Onko kantapäiden kovettumien repiminen normaalia/ tervettä?

Vierailija

Itse revin jalkapohjieni kovettumia ja saan siitä mielihyvää. Kantapääni on usein kipeytyneet tämän takia niin pahasti, etten ole pystynyt kunnolla kävelemään.

Onko normaalia/tervettä toimintaa?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

En tiedä, mutta itse teen samaa. Kantapääni ovatkin sitten niin karseat, että sukat on jalassa joka paikassa- paitsi suihkussa. Kesäisin tätä ongelmaa ei ole, mutta joka syksy ilmojen viiletessä tämä alkaa.
Joo tiedän miten kantapäitä hoidetaan, mutta en jaksa. Se vaatisi joka ilta niiden rasvaamista tai hiomista.

Vierailija

Teen ihan samaa. Erityisesti stressaantuneena tai jos en saa unta illalla. Välillä saan hoidettua jalat kuntoon, mutta nyt ne ovat taas karseassa kunnossa hoitamattomuuden ja repimisen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jep, täällä kohtalotoveri. Nahan palat laitan vielä suuhuni.

No TUO ei enää kuulosta terveeltä! Ethän ole tosissasi, ethän?
T. 3

Vierailija

Joo. Illalla luen kirjaa nojatuolissa ja kun siitä lähden, tuoli on valkoisten hiutaleiden peitossa. Usein laitan sukat jalkaan tarkoituksella etten tule repineeksi jalkapohjia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En siis ole ainoa, joka laittaa nahanpalat suuhunsa. Tiedätkö mitä minä teen sen lisäksi? Kun revin nahanpaloja, kerään ne pöydälle. Joskus ne jäävät yön yli pöydälle ja seuraavana päivänä, kun ne ovat kovettuneet, kaivelen niillä hampaideni välejä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No TUO ei enää kuulosta terveeltä! Ethän ole tosissasi, ethän?
T. 3

En ole tuo sama kirjoittaja, mutta mä oon tuotakin joskus tehnyt. Tosi ällöttäväähän se on. En sitä kiellä. Mutta sitten sen vaan tekee.

Vierailija

Teen myös samaa.Ongelma pahenee aina talvisin ja kantapääni ovat aivan järkyttävän näköiset.Niissä on kuin isoja halkeamia,joista saa mukavan otteen kynsillä,ja sitten revin niitä.Ja mitä enemmän saan kuorittua sitä nahkaa,sitä tyytyväisempi olen..Tilasin juuri jalkahoitoon itselleni ajan,josko sillä pääsisin kierteestä eroon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kovettuuko naisten kantapäät? Minkä ikäisiä olette?

Olen 28. Yhdelläkään poikaystävistäni ei ole ollut kovettumia kantapäissä, silkkisen sileät olleet. Eli taitaapa ne kovettumat olla yleisempiä naisilla kuin miehillä, mikä johtuu mm. siitä, että naiset käyttävät epäergonomisempia, joskus jopa liian pieniä kenkiä. Itse toki fiksuna ihmisenä lukeudun näihin.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat