Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa yksi lapsi käyttäytyi todella törkeästi ja vanhempia ei kiinnostanut yhtään

Vierailija

5-6v poika, ensin närppi irtokarkkeja laatikoista (eipä tehnyt sen jälkeen mieli niitä ostaa) sitten otti kysymättä karjalanpiirakan ja isänsä nosti hänet kärryyn sitä syömään kuraiset kengät jalassa. Kiva seuraavalle kärryn käyttäjälle.

Halusi leluosastolta vaikka mitä, vanhemmat ostivat legoja, jonkun autoradan ja karkkiosastolta kaksi isoa karkkipussia.

Kyllä, olen kyylä mutta silti törkeää käytöstä. Lasta ei yhtään komennettu, kiroilikin kun äiti yritti hyssytellä että eikö nyt yksi riittäisi.

En tajua, omani on 4-vuotias ja käyttäytyy kiltisti. Itsestään selvyys että karkkia ei osteta muuta kuin lauantaina ja silloinkin riittää pieni aski. Ei ikinä kiroilisi, ehkä siksi että tietäisi että siitä lähtee tietokonepelit takavarikkoon.

Kommentit (7)

Vierailija

Mä oon nähnyt kun lapsi kähmi irtopähkinälaatikoiden kauhaa ja pudotti sen maahan ja laittoi takaisin laatikkoon ja äitinsä ei puuttunut asiaan.

Vierailija

Tuosta olisi kannattanut ilmoittaa henkilökunnalle. Melkoisia pässejä mahtuu kyllä vanhempien joukkoon.

Vierailija

Minua ärsyttää suunnattomasti aina silloin tällöin kaupassa esiintyvä ilmiö.

Äiti on herranterttunsa kanssa kassalla minun jälkeeni. Minun ostokseni menevät liukuhihnaa pitkin omaan "lokeroonsa" kun herranterttu kipittää sinne hihnan päähän ja nousee tasolle, lääppii MINUN ostoksiani ja yksi jopa meni makaamaan siihen yleettääkseen liukuhihnalla kohti tulevaan jäätelöönsä.

Siis voi vi**u! Ja lammas äidit eivät sano mitään. Yksikin kersa lääppii mun tavaroita kun pakkaam, sanon sille ettei koskisi niihin mutta jatkaa vaan, otan nätisti kädestä kiinni ja sanon "älä koske, nämä ovat minun" jolloin uskoi, äitisä tuijotti vaan kuin tylsä lammas

Kiva niitä lääpittyjä ostoksia sitten viiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää suunnattomasti aina silloin tällöin kaupassa esiintyvä ilmiö.

Äiti on herranterttunsa kanssa kassalla minun jälkeeni. Minun ostokseni menevät liukuhihnaa pitkin omaan "lokeroonsa" kun herranterttu kipittää sinne hihnan päähän ja nousee tasolle, lääppii MINUN ostoksiani ja yksi jopa meni makaamaan siihen yleettääkseen liukuhihnalla kohti tulevaan jäätelöönsä.

Siis voi vi**u! Ja lammas äidit eivät sano mitään. Yksikin kersa lääppii mun tavaroita kun pakkaam, sanon sille ettei koskisi niihin mutta jatkaa vaan, otan nätisti kädestä kiinni ja sanon "älä koske, nämä ovat minun" jolloin uskoi, äitisä tuijotti vaan kuin tylsä lammas

Kiva niitä lääpittyjä ostoksia sitten viiä

Oisit sanonu sille lammasäidille tiukasti että ostapa mulle uusi, kiitos.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat