Raaskisinko ostaa 2000 euron laukun?

Vierailija

Olen laukkufriikki ja ne ovat harrastukseni ja keräilykohteeni. Minulla ei ole montaa laukkua mutta tunnen useimmat isot merkit ja lueskelen miltei päivittäin laukkuaiheisia sivustoja, kirjoja, blogeja jne. Sanon tämän siksi, että laukut ovat intohimoni, ei hetken päähänpisto.

Olen kuitenkin melko pihi, säästelen ihan kaikessa ja lyhennän asuntolainaa nopeampaa kuin olisi tarvis. Muuta velkaa ei ole. Olen jonkin aikaa halunnut ostaa yhden parin tonnin hintaisen laukun mutta järki harmaa vastaan. Mitä te sanotte? Laukut eivät ole minulle vain kasseja, vaan kaikkea edellä mainittua. Muuta materiaharrastusta mulla ei ole.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Onko muu tyylisi yhteneväistä laukun kanssa? Ettet kulje ihan halpisvaatteissa ja kengissä. Mikä laukku on kyseessä? Itse laittaisin rahat tällä hetkellä vaikka matkaan mielummin.

Vierailija

Itselläni on paljon merkkilaukkuja mutta äidiksi tultua loppui moiseen osteltu. Longchampin 300 e laukku on tulossa pukilta, siinä kaikki.
Jos laukku saa sinut onnelliseksi, osta !

Vierailija

Pukeudun hyvin simppelisti mutta halppisvaatteita en osta. Minulla ei ole autoa, ei lapsia tai muuta rahareikää. Jos kysyisin, ostaisinko 2000 auton, niin vastaanotto olisi ollut ihan toisenlainen, eikö vain?

Onhan tuo aivan naurettava summa rahaa. Pari saman hintaluokan laukkua löytyy ja olen päättänyt, etten enää osta noin kalliita mutta sitten taas toisaalta haluaisin juuri tämän laukun. Kuten sanoin olen pihi ja sen vuoksi en raaskisi mutta sitten taas elämä on liian lyhyt olla toteuttamatta tällaista jos haluaa.

En matkustele kuin työni puolesta, sitä olen tehnyt vapaa-ajallani ihan tarpeeksi aiemmin. Se ei vaan ole minua tai minkäänlainen vaihtoehto rahojeni kohteeksi.

Vierailija

Jos asias täytyy kysyä täältä, älä osta. Materiaan turtuu ja se menettää merkityksensä. Mitä tuo laukku symbolisoi sinulle jos sen ostaminen olisi noin tärkeää? Toki jos rahasta ei ole pulaa, voit tietysti ostaa mitä haluat. Mutta tuolla rahalla saisit vaikka mitä, useamman hyvän laukun ja lisäksi rahaa jäisi säästöön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pukeudun hyvin simppelisti mutta halppisvaatteita en osta. Minulla ei ole autoa, ei lapsia tai muuta rahareikää. Jos kysyisin, ostaisinko 2000 auton, niin vastaanotto olisi ollut ihan toisenlainen, eikö vain?

Onhan tuo aivan naurettava summa rahaa. Pari saman hintaluokan laukkua löytyy ja olen päättänyt, etten enää osta noin kalliita mutta sitten taas toisaalta haluaisin juuri tämän laukun. Kuten sanoin olen pihi ja sen vuoksi en raaskisi mutta sitten taas elämä on liian lyhyt olla toteuttamatta tällaista jos haluaa.

En matkustele kuin työni puolesta, sitä olen tehnyt vapaa-ajallani ihan tarpeeksi aiemmin. Se ei vaan ole minua tai minkäänlainen vaihtoehto rahojeni kohteeksi.

Joo, vaikka siksi, että 2000 eurolla sä saat jonkun tuhkakuppina käytetyn 90-luvun romun. Mutta toki joku köyhä ihminen, jonka pitää kuitenkin päästä kaupasta toiseen, ostaa sellaisen ihan tarpeeseen. Kukaan ei kuitenkaan oikeasti tarvitse 2000 euroa maksavaa laukkua, ei millään mittapuulla. Toki voit ostaa sellaisen, jos haluat. Laukut noin suurena elämänsisältönä kuulostaa kuitenkin oudolta, sitä et voi varmasti itsekään kiistää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat