Lapsi söi ensimmäisen kerran lusikalla itse

Vierailija

Ja huikkasin innoissani miehelleni, että katsoisi lasta. Joduin pari kertaa huikkaamaan, sillä miehellä (39 vuotta) oli tuttuun tapaansa XBox-pelaaminen kesken. Mies suuttui, että nyt hän "kuoli" pelissa tuollaisen asian tähden ja sadatteli minulle. Kuulemma se peli on tärkeämpi kuin oman lapsen kehitysvaiheiden näkeminen. En vain tajua! Ja sama mies haluaisi vielä lisää lapsia perheeseen.

Kommentit (8)

Vierailija

Kivaa lapsellesi. Tuntuu varmaan hyvältä, kun lapsi alkaa kasvamaan ja ymmärtämään ettei iskää kiinnosta. Miksi teit lapsen tuollaisen paskan kanssa? Älä ainakaan enempää tee.

Vierailija

Ymmärrä nyt jo että hän ei ole sinä!

voisi elämäsi helpottua paljon.

Sinä iloitset siitä, mutta miksi pilaat hetkesi sillä, kun joku toinen ei ajattele samalla tavalla, tyhmää. Nauti sinä hetkestäsi.

Mietippä toistepäin, miehesi voittaa sen pelin ja suuttuisi sitten sulle kun sä et ole yhtä vitun innoissaan kuin hän on.. käykö jo järkeesi?

Vierailija

Kamala mies. Ja sinä vielä hyväksyt tuollaista käytöstä? Lapsellehan se ikävintä on kun vanhempana ymmärää millainen isä sillä on.

Vierailija

Mies ei ole sinä, kuten viestissä 2 sanottiin.

Joten anna miehen jättää väliin lapsen kehityksen seuraaminen ja muista ilakoida seurassa, miten mies ei ole sen vertaa lapsesta kiinnostunut, että tietäisi, syökö tämä itse vai pitääkö syöttää. Ja sitten naurat hyväntahtoisesti kuin vähän hölmölle nauretaan ja muistat sanoa, että tietokonepeleissä tämä meidän toinen pikkuinen kyllä pärjää hyvin.

Mutta muista: miehet ei tajua sarkasmia, se voi suuttua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä nyt jo että hän ei ole sinä!

voisi elämäsi helpottua paljon.

Sinä iloitset siitä, mutta miksi pilaat hetkesi sillä, kun joku toinen ei ajattele samalla tavalla, tyhmää. Nauti sinä hetkestäsi.

Mietippä toistepäin, miehesi voittaa sen pelin ja suuttuisi sitten sulle kun sä et ole yhtä vitun innoissaan kuin hän on.. käykö jo järkeesi?

öh, kenenköhän järjen mukaan xbox-pelin tapahtumat ovat tärkeämpiä kuin oman lapsen kehitysvaiheet? Onneksi en tunne sellaisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat