Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄKIJÄ? Nyt kyvyillesi olisi käyttöä :-(

Vierailija
28.11.2015 |

Jos oikeasti olet ihminen, joka pystyy näkemään asioita, niin vastaisitko minulle tähän:
Kannattaako minun tehtä tämä siirto mitä olen tekemässä? Kyllä-, tai ei-vastaus riittää.

Haluan vain tietää etten tee suurta virhettä… Ja jos oikeasti näet, niin kerro jokin pieni juju, josta tiedän etten ole joku muu vastaaja.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

If in doubt, leave it out.

Eli jos epäröit, älä tee sitä. 

Alkuperäiseen kysymykseen tuli välitön EI-fiilis. 

Uusia ovia avautuu myöhemmin. 

Vierailija
22/29 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

If in doubt, leave it out.

Eli jos epäröit, älä tee sitä. 

Alkuperäiseen kysymykseen tuli välitön EI-fiilis. 

Uusia ovia avautuu myöhemmin. 

Näiden kaikkien vastausten joukosta jos pitää seuloa, niin ilmeisesti vaan kannattaa jättää väliin koko homma.

Olen aivan hämilläni, en todellakaan tiedä miten toimia. Taidan vaan jänistää ja elellä tätä elämää eteenpäin kuten olen mennytkin - tyhjäkäynnillä :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt itseltäsi, mitä tunteita "kyllä"-vaihtoehto sinussa herättää? Ahdistusta vai innostusta? Itse uskon, että jokainen voi löytää oikeat vastaukset sisältään, vaikka neuvoista apua olisikin. :)

Vierailija
24/29 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt itseltäsi, mitä tunteita "kyllä"-vaihtoehto sinussa herättää? Ahdistusta vai innostusta? Itse uskon, että jokainen voi löytää oikeat vastaukset sisältään, vaikka neuvoista apua olisikin. :)

Siihen liittyy hyvin paljon ja vain ja ainoastaan positiivista tunnetta, monitasoista sellaista. Joudun oikeastaan pakottamaan itseni siihen ei vaihtoehtoon --> lähinnä johtuu omasta epävarmuudesta ja siitä, että on paljon asioita joiden oikeaa laitaa en tiedä. Ei vaihtoehto on niin sanottu järkiperusteltu vaihtoehto. Kyllä vaihtoehto puhtaasti tunnepohjainen. 

Järki ja intuitio ovat suuressa ristiriidassa keskenään. 

Vierailija
25/29 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen liittyy hyvin paljon ja vain ja ainoastaan positiivista tunnetta, monitasoista sellaista. Joudun oikeastaan pakottamaan itseni siihen ei vaihtoehtoon --> lähinnä johtuu omasta epävarmuudesta ja siitä, että on paljon asioita joiden oikeaa laitaa en tiedä. Ei vaihtoehto on niin sanottu järkiperusteltu vaihtoehto. Kyllä vaihtoehto puhtaasti tunnepohjainen. 

Järki ja intuitio ovat suuressa ristiriidassa keskenään. 

Jos vain intuitiosi on "puhdas" (=ei omien toiveidesi sekoittamaa), luottaisin sinuna ennemmin siihen. Tämä voi olla sinulle jonkinlainen oppitunti, joka tulee vastaan aina vain uudestaan niin kauan, että kohtaat sen. Kuulostaa siltä, että sisimpäsi kehottaa vahvasti sinua tähän rohkeampaan vaihtoehtoon, nyt sinun täytyisi vain uskaltaa luottaa itseesi. Tsemppiä! Tutuin ja turvallisin vaihtoehto ei ole aina se paras. :)

Vierailija
26/29 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ap, olen itsekin ollut aikoinani kiinnostunut ennustamisesta ja selvännäkemisestä ym. Sen vaan sanon, että siinä liikutaan hämärillä vesillä, koska on olemassa pahojakin henkivaltoja.

Suosittelen lämpimästi rukoilemaan johdatusta, käänny Jeesuksen puoleen ja rukoile Jumalaa johdattamaan sinut oikeaan ratkaisuun! :)

Siunausta!

Vierailija
27/29 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä taas. 

Kiitos vielä kaikille, jotka vastasivat ketjuuni.

Elämä heitti tietynlaisen kiepin taas, mutta loppujen lopuksi jäin tähän still-tilaan. Onko oikeasti niin, että tämä elämäni jatkuu näin? 

Tuntuu vain niin uskomattomalta, ettei mitään tapahdu… Olisi lohduttavaa kuulla, että valoa tunnelin päässä on odotettavissa - vai onko? Jos on niin milloin? 

Vierailija
28/29 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "näkemys": kolmen tai useamman kulman draamaa. Jos lapsia kuviossa, ehdottomasti ei. Muuten kenties myöhemmin. Jos nyt on ollut hyvä ja tilanne tullut äkisti, ei. Jos on ollut huono, silti selvittäisin menneet puhtaaksi ennenkuin jatkan eteenpäin. Miten meni tämä luenta?

Vierailija
29/29 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monen kulman draama, mutta minä olen oikeastaan sen kolmion keskellä -ilman minkäänlaista oikeaa kosketusta kehenkään, jotka ns. noissa kolmion kulmissa kummittelevat… 

Olen siellä keskellä, enkä tiedä miten sieltä pois pääsen - vähän kuin lukittuna menneisyyteen ja samalla tulevaan. Kaikki on niin jähmeää ja lapsia on kuviossa mukana. 

Ei siis näytä hyvältä… Ikuisesti varmaan yksin? Ja miten voisi muuten ollakaan, kun en edes uskalla tehdä mitään, jos kukaan sielua onnistuu liikuttamaan :-( 

Voi rähmä…Kiitos silti <3

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan