Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö joku oikeasti joulutortuista?

Vierailija
28.11.2015 |

Vai syödäänkö niitä vain jonkun perinteen pakottamana? Nehän on pahan makuisia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on parhaita juuri luumuhillolla. Muut niissä käytetyt marmeladit on pääsääntöisesti liian imeliä minun makuun.

Vierailija
42/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Olenko ainoa, joka on samaa mieltä ap:n kanssa? Joulutorttujen voitaikina maistuu ainoastaan rasvaiselta ja luumuhillo on viimeisin hillo, jonka itse valitsisin niihin torttuihin.

Onko kaikki jouluherkkusi rasvattomia?

Onhan se varmasti hienoo kun paino ei nouse joulunakaan.

Mut jos kuitenkin nauttisit edes jouluna.

Keskustelemme joulutorttujen mausta, emme minun joulunaikaisesta painonhallinnastani. Pysy asiassa.

Sen sanon, että elämästä nauttimista ei tule rinnastaa syömiseen.

Yksi elämän parhaista nautinnoistahan on syödä ja juoda hyvässä seurassa pitkän kaavan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta koko ketjua; en tykkää, en ole koskaan tykännyt. Tehdään niitä silti jouluisin, koska mies ja toinen muksu tykkää, plus pidän leipomisesta. Mikäs pakko mun on niitä syödä, ei mikään :)

Vierailija
44/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaan luumuhillon aina omenahillolla.

Vierailija
45/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä : D D D kuka bitun outo puhuu tällaisia joulutortuista xD KAIKKI syö niitä, ja kyllä, niitä KUULUU syödä. JA kyllä, ne OVAT hyviä. *pyörittää silmiä*

Vierailija
46/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Taikina on nytkin sulamassa ja uuni lämpiämässä.

Vierailija
47/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun aikuistuin perinteet eivät

ole pakottaneet mua syömään mitään.

Kasva sinäkin lapsenkengistäsi.

Vierailija
48/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta koko ketjua; en tykkää, en ole koskaan tykännyt. Tehdään niitä silti jouluisin, koska mies ja toinen muksu tykkää, plus pidän leipomisesta. Mikäs pakko mun on niitä syödä, ei mikään :)

Onko kotitekoinen voitaikina vaivan väärti?

Vierailija
49/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aina vihata jotain? Joulu on juhla ja hyvä asia . Torttuja syödään milloin vaan . Torttuja saa monilla täytteellä . Ne on hyvää voi lehti taikinaa ja kun ne ei jää raaoiksi ne on hyviä kahvin kanssa . Parhaana itse tehtyinä kuten muuten on keksitkin. Tee itse keksejä saat mieleisiä . Useimmat leipoo jouluksi omenapiirakkaa pullaa kuivakakkuja , tortta torttu on vaan osa joulua. Jos ei tykkää leipoa voi ostaa kääretortun päälle vaahtoutuvaa vaniljaa tai suklaata . Lasten pieniä kinuski makupaloja karkkia. Ei se herkuttelu paljon maksa . Pari suklaalevyä 5€ palasina sekaan rusinoita paketti ,siinä napostelua. Monet ostaa kaupasta viinirypäleitä ja juustoja ,siinä se. Joulutortut on kivoja pieniä sopii lapsillekin . Suklaakonvehdit käy kahvin kanssa . Lapsille ehkä parasta on mehut ja kaakaot. Banaani käy jouluun kun lämmittää sen uunissa kuorittuna ja lorauttaa päälle hunajaa . Jäätelöä. Kiitos Jeesus joulusta amen.

Vierailija
50/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin tykkäämään, kun joulutorttujen ulkomuoto aiheutti joillekin ihmisille ongelmia.

Vierailija
51/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan niitä, kunhan ovat lämpimiä. 🤤

Vierailija
52/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta en ymmärrä miksi hyvään taikinaan pitää tunkea niin paljon rasvaa, olisi terveellisempi versio varmasti olemassa, eikä maku kärsi.

Vierailija
53/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikina muistaa koska se on voi lehti taikinaa mistä tehdään myös lihapiirakoita kinkkupiirakoita muita . Luumu on terveellistä . Myös voitetaan taudit olemalla iloisia positiivisia kiitetään Jeesusta ruuasta ja iloitaan . Omenat kuuluu joulupöytään ja kahvi . Tortut piparit glögit . Kuumat totit. Kuuma glögi. Kuka vihaa jotain taikinaa tai hilloa??? Sehän on ruokaa ?! Mitä pahaa voi olla hedelmästä nimeltä luumu . Tai taikinassa

Vierailija
54/54 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ristejä näkyville , tehdään ristin vihaajat hulluiksi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi