Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; itseironia ja yksinäisyys

Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Olen joskus miettinyt sitä miten elokuviin hommataan todella lihavia tai hassunnäköisiä ihmisiä; jopa lapsia. Mitenkähän niitä ihmisiä lähestytään rooleihin vai vastaavatko he hyvällä itseluottamuksella ilmoitukseen, jossa etsitään sairaalloisen ylipainoista pikkurooliin?

No joka tapauksessa mietin sitä, että jos olet todella rakkaudenkipeä ja kärsit kroonistuneesta yksinäisyydestä, voisitko esiintyä näytelmässä tai kuvatussa performanssissa kuten tv-sarjassa tai elokuvassa, jos sinun pitäisi siinä tehdä pilkkaa roolihahmosi yksinäisyydestä vai olisiko se liian henkilökohtaiselta tuntuvaa omasta taustasta johtuen? Entä jos olisit sankari tai sankaritar, joka on kukoistavassa suhteessa viehättävän kumppanin kanssa? Osaisitko suhtautua asiaan luontevasti, nauttisitko huomiosta kuten mahdollisen rakastelukohtauksen tekemisestä ja rakkaudentunnustuksista mitä rooli vaatii vai menisitkö vielä pahemmin sekaisin asiasta, kun haluaisit sen olevan aitoa, mutta se ei olisi?

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (9)

Vierailija

No mä ottaisin mielelläni vastaan roolin Daniel Craigin vastanäyttelijänä, vaikka tietäisin ettei se ole aitoa ;)

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä, että saisin tehdä kanssasi eroottisen kotivideon.
Mitäs se pitäisi sisällään?

-Mies 29v + 1v-

Sellaista, että panisit mua rajusti ja kieltäisit multa orgasmin, koska en ansaitse sitä.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Sellaista, että panisit mua rajusti ja kieltäisit multa orgasmin, koska en ansaitse sitä.

No kuulemma naiset eivät saa orgasmeja kunnolla muutenkaan yhdynnässä, joten se olisi helppoa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

No kuulemma naiset eivät saa orgasmeja kunnolla muutenkaan yhdynnässä, joten se olisi helppoa.

-Mies 29v + 1v-

En tiedä muista, mutta minä saan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat