Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä ei nyt sitten jatkukaan AVAlla 10. kauden jaksoin???!
Ne alkaa näyttää myöhäisillassa jotain viime kauden Beverly Hillsin rouvia uusintana ens viikolla!
Itse olin huomaavinani, että alkaisi jonkun parin viikon päästä tuo 10. kausi. Ilmeisesti tulisi vain maanantaisin klo 21 eli ei joka arkipäivä enää.
Pitänee yrittää katsoa nämäkin netistä sitten jos ne ei tule ulkomaiden tahtiin. On pitänyt katsoa netin kautta kaikki Real Housewivesit eli Vancouver, DC, Melbourne, Cheshire sekä New Jerseyn, Miamin ja Atlantan ne kaudet vuosien takaa jo, joita ei ole Suomessa ikinä näytetty :-/
Suomalaiset kanavat ostaa vaan jotain "rupuiset wt-äidit" tyylistä settiä meidän "iloksemme", yök! Niistä on kauneus ja glamouri kaukana!
Miks ne näyttää telkkarista Sinkkuelämää-sarjaakin noin 25:ttä kertaa, eikä mitään uutta tule???
Vierailija kirjoitti:
Miks ne näyttää telkkarista Sinkkuelämää-sarjaakin noin 25:ttä kertaa, eikä mitään uutta tule???
Sekin vielä menee. Kunhan ei kohta joka ohjelmapaikkaa valtaa Hottikset, Paratiisihotelli ja Hengenpelastajat ja Viidakon tähtöset. Mikä siinä onkin, että KAIKKI Suomen tosi-tv on niin kamalaa wt:tä.
Jospa se johtuu siitä että ovat oikeasti verisukulaisia..? Tai ehkä heillä on ollut katkeruutta pienenä/nuorena koska isä on ottanut uuden perheen eivätkä sen vuoksi ole läheisiä isompien sisarusten kanssa. Katkeruuskin varmasti on hälvennyt aikuisiällä ja siksi osaavat iloita nyt "uudesta" perheestä..
Vierailija kirjoitti:
"Versace! Versace! Versace!"
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä menee. Kunhan ei kohta joka ohjelmapaikkaa valtaa Hottikset, Paratiisihotelli ja Hengenpelastajat ja Viidakon tähtöset. Mikä siinä onkin, että KAIKKI Suomen tosi-tv on niin kamalaa wt:tä.
Totta! Nää suomalaiset sarjat ovat kuin halpoja muovisia feikkikopio-logolaukkuja, ja nuo ulkomaan sarjat teetettyjä uniikkeja alligaattorinahkalaukkuja. Ei voi puhua edes samana päivänä, viikkona, vuonna!!
No nyt ymmärrän todella Scottin "rellestämistä" ja Kourtneyn jättämistä oman onnensa nojaan. Käsittämättömän törkeää Kourtneyltä hankkiutua raskaaksi puhumatta kumppaninsa kanssa siitä ja vielä törkeämmäksi sen tekee se, että hän yritti salata asiaan mahdollisimman pitkää. Jos Scott tiesi, ettei hänestä ole kolmannen isäksi tuossa elämänvaiheessa, niin mitä helvettiä ton Kourtneyn päässä oikein liikkuu? Joo, ihan varmaan vahingossa jäi pilleri ottamatta... Varsinkin kun ei puhunut viikkoihin raskautumisestaan toiselle.
Luuleeko nuo Kardashianit, että tollaset hehtaaripyllyt olisivat jotenkin hienoja? Mä järkytyn aina, kun ne keikistelee tiukoissa mekoissa ja housuissa laardipeppujensa kanssa.
Siis miksi Kris ja Bruce maksoivat Brandonin tyttöystävineen sinne Kimin häihin, mutteivat sitten Brodya? Onko Brandonilla ja tyttöystävällä rahat vähissä ettei muka ole varaa tulla? En yhtään ihmettele, että Brodysta tuntuu siltä, ettei kukaan välitä hänestä. Onhan se nyt aika selvä merkki Brandonin suosimisesta, kun heidän matka maksetaan, mutta Brodyn pitäisi maksaa oma matkansa.
Sen tosin ymmärrän, ettei Kim pieniin häihinsä hakua kutsua Brodyn uutta tyttöystävää. Brandon ja Leah nyt kuitenkin ovat käytännössä aina sama paketti ja Leah on läheinen ystävä Kimin perheen kanssa muutenkin. Brodyn tyttöystävää taas kukaan ei tunne, joten on ymmärrettävää ettei mitään tuntematonta ihmistä häihin haluta. Saattaisi vaikka ottaa kuvia ja kaupata niitä lehdille, who knows...
Vierailija kirjoitti:
No nyt ymmärrän todella Scottin "rellestämistä" ja Kourtneyn jättämistä oman onnensa nojaan. Käsittämättömän törkeää Kourtneyltä hankkiutua raskaaksi puhumatta kumppaninsa kanssa siitä ja vielä törkeämmäksi sen tekee se, että hän yritti salata asiaan mahdollisimman pitkää. Jos Scott tiesi, ettei hänestä ole kolmannen isäksi tuossa elämänvaiheessa, niin mitä helvettiä ton Kourtneyn päässä oikein liikkuu? Joo, ihan varmaan vahingossa jäi pilleri ottamatta... Varsinkin kun ei puhunut viikkoihin raskautumisestaan toiselle.
Musta taas vaikuttaa siltä, että Scott ei tykkää käyttää kondomia ja Kourtney taas ei halua käyttää pillereitä. Kun Kourtney sitten kerrankin päättää antaa, niin Scott panee paljaalla ajattelematta sen enemmän seurauksia. Että kyllä minä tuota vahinkoraskautta enemmän Scottin syynä pitäisin, jos on paljaalla mennyt panemaan tietäen ettei vaimo käytä pillereitä. Ilmeisesti edellinenkin raskaus oli peräisin tällaisessa harvinaisesta seksikerrasta puheista päätellen :D
Sinänsä en kyllä ymmärrä, miksi Scott otti tuon noin vakavasti. Ei heillä ainakaan rahasta puute ole ja lapsenvahdinhan vauvalle voi hankkia. Tuskin Scottin paljoa tarvitsee nähdä vaivaa, jollei halua. Eikä ne lapset kovin pitkään pieniä ole, jolloin niistä ei sitten enää vaivaakaan niin paljon ole. Tulihan se vauvauutinen ehkä huonoon vaiheeseen, kun avioliitto huonolla tolalla ja molemmat vanhemmat juuri kuolleet, mutta minkäs sille voi.
Minusta oli ihan järkevä päätös Kourtneylta jättää kertominen edes vähän parempaan ajankohtaan ottaen huomioon Scottin vanhempien kuoleman. Turha lisätä stressiä tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko nuo Kardashianit, että tollaset hehtaaripyllyt olisivat jotenkin hienoja? Mä järkytyn aina, kun ne keikistelee tiukoissa mekoissa ja housuissa laardipeppujensa kanssa.
No suomalaiset ovat aina olleet enempi tissikansaa. Isot tissit ja pieni peppu on Suomessa pop. Amerikassa taas iso peppu on myös kuumaa vaikka onhan siellä tissimiehiä kanssa. Siellä nyt kuitenkin on enemmän noita afroamerikkalaisia, jotka ilmeisesti ovat enemmän ison pepun perään, joten siksi kai siellä tuo peppukulttuuri on ihan erilainen. Ei nuo peput aina kauhealta näytä, mutta joissain kuvissa kyllä näyttävät suomalaisen silmään aikas koomisilta :)
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/02/18/article-0-1B5F1E2400000578-29…
Ärsyttävä Kris, kun ei saa tunkea nokkaansa joka paikkaan niin sitten loukkaantuu ja esittää marttyyria.
Minulla on sellainen kuva siitä että se haluaa jatkuvasti kehuja ja kredittiä asioista joista ei ansaitsisi esim. Kim & Kanye kun oli Voguen kannessa niin eikö se sielläkin päsmäröintyt. Ja sitten ne häät ... Antais niiden suunnitella rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas vaikuttaa siltä, että Scott ei tykkää käyttää kondomia ja Kourtney taas ei halua käyttää pillereitä. Kun Kourtney sitten kerrankin päättää antaa, niin Scott panee paljaalla ajattelematta sen enemmän seurauksia. Että kyllä minä tuota vahinkoraskautta enemmän Scottin syynä pitäisin, jos on paljaalla mennyt panemaan tietäen ettei vaimo käytä pillereitä. Ilmeisesti edellinenkin raskaus oli peräisin tällaisessa harvinaisesta seksikerrasta puheista päätellen :D
Sinänsä en kyllä ymmärrä, miksi Scott otti tuon noin vakavasti. Ei heillä ainakaan rahasta puute ole ja lapsenvahdinhan vauvalle voi hankkia. Tuskin Scottin paljoa tarvitsee nähdä vaivaa, jollei halua. Eikä ne lapset kovin pitkään pieniä ole, jolloin niistä ei sitten enää vaivaakaan niin paljon ole. Tulihan se vauvauutinen ehkä huonoon vaiheeseen, kun avioliitto huonolla tolalla ja molemmat vanhemmat juuri kuolleet, mutta minkäs sille voi.
Minusta oli ihan järkevä päätös Kourtneylta jättää kertominen edes vähän parempaan ajankohtaan ottaen huomioon Scottin vanhempien kuoleman. Turha lisätä stressiä tuossa vaiheessa.
Minulla on aina ollut tunne, että Kourtney käyttää seksiä vallan välineenä. Kostaa Scottille pihtaamalla ja sitten "antaa" välillä, Scott on sivunnut seksin vähyyttä useissa jaksoissa. Joten tällaisen harvinaisen lerran jälkeen K pamahtaa paksuksi, ja sitäkin käyttää jotenkin vallan välineenä.
Höpöhöpöä tuo Kendallin ja Kylien kirjahanke. Olen 100 varma etteivät he ole kirjoittaneet siihen sanaakaan.
Mitenkähän kirja menestyi?
Kuka se vaalea kovaääninen nainen on? En koskaan onnistu näkemään sen nimeä. Nyt oli hääjaksossa lettikampauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut tunne, että Kourtney käyttää seksiä vallan välineenä. Kostaa Scottille pihtaamalla ja sitten "antaa" välillä, Scott on sivunnut seksin vähyyttä useissa jaksoissa. Joten tällaisen harvinaisen lerran jälkeen K pamahtaa paksuksi, ja sitäkin käyttää jotenkin vallan välineenä.
Ihan samaa ajattelen. Siinäkin mielessä raskaaksi tulo ei ihan tunnu "vahingolta". Scotthan on useammin sanonut myös, että niinä harvoina kertoina, kun ovat seksiä, Kourtney tulee aina raskaaksi. Scott sanoi myös kourtneylle, että taas olet juoninut. Kourtneyllä, ihan kuin noilla muillakin siskoilla, on todella pahoja ongelmia. Ajattelen, että Scott ja Rob ovat sinällään "normaaleja", että he reagoivat menetyksiin, luopumisiin, epäonnistumisiin ja pettymyksiin. Scottistä ja Robista näkee myös, että he ovat kurkkuaan myöten täynnä julkisuutta. Khloe myös yrittää pitää omaa elämää julkisuuden ja sisarustensa - ja ennen kaikkea äitinsä - ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpöä tuo Kendallin ja Kylien kirjahanke. Olen 100 varma etteivät he ole kirjoittaneet siihen sanaakaan.
Googlettelemalla selviää että erittäin huonosti. Kriitikoilta tuli myös murska-arviot. Yllätys...
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin ihan samaa, että vaikea kuvitella, että Kendall ja Kylie olisivat muka yhteistuumin kirjoittaneet jonkun scifi-romaanin! Mutta kaipa se idea oli, että keksivät siihen vain ne hahmot ja joku muu keksinyt suurin piirtein kaiken muun? Keneltäköhän moinen idea on lähtenyt...
Ärsyttää katsoa kun nämä sarjat laahaa monta vuotta perässä, niissä alkaa jo olla vanhaa muotia jne.