Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako naisille kaljuuntunut mies?

Vierailija
29.11.2015 |

Jos on alle 30 v. ja tukka kuin Spedellä, niin kelpaako sellainen mies enää kenellekään?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on pakko kommentoida, että kun suomalaisia naisia haukutaan milloin mistäkin, niin ainakin asenteet miehen kaljuuntumista kohtaan ovat Suomessa hyväksyvämpiä kuin monessa muussa maassa (ei, minulla ei ole esittää tilastoja vaan väite perustuu keskusteluihin, joita olen käynyt erittäin monikulttuurisessa tuttavapiirissäni)! Monet naiset pitävät kaljua seksikkäänä, joskin sen on tosiaan oltava sitten kokonaan kalju. Spede- ja Pelle Hermanni -tukka ovat kieltämättä todella epäseksikkäitä. Ihan kaikille kalju ei tietenkään esimerkiksi kallon muodon vuoksi sovi, mikä on toki ikävää niiden näkökulmasta, joilla ei kyse ole omasta valinnasta.

Eli ei Suomessakaan naiset kaljuuntumista hyväksy, jos sen kerran pitää olla kokokalju. Suomessa hyväksytään silloin kalju mies, ja tämän väittäisin kyllä olevan kansainvälinen ilmiö.

http://www.thegloss.com/2012/10/02/beauty/hot-bald-men-study/

Linkkasit lähteeksi jonkin iltapäivälehden jutun, jossa viitataan 60 naisen otannalla tehtyyn tutkimukseen kertomatta näiden naisten iästä, asuinpaikasta tms. mitään. En kiistä tutkimustuloksia, mutta aika rohkeaa lähteä sen perusteella väittämään, että kyse on kansainvälisestä ilmiöstä.

Ei kai tuo yhtään sen rohkeampaa ole kuin väittää asian olevan toisin pelkkään anekdoottiin perustuen. Ja varsinkin kun väitetään kaljuuntumisen olevan hyväksyttyä, vaikka kuitenkin tarkoitetaan kaljua kampausta.

Mitä ihmeen väkisin vänkäämistä. Kalju mies on naisten mielestä hot, mutta sitten jonkun pitää tulla inttämään, että "niin mutta ei naiset oikeesti hyväksy kaljua vaan vain kaljun kampauksen!!!111" WTF?

Vierailija
22/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin todella kaljuuntumisvastainen. Mutta eihän asialle mitään voi ja mitä tunnen kaljuuntuvia miehiä niin enemmän se luonne siinä merkitsee kuin hiukset. Asia, jolle ei mitään voi, miksi siitä pitäisi rangaista miestä?

Vielä vähemmän mies pituudelleen voi, mutta valitettavasti siitäkin "rangaistaan". Niin se vain menee.

Taas tämä pelle hermanni -tukkainen, kiva ja kiltti mutta ujo kääpiö vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva nuori mies on kyllä vähän humoristinen näky. Mutta taasen ihan oikea kalju kyllä toimii, tai ainakin itsellä on toiminut paljon paremmin kuin mikään muu "kampaus". 

Tai näin ainakin kun kohde ryhmä on tuollaiset 20-25v naiset, joille tuntuu tuollainen äijä-look menevän kaupaksi. Vanhemmista naisista en tiedä eikä oikeataan kiinnostakkaan :D

Eli ei muuta kuin partahöylä käteen ja kaikki pois. Tietenkin pitää olla hyvän muotoinen kallo ja muun habituksen vähän linjassa sen kaljun kanssa. En ehkä jollekkin 60 kiloiselle rimpulalle suosittelisi kaljua, tulisi varmaan lähinnä joku syöpäpotilas mieleen.

Vierailija
24/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa ulkonäkö kertoo paljon ihmisestä. Herää kysymys miksi on päästänyt itsensä siihen kuntoon

Vierailija
25/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on pakko kommentoida, että kun suomalaisia naisia haukutaan milloin mistäkin, niin ainakin asenteet miehen kaljuuntumista kohtaan ovat Suomessa hyväksyvämpiä kuin monessa muussa maassa (ei, minulla ei ole esittää tilastoja vaan väite perustuu keskusteluihin, joita olen käynyt erittäin monikulttuurisessa tuttavapiirissäni)! Monet naiset pitävät kaljua seksikkäänä, joskin sen on tosiaan oltava sitten kokonaan kalju. Spede- ja Pelle Hermanni -tukka ovat kieltämättä todella epäseksikkäitä. Ihan kaikille kalju ei tietenkään esimerkiksi kallon muodon vuoksi sovi, mikä on toki ikävää niiden näkökulmasta, joilla ei kyse ole omasta valinnasta.

Eli ei Suomessakaan naiset kaljuuntumista hyväksy, jos sen kerran pitää olla kokokalju. Suomessa hyväksytään silloin kalju mies, ja tämän väittäisin kyllä olevan kansainvälinen ilmiö.

http://www.thegloss.com/2012/10/02/beauty/hot-bald-men-study/

Linkkasit lähteeksi jonkin iltapäivälehden jutun, jossa viitataan 60 naisen otannalla tehtyyn tutkimukseen kertomatta näiden naisten iästä, asuinpaikasta tms. mitään. En kiistä tutkimustuloksia, mutta aika rohkeaa lähteä sen perusteella väittämään, että kyse on kansainvälisestä ilmiöstä.

Ei kai tuo yhtään sen rohkeampaa ole kuin väittää asian olevan toisin pelkkään anekdoottiin perustuen. Ja varsinkin kun väitetään kaljuuntumisen olevan hyväksyttyä, vaikka kuitenkin tarkoitetaan kaljua kampausta.

Mitä ihmeen väkisin vänkäämistä. Kalju mies on naisten mielestä hot, mutta sitten jonkun pitää tulla inttämään, että "niin mutta ei naiset oikeesti hyväksy kaljua vaan vain kaljun kampauksen!!!111" WTF?

Mutta kun väitettiin, että "asenteet miehen kaljuuntumista kohtaan ovat Suomessa hyväksyvämpiä kuin monessa muussa maassa", niin eihän ne oikeastaan sitä ole. Minuakin harmittaa vängätä tästä asiasta, mutta en tiedä miksi sinä et ymmärrä, että kaljuuntumisen hyväksyminen on eri asia kuin kaljun hyväksyminen.

Vierailija
26/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin todella kaljuuntumisvastainen. Mutta eihän asialle mitään voi ja mitä tunnen kaljuuntuvia miehiä niin enemmän se luonne siinä merkitsee kuin hiukset. Asia, jolle ei mitään voi, miksi siitä pitäisi rangaista miestä?

Vielä vähemmän mies pituudelleen voi, mutta valitettavasti siitäkin "rangaistaan". Niin se vain menee.

Taas tämä asiaan keskittyvä, analyyttinen argumentoija on päässyt sängystä ylös.

Vierailija
27/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kaljuuntunut mies pariutunut tässä maailmassa.

Kysymys kuuluu: kelpaako miehille kaljuuntunut nainen? Turhaan kysyn. Tiedän jo vastauksen.

Vierailija
28/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa ulkonäkö kertoo paljon ihmisestä. Herää kysymys miksi on päästänyt itsensä siihen kuntoon

Eihän sille kaljulle mitään voi, jos johtuu geeneistä kuten miehillä yleensä johtuukin. Voi olla vaikka kuinka terve ja siisti ihminen muuten, mutta silti tukka vaan lähtee.

Vierailija
29/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja loputkin pois. Töissä on yks todella seksikäs täyskaljuksi ajava mies, joka näyttäisi kyllä hassulta sivutukassa (joka vielä kasvaisi).

Pään muodon kyllä pitää olla mielellään hyvä.

Vierailija
30/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:'DD Ai kauheeta, anteeks...

Vierailija
31/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana, kaljuuntuva mies (joka kylläkin pitää tukkaa aika lyhyenä sieltä mistä se sattuu kasvamaan). Sitä paitsi kaljuuntui jo kun tavattiin. Ei mua haittaa, kun on muuten niin ihana..

Vierailija
32/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee ajaa kaikki pois ja pitää kalju koko ajan, niin kukaan ei huomaa, et oikeesti on pälvikalju. Joten kyllä kelpaa monellekin hiukseton mies.

Vierailija
33/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kandee ajaa kaikki pois ja pitää kalju koko ajan, niin kukaan ei huomaa, et oikeesti on pälvikalju. Joten kyllä kelpaa monellekin hiukseton mies.

Pälvikalju on ihan eri asia kuin kaljuuntunut miestyyppisesti.

Minä aloin kaljuuntumaan armeijaikäisenä...kyllä se vitutti mutta ajoin kaikki pois ja ihan hyvin olen kelvannut naisille vaikken mikään rikas olekaan haha

Vierailija
34/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä asiaan keskittyvä, analyyttinen argumentoija on päässyt sängystä ylös.

Anteeksi.

Toki pituudesta itkeminen kaljuusketjussa on relevanttia, olinpas minä nyt ajattelematon.

Vierailija
35/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi.

Toki pituudesta itkeminen kaljuusketjussa on relevanttia, olinpas minä nyt ajattelematon.

Kyllä se oli ihan relevantti vertaus.

Vierailija
36/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suoraan sanottuna tykkää kaljuista (puhun siis nyt vaan hiusten määrästä), mutta ei se olisi este jos tyyppi muuten saisi sukat pyörimään jaloissa.

Vierailija
37/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alle 30 v. ja tukka kuin Spedellä, niin kelpaako sellainen mies enää kenellekään?

Spede

mikä spede on?

Vierailija
38/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko teille kaljupäinen afrikkalaismies

Vierailija
39/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään 70 luvun mieslookista.Paljon hiusta ( pitkät ) ja parta.

Vierailija
40/47 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko teille kaljupäinen afrikkalaismies

Vain jos se on lukutaidoton ja rakastaa mun läskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan