Kaikki kauniit naiset ovat AV:n naispalstailijoiden mielestä "vailla karismaa" :D

Vierailija

Kun taas rumilla tai tavallisen näköisillä julkkisnaisilla on kaikilla automaattisesti karismaa, kun ulkonäköä ei ole.
Mistähän tämä johtuu?

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

En ole väittänyt niin vaikka ihailemaasi mallityttöstä kuvailinkin omasta mielestäni karismattoman näköiseksi. Sitä karismaa joko on tai ei - kyseisestä neitokaisesta sitä ei mulle kuvan kautta välittynyt.
T. 25v hyvän kropan itsekin omaava nainen

Vierailija

Mun mielestä karisma tulee iän myötä. Harvoilla nuorilla sitä on olipa ruma tai nätti. Itse en tunne yhtään karismaattista oman ikäistäni. Ja niin olen nuori ja nätti. Ellei 23 ole täällä ikäloppu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole väittänyt niin vaikka ihailemaasi mallityttöstä kuvailinkin omasta mielestäni karismattoman näköiseksi. Sitä karismaa joko on tai ei - kyseisestä neitokaisesta sitä ei mulle kuvan kautta välittynyt.

Ja tässä toinen, jonka vuoksi tämä ketju piti tehdä :D Ei karismaa minunkaan mielestäni.

Miehessäkin pitää olla silmänpilkettä ja viehätysvoimaa, terävä ja huumaava katse, niin se nyt vain joidenkin mielestä on. Ja nämä kun yhdistyvät komeuteen, niin huh, menee tassut alta. Hirvittävin pitkään aikaan on tuo "tirppimies", joka ei ole ulkonäöltäänkään mistään kotoisin, muuta kuin ehkä omasta mielestään. Todella tyhmänkalskahtava, hyh.

Samahan se on älyn/fiksuuden kanssa. Älykäs nainen on hemmetin seksikäs, tyhmän oloinen ei. Ja tuo möllimäinen olemus syö sen viimeisenkin mahdollisen kauneuden.

Tiedän monia julkkisnaisia, joita pidän jumalaisen kauniina, ei tässä nyt TAASKAAN ole siitä kateudesta kyse. Ja tuo linkin nainen ei olisi makuuni, vaikka olisi mensan kunniajäsen.

Vierailija

Ei pidä paikkaansa. Mutta mulle kauneus on tavallaan menettänyt merkityksensä, kun se on nostettu niin korkeallle jalustalle. Lisäksi överiksi mennyt meikkkaaminen, stailaaminen ja muut ulkonäönmuokkakset - tietenkään kuvankäsittelyä unohtamatta - ovat ainakin mun silmissä jättäneet sen ihmisen persoonan aivan täydellisesti ulkonäön varjoon. Mikään henkinen ominaisuus ei pääse läpi, kun se leivotaan (viittaus viime aikojen meikkitrendiin tahallinen) piiloon.

-

Kauneutta ja etenkin naisen vartaloa esineellistetään yhä enemmän. Krooh pyyh, sanon minä, vaikka tietenkin myös vähän suren.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Mutta mulle kauneus on tavallaan menettänyt merkityksensä, kun se on nostettu niin korkeallle jalustalle. Lisäksi överiksi mennyt meikkkaaminen, stailaaminen ja muut ulkonäönmuokkakset - tietenkään kuvankäsittelyä unohtamatta - ovat ainakin mun silmissä jättäneet sen ihmisen persoonan aivan täydellisesti ulkonäön varjoon. Mikään henkinen ominaisuus ei pääse läpi, kun se leivotaan (viittaus viime aikojen meikkitrendiin tahallinen) piiloon.

-

Kauneutta ja etenkin naisen vartaloa esineellistetään yhä enemmän. Krooh pyyh, sanon minä, vaikka tietenkin myös vähän suren.

Niin, toista oli ennen..."Oi ihana toukokuu" ja luonnonkaunis Catherine Zeta-Jones :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys noille akoille, missä on se mies, joka haluaa panna karismaa?

Yksi kysymys sinullekin : Miksi sekoitat panemisen ja kauneuden arvostelun keskenään? Mites Miss Suomi-kisat? Mietitkö niistäkin, että ketä voisi paneskella?

On toki jokainen miehen oma asia kenen kanssa kutee. Eri asia on, millainen nainen suostuu seksiin brutaalin ja moukkamaisen tyypin kanssa. Aika hakea karvarukkanen patterin päältä kuivumasta?

Vierailija

Ihme kommentteja, jos ei karismaa ole niin ei ole kaunis. Ja kaunottaret eivät todellakaan sitä ulkonäköään instagramissa tyrkytä ym, he vain elävät sitä elämäänsä, joka yleensä ei liity milllään tavalla kauneuteen. Voivat myös olla tarkoituksella mahdollisimman epäkiinnostavia, tämä tuttua kaikille joilla liikaa innokkaita miesfaneja.

Kosmetiikalla tai leikkauksilla ei kaunista tehdä, menkää vaikka yliopistolle etsimään mieluummin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Malleissa on eroja, mutta jos hän mallintyötä tekee niin osaapahan sen homman sitten hoitaa, vaikka ei mieleen jäisikään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en akka olekaan, niin mitä tähän paneminen liittyy? Kerroin oman mielipiteeni ja minua naisena viehättää enemmän älykkyys ja ihmisestä huokuva karismaattisuus - sukupuoleen tai yksittäisiin ulkonäköpiirteisiin katsomatta. Jokainen saa toki ajatella ihan omalla tavallaan.
Siitä en pidä, että naisen "arvo" pitäisi mitata sillä, kuinka moni mies sitä haluaisi panna. Mitä helvettiä nyt taas? Mua itseäni kiinnostaa lähinnä se, että oma mies haluaa mua ja mä sitä - that's it.

T. Se 25v hyväkroppainen taas

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaikka en akka olekaan, niin mitä tähän paneminen liittyy? Kerroin oman mielipiteeni ja minua naisena viehättää enemmän älykkyys ja ihmisestä huokuva karismaattisuus - sukupuoleen tai yksittäisiin ulkonäköpiirteisiin katsomatta. Jokainen saa toki ajatella ihan omalla tavallaan.
Siitä en pidä, että naisen "arvo" pitäisi mitata sillä, kuinka moni mies sitä haluaisi panna. Mitä helvettiä nyt taas? Mua itseäni kiinnostaa lähinnä se, että oma mies haluaa mua ja mä sitä - that's it.

T. Se 25v hyväkroppainen taas

Niin ala-arvosia nämä miehet jotka liittävät kaiken panemiseen. Eihän sellaisille normaalielämässä naiset edes puhu, tänne pääsevät räkimään. Yäk.

Joskus luulen etteivät tuollaiset miehet edes tiedä, mikä on laatumies.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat