Kelpaako naisille kaljuuntunut mies?

Vierailija

Jos on alle 30 v. ja tukka kuin Spedellä, niin kelpaako sellainen mies enää kenellekään?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Kunhan et peittele sitä kampaamalla niitä harvoja hiuksia sen lanin päälle tai kasvattamalla sitä turbaanihiuskasaa mikä rullataan tötterölle sen kaljunpäälle.

Jos on vallan spedekalju niin ajele mutta mieluumin kokonaan kaljuksi. Monet naiset tykkää täyskaljusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikäli iso kalu, rikosrekisteri tai paaaaaljon rahaa, niin hetimulletänne!

T.nainen

Minulla on nuo kaikki, mitä tarjottavaa sinulla on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan et peittele sitä kampaamalla niitä harvoja hiuksia sen lanin päälle tai kasvattamalla sitä turbaanihiuskasaa mikä rullataan tötterölle sen kaljunpäälle.

Jos on vallan spedekalju niin ajele mutta mieluumin kokonaan kaljuksi. Monet naiset tykkää täyskaljusta.

Miksi ap:n tulisi muokata ulkonäköään miellyttääkseen naisia? Eikös naisetkin aina pukeudu ja meikkaa itsensä takia? Nythän kysyttiin, että kelpaako "talo ilman kattoa" naisille, ei sitä, että kannattaako koko talo purkaa jonkun pillutelineen mielihalujen vuoksi.

Ja vastasin juuri mitä ap kysyi aasi. Miten kelpaa ja miten ei.

Vierailija

Tähän on pakko kommentoida, että kun suomalaisia naisia haukutaan milloin mistäkin, niin ainakin asenteet miehen kaljuuntumista kohtaan ovat Suomessa hyväksyvämpiä kuin monessa muussa maassa (ei, minulla ei ole esittää tilastoja vaan väite perustuu keskusteluihin, joita olen käynyt erittäin monikulttuurisessa tuttavapiirissäni)! Monet naiset pitävät kaljua seksikkäänä, joskin sen on tosiaan oltava sitten kokonaan kalju. Spede- ja Pelle Hermanni -tukka ovat kieltämättä todella epäseksikkäitä. Ihan kaikille kalju ei tietenkään esimerkiksi kallon muodon vuoksi sovi, mikä on toki ikävää niiden näkökulmasta, joilla ei kyse ole omasta valinnasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli iso kalu, rikosrekisteri tai paaaaaljon rahaa, niin hetimulletänne!

T.nainen

Minulla on nuo kaikki, mitä tarjottavaa sinulla on?

Käytetty löystynyt pillu, pari haalistunutta tatskaa, vähän ylipainoa ja 2 lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähän on pakko kommentoida, että kun suomalaisia naisia haukutaan milloin mistäkin, niin ainakin asenteet miehen kaljuuntumista kohtaan ovat Suomessa hyväksyvämpiä kuin monessa muussa maassa (ei, minulla ei ole esittää tilastoja vaan väite perustuu keskusteluihin, joita olen käynyt erittäin monikulttuurisessa tuttavapiirissäni)! Monet naiset pitävät kaljua seksikkäänä, joskin sen on tosiaan oltava sitten kokonaan kalju. Spede- ja Pelle Hermanni -tukka ovat kieltämättä todella epäseksikkäitä. Ihan kaikille kalju ei tietenkään esimerkiksi kallon muodon vuoksi sovi, mikä on toki ikävää niiden näkökulmasta, joilla ei kyse ole omasta valinnasta.

Eli ei Suomessakaan naiset kaljuuntumista hyväksy, jos sen kerran pitää olla kokokalju. Suomessa hyväksytään silloin kalju mies, ja tämän väittäisin kyllä olevan kansainvälinen ilmiö.

http://www.thegloss.com/2012/10/02/beauty/hot-bald-men-study/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat