Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrättekö miehiä, jotka kieltäytyvät suuseksistä?

Vierailija

...esimerkiksi makuun vedoten? Monesti tuntuu, että suuseksi on naisille itsestäänselvyys, josta kaikkien on pidettävä. Miehenä kuitenkin tiedän, ettei ainakaan kaikkien jalkovälissä ole mukava maata.

Onko miehen epäkohteliasta kieltäytyä suuseksistä vedoten siihen, että hän ei vain pidä siitä. Saahan muustakin seksistä kieltäytyä mieltymysten mukaan. Kenenkään ei ole pakko antautua piiskattavaksi jos ei halua.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Itse en ymmärrä, mutta olenkin mies joka elää kroonisessa puutteessa, ja jos olisi tilaisuus niin lipittäisin naisen kuin naisen jalkoväliä kuin viimeistä päivää.

Vierailija

Totta kai ymmärrän. Ei kaikki ihmiset halua työntää naamansa toisten ihmisten genitaaleihin ja koskettaa niitä suullaan/kielellään. Joillekin koko ajatus on vastenmielinen ja toiset eivät välttämättä tykkää siitä makumaailmasta. Jokaisella on mielestäni oikeus kieltäytyä sellaisesta, mistä ei tykkää. Itse en naisena edes välitä suuseksistä, koska se ei mielestäni tunnu yhtään miltään, joten minulle hyvin kelpaisi mies, joka ei tykkää nuolemisesta.

Vierailija

Ymmärrän hyvin. Ja mieskin ymmärtää, miksen itsekään halua imeskellä hänen vehjettään. Tottakai saa kieltäytyä sellaisesta, mitä ei halua tehdä. Mikä kysymys tuo nyt taas on?

Sen sijaan en ymmärrä, miksei mies tajua, etten halua olla suuseksin kohteena? En pidä siitä kumminkaan päin, mutta tämä tuntuu olevan miehelle utopiaa. Että kaikkihan siitä tykkää. No, ei tykkää.

Vierailija

En ymmärrä. Jos nainen sitä haluaa ja huolehtii hygieniasta mahdollisimman hyvin. Kelmun kanssa ainakin on annettava.

Vierailija

Tottakai suuseksistäkin voi kieltäytyä. Mutta jos kieltäytyy, ei voi sitten edellyttää partneriaan siihen suostumaan. Ihan yhtä lailla miesten ja naisten joukosta löytyy henkilöitä, jotka eivät siitä pidä.

Vierailija

Halkaistun kondomin tai elmukelmun kun laittaa päälle, niin ei maut tunnu läpi. Hyvä keino, mikäli puoliso tykkää saada suuseksiä.

Vierailija

Ymmärrän, että kaikki miehet eivät pidä suuseksin antamisesta. Tasapuolisuuden nimessä heidän pitäisi olla niitä, jotka eivät pidä suuseksin saamisestakaan. Eli jos haluat saada itsellesi, olet myös valmis antamaan.

Itse en sellaista miestä katselisi, joka ei mua nuole. Mulle suuseksin saaminen on varmin tapa saada orgasmi, joten jäisin paljosta paitsi, jos mulla ois nuolematon mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että kaikki miehet eivät pidä suuseksin antamisesta. Tasapuolisuuden nimessä heidän pitäisi olla niitä, jotka eivät pidä suuseksin saamisestakaan.

Minä en tahdo antaa suuseksiä, mutta pidän sen saamisesta ja mieheni sitä mielellään antaa. Pitäisikö tämä käytäntö nyt tasapuolisuuden nimissä lopettaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä, mutta olenkin mies joka elää kroonisessa puutteessa, ja jos olisi tilaisuus niin lipittäisin naisen kuin naisen jalkoväliä kuin viimeistä päivää.

Ohis, mutta lipittäminen on tässä yhteydessä todella hirveä sana. Lipsuttelu ja lirputtelu samaa kategoriaa.

Vierailija

Ymmärrän, ei kaikki tykkää suuseksistä.

Mutta toivottavasti ne kieltäytyjät ymmärtää eikä ala jankkaamaan jos kumppani kieltäytyy myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta lipittäminen on tässä yhteydessä todella hirveä sana. Lipsuttelu ja lirputtelu samaa kategoriaa.

Jaa, minusta noi kuvaavat asian äänimaailmaa hyvin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat