Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ensiviiikolla koulun terveystarkastus mutta en halua mennä sinne...

Vierailija
28.11.2015 |

Mitä tapahtuu jos sen skippaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kasilla, et saa nuorison terveystodistusta, mikäli et käy tarkastuksissa. Sillä todistuksella haetaan ajokorttia ja sitä voi tarvita jatkokoulutukseen haettaessa.

Vierailija
22/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kasilla, et saa nuorison terveystodistusta, mikäli et käy tarkastuksissa. Sillä todistuksella haetaan ajokorttia ja sitä voi tarvita jatkokoulutukseen haettaessa.

Tarviiks terveystodistusta lukioo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystodistuksen saa keneltä tahansa laillistetulta lääkäriltä. Tarkastukset eivät ole pakollisia, ne saa jättää väliin. 

Vierailija
24/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiks terveystodistusta lukioo?

Todennäköisesti ei, mutta se on voimassa viisi vuotta ja sitä tarvitaan auto- ja mopokorttia haettaessa. Myös jotkut työnantajat voivat vaatia työnhakijaa näyttämään terveystodistuksen.

Vierailija
25/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveystodistuksen saa keneltä tahansa laillistetulta lääkäriltä. Tarkastukset eivät ole pakollisia, ne saa jättää väliin. 

Samalla tavalla se lääkäri ottaa syömisen puheeksi, mikäli paino on tosi alhainen. Tai voi määrätä terkalle painokontrolleihin. Eli siinä mielessä ihan sama, mistä todistuksen hakee.

Vierailija
26/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FBI noutaa tarkastukseen, jos et vapaaehtoisesti mene.

Vierailija
27/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta olet yläasteella, niin sut voidaan ns. "pakottaa" sinne. Peruskoulussa kytätään vielä aika tarkasti, että noissa käydään. Tsemppiä painon kanssa. Itse olen lihonut anoreksia-ajoistani 25 kiloa, mutta olen nyt onnellisempi kuin koskaan. Ajatuskin kulkee eikä koko ajan palele ja väsytä.

Vierailija
28/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap on sun plääni? Meinaatko koko elämäsi välttää lääkäreitä ja hoitajia, ettei painosi tule selville? Mitä jos sairastut vakavasti?

Vierailija
29/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee merkintä salaiseen kirjaan.

Mikä kirja?

Valtion tietokirja, johon kerätään mm. kansalaisten mittoja.

Vierailija
30/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerta olet yläasteella, niin sut voidaan ns. "pakottaa" sinne. Peruskoulussa kytätään vielä aika tarkasti, että noissa käydään. Tsemppiä painon kanssa. Itse olen lihonut anoreksia-ajoistani 25 kiloa, mutta olen nyt onnellisempi kuin koskaan. Ajatuskin kulkee eikä koko ajan palele ja väsytä.

Ei ketään voi sinne väkisin raahata, saati tehdä tarkastuksia vastentahtoiselle henkilölle. :D Vanhempiin kyllä otetaan yhteyttä alaikäisen kohdalla.

Vierailija
31/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa kakarat nuo pelottelut. Tarkastukset eivät ole pakollisia, osa hoitaa myös koululaisten kaikki terveysasiat yksityisellä sektorilla. Lakia noudatetaan myös tässä.

Vierailija
32/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thl.fi/fi/web/lapset-nuoret-ja-perheet/peruspalvelut/opiske…

Tuolla on vastaus kysymykseesi.

Inhosin aikoinaan koulun terveystarkastuksia ja näköjään on mennyt vielä tungettelevamaksi, tulee mieleen Orwellin ajatuspoliisi.

Vierailija
33/33 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki anorektikot ja wannabe-sellaiset tiedä ne punnituskikat? Juodaan litra vettä, syödään suolakurkkuja edellinen päivä,kiviä taskut täyteen, nilkkoihin lisäpainot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi