Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erittin mukava, ystävällinen nainen.

Vierailija

Kauniit hymyt ja lämpimät katseet. Hyvin outo tilanne. Kuvittelen, että tässä on jotain, mutta miten on mahdollista. Vituttaa. Mitä peliä nainen pelaa?

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauniit hymyt ja lämpimät katseet. Hyvin outo tilanne. Kuvittelen, että tässä on jotain, mutta miten on mahdollista. Vituttaa. Mitä peliä nainen pelaa?

Onko nainen varattu?

Vierailija

Anna mennä...tutustu naiseen enemmän..tuohan kuulostaa ihan vuosisadan rakkaustarinan alulta..harvinaista herkkua jota ei kannata missata

Vierailija

Minä olen tottunut pyörittämään naisia. Nyt tuntuu, että tilanne ei ole hallinnassani. Kertokaapa ohjeet tähän peliin.

Vierailija

Millaisissa tilanteissa törmäätte? Jutteletteko? Tunnetteko? Mitä tarkoitat, ettet ole varma suhteen tilasta? 

Vierailija

Kuulostat epävarmalta, mutta kirjoitat, että sinä olet yleensä se joka hommaa pyörittää - kuinka vanha olet? Kuinka vanha nainen on? Kuinka usein näette ja miten tilanteet etenevät?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei pelaa mitään, kuvittelet vain liikaa. Jotkut naiset ovat luonnostaan tuollaisia ja me miehet tunneasioissa tyhmemmän sukupuolen edustajina kuvittelemme turhia silloinkin kun kuvitelmille ei ole mitään perusteita.

Vierailija

Kauniit hymyt ja lämpimät katseet saa kaupan kassalta, parturilta, turistikrääsän myyjältä, torimummolta, katusoittajalta ja vaikka keltä, joka sattuu olemaan sosiaalisella mielellä ja vailla työhuolia.

Toivottavasti ap ymmärtää, miten lapsellinen on. Pelistä puhujat voisivat mennä jonnekin terapiaan käsittelemään naisvihaansa.

Vierailija

Huhuu ap! Valaise hieman enemmän tilannettasi. Mitä sinä haluaisit naiselta? Osaat ihan kauniisti puhua hänestä, mutta mitä sinä tunnet naista kohtaan?

Vierailija

Olen ollut "samanlaisessa" tilanteessa. Koskaan en päässyt perille mitä halusi. Sitten yhtäkkiä kuolas toista miestä aivan avoimesti ja estottomasti? Elämä on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat