Oletko niin vanha, että muistat tämän tunnarin?
Kommentit (28)
Juu, muistan kyllä sekä tunnarin että itse ohjelman. Tuli muuten mieleen, että onko Susanna Haavistolla lapsia ja mitä tekevät työkseen. (Google ei kerro.)Noista kun voisi tehdä nuoremman version, joissa olis Niko Saarela, Santeri Kinnunen ja Venla tai Joonas Saartamo. Mutta Haaviston lapsi puuttuisi.
Muistan kyllä mutta mulla pyörii päässä Marienhofin tunnari. :)
Kyselläänköhän 30 vuoden päästä että muistatteko tätä ja tulee joku hottisten tai kotihälytysten tunnari.
Vierailija kirjoitti:
Juu, muistan kyllä sekä tunnarin että itse ohjelman. Tuli muuten mieleen, että onko Susanna Haavistolla lapsia ja mitä tekevät työkseen. (Google ei kerro.)Noista kun voisi tehdä nuoremman version, joissa olis Niko Saarela, Santeri Kinnunen ja Venla tai Joonas Saartamo. Mutta Haaviston lapsi puuttuisi.
Eikös sillä ole kaksi poikaa, olisko Ville ja Joonas
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei varmaan kukaan muista
Ihana, oliko tää joku Patakakkonen vai mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sillä ole kaksi poikaa, olisko Ville ja Joonas
Korjaan, Ville ja Timo
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä klassikko vaatii jo jonkin verran ikää....
Mikä tämä on? Nätti tunnari.
Meillä katsottiin Soitinmenoja ja muistan ohjelman kyllä, vaikka olen vasta 35!
Tätä ei varmaan kukaan muista