Tykkääkö joku oikeasti joulutortuista?
Vai syödäänkö niitä vain jonkun perinteen pakottamana? Nehän on pahan makuisia.
Kommentit (54)
Ovat käsittämättömän mauttomia, erityisesti luumuhillolliset :)
Syön silti kaikki mitä tarjotaan, ja ylikin...
Aprikoosihillo mieluiten jos teen itse.
- Ahmed Ahne -
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy. En syö ku luumuhillo on pahaa! Yhyy! Ootte te kyl perseestä. Ihan ku ekaluokalla.
Tai sit sää oot Urpolasta... 😁
Hyviähän ne on :)
Itse en tee luumuhillotorttuja, mutta syön niitä kyllä muualla. Aprikoosi- ja appelsiinimarmeladista tulee hauskoja, voisin kaneli-omenaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy. En syö ku luumuhillo on pahaa! Yhyy! Ootte te kyl perseestä. Ihan ku ekaluokalla.
Sä olet ainaskin homolast.
Tykkääkö joku oikeasti pyllyseksistä?
ssss kirjoitti:
Olenko ainoa, joka on samaa mieltä ap:n kanssa? Joulutorttujen voitaikina maistuu ainoastaan rasvaiselta ja luumuhillo on viimeisin hillo, jonka itse valitsisin niihin torttuihin.
Onko kaikki jouluherkkusi rasvattomia?
Onhan se varmasti hienoo kun paino ei nouse joulunakaan.
Mut jos kuitenkin nauttisit edes jouluna.
Ne on hyviä, pipareista en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö joku oikeasti näin tyhmiä? Kai se nyt on itsestään selvää, että aika moni oikeasti tykkää? Ja moni ei. Mitä nämä "oikeastiko ihmiset sitä tai tätä"-kysymykset on? Itsestäänselvyyksien jauhamista.
Sä et vain tajua miten tämä palsta toimii. Katso nyt miten paljon kommentteja tullut tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ainaskin homolast.
Laita torttua lämpeemään, niin tuut sinäkin paremmalle päälle 😘 ♡˙︶˙♡
Meidän joulumme on torttuja myöten perinteistä.
Minusta joulutortut on aivan sikahyviä! Vähän parempia omena-kanelimarmeladilla, mutta luumukin on hyvää. Torttuja tulee syötyä joulunaikaan, ja silloinkin tulee tehtyä vain pari kertaa torttuja. Nimittäin jos niitä on, niin ns. sokka lähtee irti...
Nyt oli niin vaikea kysymys, etten osaa sanoa mitään. Jään odottamaan kansainvälistä tutkimusta asiasta.
Minä tykkään, mutta en siltikään syö niitä kuin muutaman vuodessa - en koska olisin joku kalorirasvafoobikko - vaan koska niitä on harvoin tarjolla. Luumuhilloa voisin kyllä syödä vaikka kuinka suoraan purkista. Tomusokeria pitää ehdottomasti olla 😊
Ps. Kumma miten täällä törmää ihan jatkuvasti ajatusmalliin jossa "minun ajatus on yhtä kuin absoluuttinen totuus". Ap:lle tiedoksi, että varmasti löytyy jotain josta sinä pidät, mutta joku toinen ei.
Joulutortut on hyviä, mutta en tykkää valmistaikinoista yhtään. Teen itse rahkavoitaikinan ja siitä tulee hyviä. Hillolla ei niin väliä, mutta kyllä jouluisimmat fiilikset tulee luumusta ja omena-kanelista.
No ei kai kukaan hullu sellassia kaloreita vedä itteensä ihan vaan tavan vuoksi??
Mä en tykkää siitä luumuhillosta, joten teen tortut aprikoosilla tai mansikalla. Perinteisiä joulutorttuja en syö.
Luuletko ap, että ihmiset maksaa niistä kahviloissa saman verran kuin donitseista tai pikkumunkeista, vaikka saavat itse valita? Siellä ne menee kuin kuumille kiville.
Juuri maanantaina olin uimahallin kahviossa. Vitriinissä oli erilaisia munkkeja ja joulutorttukori oli tyhjänä. Siitä huolimatta kysyin, onko joulutorttuja vielä. Myyjä sanoi, että on juuri uunista tulossa, joten maksoin sellaisen ja odotin vesi kielellä.
Joku muukin oli tykännyt niistä, kun niitä oli myyjän puheiden mukaan mennyt todella paljon. Paistoivat niitä kuulemma ensimmäistä kertaa tälle syksylle. Niitä oli mennyt enemmän kuin olivat kuvitelleet, samalla kun muita munkkeja oli mennyt normaaliin tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö joku oikeasti näin tyhmiä? Kai se nyt on itsestään selvää, että aika moni oikeasti tykkää? Ja moni ei. Mitä nämä "oikeastiko ihmiset sitä tai tätä"-kysymykset on? Itsestäänselvyyksien jauhamista.
Sä et vain tajua miten tämä palsta toimii. Katso nyt miten paljon kommentteja tullut tähän ketjuun.
Hyvä pointti :)
Lämpiminä, uunista otettuina ihania kylmän Valio Vanilla -valmiin vaniljakastikkeen kanssa! Syödään kiposta lusikalla.