Joulukuusen koristeista!?

Vierailija

Ensinnäkin minkä värisiä/laisia koristeita ripustaisit valkoiseen kuuseen?

Itse olen hankkinut matta-ja kiiltäväpintaisia hopeanvärisiä palloja ja juuri äsken suihkuttelin ostamani puiset tähdet hopeaspraylla hopeaisiksi, mutta mietin mitä muuta väriä laittaisin...ehkäpä kultaa? vai valkoista? vai olisko valkoinen hoopo valkoisessa kuusessa..entäpä koristelameita? Ja toinen juttu mitä ihmettelen kovasti on se miten on mahdotonta löytää valkoisia lumihiutalekoristeita kaupoista, en vain löydä. Katsonut nyt Prisman, CM:n, Kodin1:n ja tänään Suomalaisen kirjakaupan. Ainoat mitä olen löytänyt ovat olleet sellaisia ehkä 2cm kokoisia minihiutaleita, eihän ne näy kuusessa mihinkään ja kodin1:n muoviset hilehiutaleet jotka näytti muuten ookoolta mutta se hile oli niissä liikaa ja mieluummin ostaisin puisia tms materiaaliltaan.. Ja muuten onpa huonot, suorastaan onnettomat valikoimat joulukuusen koristeissa muutenkin Prismassa, hopeakoristeetkin sellaista likaisen tunkkaista hopean sävyä yök!

Kommentit (7)

Vierailija

Siis MIKÄ juttu nämä valkoiset (muovi?)kuuset nyt on?? Tuleeko tämä nyt jostain blogi- tai fitnessmimmien maailmasta? Luulin, että valkoinen muovikuusi on jokin aivan takavuosiin jäänyt aivopieru...

Vierailija

Olen koristellut oman valkoisen kuusen lähinnä kultaisilla ja pinkeillä koristeilla ja nauhoilla. Muutama sekalainenkin koriste mahtuu joukkoon. Tykkään kullasta enemmän kuin hopeasta, on jotenkin lämpimämpi. Enkä halua laittaa molempia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen koristellut oman valkoisen kuusen lähinnä kultaisilla ja pinkeillä koristeilla ja nauhoilla. Muutama sekalainenkin koriste mahtuu joukkoon. Tykkään kullasta enemmän kuin hopeasta, on jotenkin lämpimämpi. Enkä halua laittaa molempia.

Tuksu?

Vierailija

Aivopieru tai ei, mutta pidän valkoisesta, pitänyt aina. On meillä toki vihreäkin kuusi ja välillä aitokin vihreä, mutta mm astman vuoksi se asettaa rajoituksensa. Kiva, että on jossakin edes valkoista, ikkunoiden lumihiutalekoristeiden yms lisäksi, kun ei tuo luontokaan sitä lumimaisemaa anna.

ap

Vierailija

Mä laittaisin siniset ja violetit. Oikein semmoset blingbling koristeet. Mulla on muutenkin oikein hohtava ja välkkyvä kuusi päähän pinttymänä tänä vuonna :)

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Meidän karahkassa (oikeassa ja yleensä rumassa kuusessa) on koristeita 15 vuoden varrelta. On punaista, kultaista, hopeista palloa, virttyneitä hopeanauhoja ja yksi virttynyt kultainen nauha. 

On lasten tekemää enkeliä, käpyä, lippunauhaa, nekin virttyneitä ja joka ikinen joulu niitä joutuu suoristelemaan ja miettimään ovatko jo liian kauhtanoita.

Aina ne kuitenkin laitetaan, ja aina meillä on se kaunein kuusi ikinä..=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat