Nainen voisitko seurustella kokemattoman miehen kanssa
Poikuus vielä tallella ja ikää 26v. Kelpaako naisille kokematon mies?Vai pitäisikö minun hankkia kokemusta maksullisista naisista?
M26
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti innokkaat mammat tulevat tähän ketjuun kommentoimaan jotain tyyliin "en halua alkaa opettamaan aikuista ihmistä" tms. Ikään kuin paneminen olisi jotain rakettitiedettä.
Paneminen ei olekaan, mutta naisen tyydyttäminen on. Aika moni meistä ei saakaan orgasmia ihan nappia painamalla, ja silloin ei haluta kokematonta miestä, joka ei ole varma mitä tekee... Näin ainakin omalla kohdallani :)
Minun kohdallani ihan toisin. Kerron miehelle, mitä tahdon, joten ei ole mitään väliä onko hän kokenut vai kokematon. Kokenut saattaa olla jopa huonompi, jos kuvittelee että tykkään automaattisesti samoista asioista kuin aikaisemmat sänkykumppaninsa. Tällaiset kuvitelmat voivat olla todella tiukassa jos on aiemmin saanut kovasti kehuja jostain tietystä jutusta.
Tietysti voisin. Tosin jos olisi omanikäiseni, alkaisin ajatella, onko muuten jossain vialla, kun edelleen on "poika". Sun ikäisen tapauksessa olisi pelkästään söpöä.
Tämähän riippuu täysin iästäsi, varallisuudestasi, ulkonäöstäsi, sosiaalisesta statuksestasi, supliikkitaidoista ja peniksen koosta.
Älä kuitenkaan lähde huijaamaan itseäsi ja kuvittele, että olisit pienellekään osaa naisista mikään unelmien saalis vaikka suurikin osa noista yllä luetelluista kohdista olisi kunnossa. Olet tuossa iässä seksuaalisen historiasi osalta lähes täydellisesti uniikki lumihiutale ja tämä pelottaa naisia. Pelottaa ei niinkään sen takia, että eivät voisi harrastaa seksiä kanssasi, vaan sen takia, että luulevat sinussa olevan jotain perusteellisesti vialla kun olet tuohon tilanteesesi päätynyt.
Toivoa on kuitenkin vielä jos toimit nopeasti. Viiden vuoden päästä mahdollisuudet ovat jotain lottovoiton ja lentävän lehmän bongaamisen väliltä.
"Paneminen ei olekaan, mutta naisen tyydyttäminen on. Aika moni meistä ei saakaan orgasmia ihan nappia painamalla, ja silloin ei haluta kokematonta miestä, joka ei ole varma mitä tekee... Näin ainakin omalla kohdallani :)"
Sulla on täytynyt käydä todella hyvä tuuri, jos olet onnistunut löytämään tai olemaan vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat jostain "suuren kokemuksensa" kasvattamaista taidoista osanneet valita juuri ne, joilla on onnistunut aina tyydyttämään myös sinut.
- Itse kun saatan hyvin kuvitella ja luulla, että tiedän, mitä miehenä teen tai, mitä minun pitäisi tehdä. Mutta koska kumppanini ovat olleet myös eläviä olentoja, joista kukin on omalla tavallaan vastannut minun "tulemiseeni" , jolloin samalla olen yrittänyt kuunnella tai havainnoida, kuinka vastata heidän tulemiseensa taikaisin, enkä valitettavasti ole aina voinut olla varma olla siitä, että "vastaanko" oikein, vaikka vain itseni tyydyttääkseni olisin varma, mikä olisi todennäköisesti paras, tai aikanin hyvin lähellä parasta, niin en todellakaan aina ole ollut varma onko se parasta -vaikka niin toivon- myös kumppanilleni.
Olen toisin sanoen taipuvainen uskomaan, että jos ajattelemme, että jokaisessa naisessa olisi nappi, jota painamalla hänet saisi niin sanotusti laukeamaan, niin en usko että tuo nappi sijaitsisi, jokaisella naisella samalla kohtaa niin, että voisin kuvitella, että olisin joskus vielä niin kokenut mies, että automaattisesti tietäsin, missä kullakin naisella tuo nappi sijaitse ja minun tarvitsisi vain muistaa "painaa" sitä, niin kumppanin tyydyttäminen olisi minulta vähintäänkin hyvin onnistunut suoritus.
Mä aattelen että nainen tuntee parhaiten kehonsa ja tietää mitä tahtoo.Nopeastihan kokemattoman opettaisi.Älytöntä olla niin avuton että jättää miehen vastuulle.
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies kelpaa kyllä, itsekin olen ollut vain parin miehen kanssa. Maksullisissa käynyttä en huolisi.
N25
Uuuh, miten ihanan naiivia.
Olen joskus aiemmin esittänyt tämän skenaarion, mutta taas se on hyvä tuoda esille. Jos vaihtoehtoina on täysin kokematon ja tumpelo makuuhuoneessa oleva mies tai mies, joka osaa hommat edes välttävästi, niin jokainen nainen valitsee jälkimmäisen. Se mitä tämä nainen ei tiedä, on että tuo mies on oppinut taitonsa maksullisilla käydessään. Tilanne muuttuu siis vain jos mies paljastaa historiansa ja sitä ei yksikään järkevä mies tule tekemään.
"Tämähän riippuu täysin iästäsi, varallisuudestasi, ulkonäöstäsi, sosiaalisesta statuksestasi, supliikkitaidoista ja peniksen koosta.
Älä kuitenkaan lähde huijaamaan itseäsi ja kuvittele, että olisit pienellekään osaa naisista mikään unelmien saalis vaikka suurikin osa noista yllä luetelluista kohdista olisi kunnossa. Olet tuossa iässä seksuaalisen historiasi osalta lähes täydellisesti uniikki lumihiutale ja tämä pelottaa naisia. Pelottaa ei niinkään sen takia, että eivät voisi harrastaa seksiä kanssasi, vaan sen takia, että luulevat sinussa olevan jotain perusteellisesti vialla kun olet tuohon tilanteesesi päätynyt.
Toivoa on kuitenkin vielä jos toimit nopeasti. Viiden vuoden päästä mahdollisuudet ovat jotain lottovoiton ja lentävän lehmän bongaamisen väliltä."
- Ihan vain uteliaisuudesta, mistä sinä tai kukaan muukaan tietää, kuinka kokenut seksin harrastaja, joku on? - Itse olen "harrastanut seksiä' verraten vähän. Ei yksinkertaisesti ole ollut isompaa tarvetta. Pitäsikö minun olla huolissani itsestäni. - Joskus näet minusta tuntuu, että osa ihmisitä suhtautuu seksiin, että sitä on pakko saada, tai muuten näivettyy ja / tai sen puute ajaa automaattisesti vähintään mieleneterveysongelmiin ja / tai alkoholismiin. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain uteliaisuudesta, mistä sinä tai kukaan muukaan tietää, kuinka kokenut seksin harrastaja, joku on? - Itse olen "harrastanut seksiä' verraten vähän. Ei yksinkertaisesti ole ollut isompaa tarvetta. Pitäsikö minun olla huolissani itsestäni. - Joskus näet minusta tuntuu, että osa ihmisitä suhtautuu seksiin, että sitä on pakko saada, tai muuten näivettyy ja / tai sen puute ajaa automaattisesti vähintään mieleneterveysongelmiin ja / tai alkoholismiin. Miksi?
Eihän sitä aina voi tietää. Voisin kuitenkin kuvitella (eikä täydy edes kuvitella), että kyllä nainen huomaa kun makuuhuoneessa ei olekaan itsevarma, tai edes asiansa etäisesti osaava kaveri, vaan tärisevä, hermostunut mies, joka naisen tyydyttämisen sijasta pohtii mihin se penis laitetaankaan. Usein naiset huomaavat tällaisen epävarmuuden jo hyvissä ajoin, mutta joskus näihin tilanteisiin silti päädytään. Harva kokematon mies osaa feikata tarpeeksi hyvin, eikä aloittajan ikäisen miehen kohdalla hermostuneisuus ja tupeltaminen makuukammarissa ole enää millään tasolla sympaattista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsikö minun olla huolissani itsestäni. - Joskus näet minusta tuntuu, että osa ihmisitä suhtautuu seksiin, että sitä on pakko saada, tai muuten näivettyy ja / tai sen puute ajaa automaattisesti vähintään mieleneterveysongelmiin ja / tai alkoholismiin. Miksi?
Vastataan tähänkin.
Ei ainakaan minun kohdallani ole täysin kysymys seksin puutteesta. Loputon yksinäisyys, arvottomuuden tunne, läheisyyden puute valitettavasti vain saavat ihmisen tuntemaan itsensä mitättömäksi. Viereltäsi ystäväsi pariutuvat tai vaihtavat seksikumppania viikottain, kun sinä jatkat vain harmaan sumun täyttämää laahustamistasi. Pian huomaatkin olevasi tuttavapiirisi ja yhteiskunnan silmissäsi täydellinen friikki, poikkeama normiin, joka ei enää kehtaa kohdata ihmisiä ja välttelee kaikkia tilanteita, jossa kohtalosi voisi millään tavalla tulla ilmi tai puheeksi.
Ei siis seksi ole ottanut hapen paikkaa, mutta se on osa hyvinvointia.
Mieluummin kokematon. Saa opettaa mieluisekseen, eikä kuunnella kuinka muutkin naiset tykkäs, jos en itse tykkää jostain.
N24
Tähän on pakko sanoa, että en olisi voinut.
Ei ole oikeastaan mitään väliä onko kokenut vai ei. Tai mitä olet kokenut. Niille sillä on väliä jotka laskee ja arvottaa ihmisiä eli aika monille. Eikä se maksullinenkaan seksi mikään arvonalennus ole. Tiukkapipo saa olla jos ei sitä hyväksy edes kokemuksena toiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
En, koska puhuu maksullisista.
Yhdyn tähän....
Kokematon mies kelpaa kyllä, itsekin olen ollut vain parin miehen kanssa. Maksullisissa käynyttä en huolisi.
N25