oli ollut vaimoja mukana ja puhui siitä luontevasti. Kysyin, mikset pyytänyt, niin sanoi vain, että et sinä kuitenkaan olisi lähtenyt. Eikä ole sellaisia harrastusryhmiä, missä olisi. Itse olen töissä ainoana ulkopuolisena työntekijänä uskovaisten perheyrityksessä. Lasten koko perheen harrastuspikkujouluja oli aikoinaan, mutta ne jäivät pois kun ne alkoivat olla heidän makuunsa liian lapsellisia. 2009 olin kurssilla, jossa oli pikkujoulut, joten pari kertaa vuosikymmenessä niitä on ollut. 

Vierailija
34/39 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt eikä aiemminkaan.

Vierailija
35/39 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ovat pelkkiä työkavereita, muiden, eli omien ystävien kanssa juhlitaan.

Vierailija
36/39 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ei tänäkään vuonna, onneksi.

Vierailija
37/39 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pikkujouluja, onneksi. Vaikea keksiä mitään teennäisempää juhlaa.

Vierailija
38/39 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa yleensä pitäisi käyttää alkoholia ja kärsiä krapulasta seuraavana päivänä, joten ihan hyvä, ettei ole, niin ei tarvitse kieltäytyä kohteliaasti.

Vierailija
39/39 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perjttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän