Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella kaunis tullut tuosta Minttu Virtasesta!!

Vierailija

Äsken osui silmään iltasanomista kuvat missä oli isänsä kanssa varikolla ja ei voi muuta sanoa kun VAU!En ikinä uskoisi samaksi ihmiseksi kun vaikka niissä seiskan kuvissa silloin suhteen alussa.Ihailetteko muut Minttua?

Kommentit (7)

Vierailija

Ihailen todella! Laitoin juuri yhden huoneen seinään täyteen Mintun kuvia! Jääkaapin ovessa on kuvia hänen laukuistaan. Go Minttu ❤️

Vierailija

Joko sieltä isäpappakin tunkee lehtiin?Ei saakeli kohta silläkin on varmaan oma blogi:-DD
Mitäköhän Kimin äitille kuuluu?Hän pysyy hiljaa taustalla.

Vierailija

Kiitos kysymästä, en ihaile. Näyttää tietävän mikä hänelle sopii ja ymmärtää hyvin rahan arvon ja statuksen. Jos ulkonäköä arvostelen, niin ei makuuni. Treenattu ja timmi, mutta ei hyvän mallinen. Tavallisen näköinen ja perussievä, kunhan ei missään tapauksessa avaa suutaan ja naura tai hymyile niin, että hampaat näkyy. Silloin on kuin eri ihminen.

En itse ostelisi kymppitonnien laukkuja ja kalliita asuja ym. miehen kustantamana. Ei voi mitään mutta onnenonkijana pidän. Sori nyt vaan. Ja kateellinenhan tietenkin olen..

Vierailija

Tästä samasta aiheesta oli vähän aikaa sitten ketju, ja edelleenkin itselleni on epäselvää, että mitkä ovat ne ko. henkiön ansiot, joiden takia minun pitäisi häntä ihailla? 

Vierailija

Ihana että joku kuitenkin mammapalstan lynkkaajien keskellä avoimesti ihailee lompakkoloisintaa. go minttu go!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat