Miestissit johtivat yksinäisyyteen

yksinäinen_mies

Olen jo 36v mies enkä ole koskaan seurustellut. Mitä nyt jotain pikkujuttuja oli joskus varhaisteininä mutta niitä ei lasketa. Taitaa "biologinen kello" tikittää, mulla kun ei ole mitään suurempaa haavetta kuin saada perhe. Mutta pelkään että haaveeksi se jääkin kun tää ulkonäkö on mitä on. Baareista ja netin kautta olen vuosien varrella koittanut saada seuraa mutta eipä näytä mun seurani kiinnostavan. Muutama nainen on ihan suoraan sanonut että muuten olen ihana mutta miestissini vain ovat aivan järkyttävät.

Tulipahan avauduttua, olo vain on aika apea kun tietää että tääkin lauantai-ilta tulee vietettyä ihan yksin niin kuin aina.

Sivut

Kommentit (18)

ap.

Ruumiinrakenne on sellainen tukevahko, vähän ylimääräistä löytyy muttei nyt mikään kauhean lihava. Gynekomastialeikkausta olen miettinyt muttei ole varaa. Muutama vuosi sitten koitin laihduttaa mutta lopetin kun rasvaa tuntui lähtevän kaikkialta muualta paitsi tisseistä.

Vierailija

1) muokkaa ulkonäköä
2) yritä alempitasoisia naisia, jotka tietävöt tasonsa eivätkä haaveile niistä kympin miehistä.
3) tilaa vaimo Thaimaasta niib kuin monet muutkin epätoivoiset

Siinä ne vaihtoehdot on.

Vierailija

Leikkaukseen mars! Ei ne tissit mulla ainakaan laihdutuksella lähteneet.Nyt paljon mukavampi olla kun ei tarvitse hävetä ja kuulla kavereiden vittuilua aiheesta.

Vierailija

Kertokaas lisää leikkauksesta.

Olen kärsinyt miestisseistäni ikäni. Ne olivat laihana, pysyivät punttisalivuosien ajan ja lopulta en jaksanut taistella. Nyt läskinä ne eivät pistä silmään yhtä pahasti koska muillakin lihavilla on.

Silti näistä haluaisi eroon ja mahdollisuus miestissittömyyteen kannustaisi laihtumaan ihan toisin kuin laihuus kera ryntäiden :/

M42

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat