Olen yksinäinen kotiäiti ja olisi ihana saada kutsu pikkujouluihin.

Vierailija

Mutta ei :( Ei minua koskaan kukaan kutsu.

Kommentit (11)

Vierailija

No koska olet viimeksi kutsunut muita teille pikkujouluihin? En minäkään viitsi sellaista ihmistä vuositolkulla kutsua, joka ei koskaan tee vastakutsua.

Pikkujoulut edessä, koska itse järjestän :)

Vierailija

Kun minä olin pari vuotta kotiäitinä, en kyllä ollut yksinäinen, ja pikkujoulutkin oli, kun järjestin ne itse ja ystävä järjesti seuraavana vuonna...

Kotiäitiys ei ole minkäänlainen veruke olla järjestämättä pikkujouluja, voisi melkein sanoa päinvastoin. Kotiäitiys on syy järjestää pikkujoulut! Aktivoidu. Nyt.

Vierailija

Katsopas FB:n Uusia Ystäviä.

Uskon että sen vajaasta 2000:sta jäsenestä löytyy seuraa lähes jokaiselle hieman asuinpaikasta riippuen!

Siellä on meno jotain niin uskomattoman avointa, lämmintä ja vilpitöntä, etten ole missään koskaan nähnyt. Ja nyt on kyse kuitenkin naisista sekä suomalaisista :D Sosiaalista mediaa parhaillaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsopas FB:n Uusia Ystäviä.

Uskon että sen vajaasta 2000:sta jäsenestä löytyy seuraa lähes jokaiselle hieman asuinpaikasta riippuen!

Siellä on meno jotain niin uskomattoman avointa, lämmintä ja vilpitöntä, etten ole missään koskaan nähnyt. Ja nyt on kyse kuitenkin naisista sekä suomalaisista :D Sosiaalista mediaa parhaillaan!

Meinasin itse myös ehdottaa tuota fb:n Uusia Ystäviä ryhmää. Siellä porukat järkkäävät yhdessä pikkujouluja jne.

Vierailija

Vieläkö siellä facessa näkyy kaikille se sun kaveri määrä..? En ole tähän mennessä kehdannut liittyä, kun ei ole niitä kavereita...

Vierailija

Mikä fb:n uusia ystäviä-ryhmä? Googletin, niin tuli vain ryhmä, missä pelkkiä kuvia ja aforismeja peräperää, ei yhtäkään kaverinhakuilmoitusta?? Olinko oikealla sivulla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä fb:n uusia ystäviä-ryhmä? Googletin, niin tuli vain ryhmä, missä pelkkiä kuvia ja aforismeja peräperää, ei yhtäkään kaverinhakuilmoitusta?? Olinko oikealla sivulla?

No kait sää ite oot facebookissa? Eihän sitä googlesta etitä vaan facesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat