Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö joku oikeasti joulutortuista?

Vierailija
28.11.2015 |

Vai syödäänkö niitä vain jonkun perinteen pakottamana? Nehän on pahan makuisia.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpiminä, uunista otettuina ihania kylmän Valio Vanilla -valmiin vaniljakastikkeen kanssa! Syödään kiposta lusikalla.

Vierailija
22/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hghg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat käsittämättömän mauttomia, erityisesti luumuhillolliset :)

Syön silti kaikki mitä tarjotaan, ja ylikin...

Aprikoosihillo mieluiten jos teen itse.

- Ahmed Ahne -

Vierailija
24/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy. En syö ku luumuhillo on pahaa! Yhyy! Ootte te kyl perseestä. Ihan ku ekaluokalla.

Tai sit sää oot Urpolasta... 😁

Vierailija
25/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviähän ne on :)

Itse en tee luumuhillotorttuja, mutta syön niitä kyllä muualla. Aprikoosi- ja appelsiinimarmeladista tulee hauskoja, voisin kaneli-omenaa kokeilla.

Vierailija
26/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy yhyy. En syö ku luumuhillo on pahaa! Yhyy! Ootte te kyl perseestä. Ihan ku ekaluokalla.

Sä olet ainaskin homolast.

Vierailija
27/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö joku oikeasti pyllyseksistä?

Vierailija
28/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Olenko ainoa, joka on samaa mieltä ap:n kanssa? Joulutorttujen voitaikina maistuu ainoastaan rasvaiselta ja luumuhillo on viimeisin hillo, jonka itse valitsisin niihin torttuihin.

Onko kaikki jouluherkkusi rasvattomia?

Onhan se varmasti hienoo kun paino ei nouse joulunakaan.

Mut jos kuitenkin nauttisit edes jouluna.

Vierailija
29/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyviä, pipareista en tykkää.

Vierailija
30/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyykö joku oikeasti näin tyhmiä? Kai se nyt on itsestään selvää, että aika moni oikeasti tykkää? Ja moni ei. Mitä nämä "oikeastiko ihmiset sitä tai tätä"-kysymykset on? Itsestäänselvyyksien jauhamista. 

Sä et vain tajua miten tämä palsta toimii. Katso nyt miten paljon kommentteja tullut tähän ketjuun.

Vierailija
31/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ainaskin homolast.

Laita torttua lämpeemään, niin tuut sinäkin paremmalle päälle 😘 ♡˙︶˙♡

Vierailija
32/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joulumme on torttuja myöten perinteistä.

Vierailija
33/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joulutortut on aivan sikahyviä! Vähän parempia omena-kanelimarmeladilla, mutta luumukin on hyvää. Torttuja tulee syötyä joulunaikaan, ja silloinkin tulee tehtyä vain pari kertaa torttuja. Nimittäin jos niitä on, niin ns. sokka lähtee irti...

Vierailija
34/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin vaikea kysymys, etten osaa sanoa mitään. Jään odottamaan kansainvälistä tutkimusta asiasta.

Vierailija
35/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta en siltikään syö niitä kuin muutaman vuodessa - en koska olisin joku kalorirasvafoobikko - vaan koska niitä on harvoin tarjolla. Luumuhilloa voisin kyllä syödä vaikka kuinka suoraan purkista. Tomusokeria pitää ehdottomasti olla 😊

Ps. Kumma miten täällä törmää ihan jatkuvasti ajatusmalliin jossa "minun ajatus on yhtä kuin absoluuttinen totuus". Ap:lle tiedoksi, että varmasti löytyy jotain josta sinä pidät, mutta joku toinen ei.

Vierailija
36/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutortut on hyviä, mutta en tykkää valmistaikinoista yhtään. Teen itse rahkavoitaikinan ja siitä tulee hyviä. Hillolla ei niin väliä, mutta kyllä jouluisimmat fiilikset tulee luumusta ja omena-kanelista.

Vierailija
37/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan hullu sellassia kaloreita vedä itteensä ihan vaan tavan vuoksi??

Vierailija
38/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää siitä luumuhillosta, joten teen tortut aprikoosilla tai mansikalla. Perinteisiä joulutorttuja en syö.

Vierailija
39/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap, että ihmiset maksaa niistä kahviloissa saman verran kuin donitseista tai pikkumunkeista, vaikka saavat itse valita? Siellä ne menee kuin kuumille kiville.

Juuri maanantaina olin uimahallin kahviossa. Vitriinissä oli erilaisia munkkeja ja joulutorttukori oli tyhjänä. Siitä huolimatta kysyin, onko joulutorttuja vielä. Myyjä sanoi, että on juuri uunista tulossa, joten maksoin sellaisen ja odotin vesi kielellä.

Joku muukin oli tykännyt niistä, kun niitä oli myyjän puheiden mukaan mennyt todella paljon. Paistoivat niitä kuulemma ensimmäistä kertaa tälle syksylle. Niitä oli mennyt enemmän kuin olivat kuvitelleet, samalla kun muita munkkeja oli mennyt normaaliin tahtiin.

Vierailija
40/54 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyykö joku oikeasti näin tyhmiä? Kai se nyt on itsestään selvää, että aika moni oikeasti tykkää? Ja moni ei. Mitä nämä "oikeastiko ihmiset sitä tai tätä"-kysymykset on? Itsestäänselvyyksien jauhamista. 

Sä et vain tajua miten tämä palsta toimii. Katso nyt miten paljon kommentteja tullut tähän ketjuun.

Hyvä pointti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi