NÄKIJÄ? Nyt kyvyillesi olisi käyttöä :-(

Vierailija

Jos oikeasti olet ihminen, joka pystyy näkemään asioita, niin vastaisitko minulle tähän:
Kannattaako minun tehtä tämä siirto mitä olen tekemässä? Kyllä-, tai ei-vastaus riittää.

Haluan vain tietää etten tee suurta virhettä… Ja jos oikeasti näet, niin kerro jokin pieni juju, josta tiedän etten ole joku muu vastaaja.

Sivut

Kommentit (29)

Sirunen

Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olet ihminen, joka pystyy näkemään asioita, niin vastaisitko minulle tähän:
Kannattaako minun tehtä tämä siirto mitä olen tekemässä? Kyllä-, tai ei-vastaus riittää.

Haluan vain tietää etten tee suurta virhettä… Ja jos oikeasti näet, niin kerro jokin pieni juju, josta tiedän etten ole joku muu vastaaja.

Hei, tavallaan olen näkijä tai sellaiseksi kasvamassa. Oli todella ristiriitaista, mutta sanon ei. Olet asian suhteen jo "lähtötelineissä". Liittyy rakkauteen? Sinulla on myös jotain tekemistä eläinten tai jonkin eläimen kanssa. Osuiko mikään oikeaan? Ihmisen itse pitäisi kuitenkin loppupeleissä tehdä omat ratkaisunsa. Periaatteessa ei ole oikeaa tai väärää polkua.

Vierailija

Vähän pitäisi avata enempi itseäsi. Kuka, mikä tilanne, mitkä vaihtoehdot. Osaisit kai kertoa niin, ettei tunnistamisen vaaraa olisi? Sitten voisin yrittää nähdä. Kun tapaan ihmisen, ei näkyni ole menneet koskaan pieleen, mutta netissä pitäisi tietää hieman enemmän.

Vierailija

Tilannetta ehkä parhaiten kuvaa tämä: täytyy tehdä päätös siitä, annanko koko kaiken mahdollisen lipua ohitseni vai teenkö aloitteen. 

Lähtötila on monimutkainen, hyvin monimutkainen. Mahdollisuuksien ikkuna on vain hetken avoinna ja jotenkin tuntuu sellaiselle käännekohdalle. Joko tai. 

Vaikka itsestäni tuntuu, että ilmassa on paljon toivoa, niin silti toinen puoli varoittaa. 

Ja tosiaan. Taustalla on asioita, joista en tiedä. 

Sen vuoksi kysyn apua. En halua tehdä suurta virhettä 

ap. 

p.s. Tuossa ensimmäisessä kirjoituksessa oli virhe - jos joku ei asiaa ymmärtänyt ;-)

Vierailija

Olen näkijä, mutta vastaukset eivät toimi noin. Asiat nähdään silloin kun niillä on merkitystä. Tässä kohtaa tiedät jo itse vastauksesi, joten se on maailmankaikkeuden lakien vastaista kertoa sinulle mitään.

Vierailija

Itseasiassa kun en tiedä; vellon vahvasti näiden kahden vaihtoehdon välillä. Taidan siis jättää väliin koko jutun. Tylsää, mutta ehäpä sitten kuitenkin tarpeenn. 

Kiitos kaikille!

a.p.

Vierailija

Olisi vielä yksi kysymys näkijöille: olen muutaman kerran kohdannut ihmisen, jolla on ollut kyky nähdä asioita. Minun kohdallani mikään ei kuitenkaan ole pitänyt paikkaansa ja kiinnostaisi tietää miksi näin on?

Mikä asia ihmisessä estää "näkemisen"? Tai sotkee sitä kuvaa? Jättää sen tyhjäksi? 

Olen aidosti kiinnostunut asiasta :-)

a.p.

Vierailija

Hei!

Olen itse vasta alkanut ymmärtää näkemisen lahjani, ja siis vasta alkutaipaleella tämän asian kanssa.
Näen vahvasti "kyllä", mutta sinä itse teet, niin kuin sinusta oikealta tuntuu. Kuuntele itseäsi ja intuitiotasi. Vain sinä tiedät vastauksen. Onnea matkaan!

N45

Vierailija

Kiitos vielä kaikille vastanneille!

Kaikkea vain ei voi järjellä selittää, itse uskon, että toisilla on kykyjä ja herkkyyttä ns. ylimaalliseen. 

Sen vuoksi asiaa kysyin täällä. Tämä on minulle merkittävä asia. Tekemättä jättäminen ei välttämättä vaikuta juuri mitenkään, mutta tekeminen voi muuttaa asioita joko huomattavasti parempaan tai aivan äärimmäisen huonoon suuntaan.

En tiedä onko riski sen arvoinen. 

a.p.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi vielä yksi kysymys näkijöille: olen muutaman kerran kohdannut ihmisen, jolla on ollut kyky nähdä asioita. Minun kohdallani mikään ei kuitenkaan ole pitänyt paikkaansa ja kiinnostaisi tietää miksi näin on?

Mikä asia ihmisessä estää "näkemisen"? Tai sotkee sitä kuvaa? Jättää sen tyhjäksi? 

Olen aidosti kiinnostunut asiasta :-)

a.p.

Kukaan näkijä ei voi nähdä tulevaisuutta 100 % varmasti, sillä ihmisillä on aina olemassa valinnanvapaus, joka voi muuttaa näkemishetkellä todennäköisintä lopputulemaa. Näyt ovat siis vain sillä hetkellä, niillä valinnoilla ja elämäntilanteella todennäköisin vaihtoehto, ei mikään kirjoittamaton totuus. Toki joitakin sielunsopimuksellisia juttuja on, jotka harvoin muuttuvat, mutta niistäkään ei välttämättä voi nähdä kaikkea, ettei oppitunti "mene pilalle". Ehkä ennustusten toteutumattomuus kohdallasi tarkoittaa ihan vain sitä, ettet ole kovin urautunut ja paikalleen jämähtänyt ihminen, vaan kokeilet rohkeasti erilaisia ratkaisuja. Tämän asian kohdalla ehdottaisin seuraavaa: Puhdista mielesi egon haluista ja toiveista (menetelmiä löydät googlettamalla) ja kysy sitten keholtasi, miltä tämä asia sinusta tuntuu. Jos "kyllä"-vaihtoehto ahdistaa, siinä saattaa tosiaan piillä jonkinlainen vaara. Mitä tulee itse lopputulemaan: Muista, että sielun toiveet ja mielen toiveet eivät aina ole sama asia. Sielu voi esimerkiksi haluta kehittyä hankalien olosuhteiden avulla (esim. miten oppia olemaan riippumaton materiasta/ jostakin ihmisestä), vaikka ihmismielen näkökulmasta moinen ei kovin toivottavaa olisikaan. Tsemppiä ja avointa mieltä, vääriä valintoja ei ole olemassakaan. :)

Vierailija

Jos tartut tilaisuuteen:

Olet kavunnut kukkulalle. Matka kukkulan laelle on saattanut olla haasteellinen. Nyt voit kuitenkin levätä ja nauttia auringonpaisteesta sekä uusista maisemista. Levähdys on myös tarpeen mahdollisten aikaisempien haasteiden takia. Joitakin epämukavia ajatuksia tai tunteita saattaa edelleen leijua lähistölläsi valmiina ottamaan sinussa vallan. Ole valppaana ja pidä mielesi kirkkaana, niin kukkulan laella viettämäsi aika on tyytyväisyyttä täynnä. Mikäli annat menneiden haasteiden vainota mieltäsi, niin olosi käy epämukavaksi. Olet selvinnyt tilanteesta parhaan kykysi mukaan. Nyt voit rentoutua.

Jos et tartu:

Epätoivoisen tilanteen keskeltä nousee yllättävä uusi mahdollisuus korjata aikaisemmin tekemäsi virheelliset ratkaisut, mutta se vaatii sinulta selkeää muutosta nykyiseen toimintaasi. Kuuntele loukkaantumatta, mitä ystäväsi ja pidempään mukana olleet sinulle sanovat.

...

Tarot-kortteja käytin. Näyttää siltä, että vaikka et tartu tilaisuuteen, se tulee kuitenkin uudestaan vastaan. Kumpikaan tie ei ole helppo, kunhan muistat lopulta päästää irti niistä menneisyyden vaikeuksista, selviät voittajana.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat