Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kardashianit

Vierailija
28.11.2015 |

Seuraatko?

Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.

En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.

Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..

Kommentit (1003)

Vierailija
321/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kiva bongata Caitlynin ja Scottin nimet noista perheen joulusukista, joista kuvan Kendall postasi instaan. Ilmeisesti Scott ja Caitlyn (ja Tyga ja Corey ja MJ) olivat kaikki kutsuttu Krisin hulppeisiin joulujuhliin. Caitlyn sanoikin jo aiemmin videopostauksessa, että Krisin juhlat kuuluu hänen joulutraditioonsa. Toivon kovasti, että myös Rob on päässyt paikalle, mutta hieman epäilen, koska ei ollut kiitospäivän juhlissakaan..

Keitä ovat Corey ja MJ?

Corey on Krisin poikaystävä, ja eikös MJ ole Krisin äiti?

Vierailija
322/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisessä 9. kauden jakson lopulla tuli pieni kooste, mitä on luvassa 10. kaudella.

Scottin alamäki alkaa kovalla vauhdilla, todella harmi koska hän on yksi syy miksi olen sarjaa seurannut. Harmillista, että perhe Krisin johdolla käyttää sitten hyväksi Scottin tilaa ja saavat aiheen haukkua hänet (taas) maan rakoon.

Siis tuo viimeisen 9-kauden jakson lopun mainospätkähän oli sarjasta 'Kourtney and Khloe Take Hamptons", eikä Kardashianit-sarjasta.

Suomessahan on jätetty näyttämättä Khloe ja Kourtney Miamissa kausi 2 jossa Scottilla meni liian lujaa alkoholin kanssa, Kim ja Kortney New Yorkissa kaudet 1-2 joissa Kimillä oli aviokriisi koripallo-Krisin kanssa (jota ei kamalasti Kardsahianit-sarjassa käsitelty) ja joissa Kanyea näytettiin myös näiden Nykin liikkeen avajaisissa joten siitä arvasi että Kimillä on uutta miestä kehissä. Eli paljon juttua jäänyt välissä joihin nämä viittaa Kardashianit-sarjassakin.

Olen itse nähnyt nuo Nykin molemmat kaudet netistä, ja sen Miamin ekan kauden joka tuli Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tätä vanhaa kuvaa

http://photos.toofab.com/gallery-images/2012/11/75568881_10_gallery_mai…

Kourt ja Kim olleet aika laihoja teineinä kun katsoo noita tikkujalkoja, ja Khloe ja Rob pyöreämpiä, en muista nähneeni Khloesta noin pyylevää kuvaa koskaan :D Ihana!

http://photos.toofab.com/gallery-images/2012/11/75568881_10_gallery_mai…

Vierailija
324/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka kuvalinkki piti olla tämä, lähikuva Khloen kasvoista

http://www.11points.com/images/chubbycelebkids/khloekardashian.jpg

Khloella on minun mielestä nyt aikuisena jotenkin mielenkiintoisimman ja parhaimman näköiset kasvot näistä kaikista.

Vierailija
325/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla 10v sitten Khloe oli näteimmillään. Nyt on suoraansanottuna jumpannut itsensä liian timmiksi! Ja huulet ihan liian isot :/

Vierailija
326/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se Rob oli mennyt lukemaan jotain ihmisten kommentteja netistä itsestään, kun oli ollut lentämässä Kimin häihin? Palasi sitten heti takaisin Losiin menemättä sinne häihin Italiaan. Tai siis luulisi Robin tietävän, että ihmiset nyt netissä puhuvat aina julkkiksista pahaa, joten ei parane mennä lukemaan mitään sellaisia juttuja... Muutenkin jotenkin harmittaa, että Robia ei näy enää missään. Okei, hän on lihonut ja on ilmeisen masentunut. Mutta ei hän nyt ole ainoa ihminen maailmassa, joka kärsii ylipainosta. Siinä mielessä jotenkin ihmettelen tuota, ettei mihinkään kehtaa lihavuuden takia mennä (ja toki masennuskin varmasti vaikuttaa kovasti tähän). Onhan noita muitakin lihavia julkkiksia ja ihan normaalisti he elävät lihavuudestaan huolimatta.

Toivoisin niin, että Rob saisi elämänsä vihdoin kuntoon ja häntä näytettäisiin enemmän sarjassa :) Onko muuten missään jaksossa tullut ilmi tuo Robin ja Rita Oran suhde? Siitähän tosin lienee jo muutama vuosi, mutta kuitenkin.

Vierailija
327/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa noiden jokaisen perhematkan suunnitteluongelmat. Kaikki lentelevät paikalle omien aikataulujensa mukaan (no tämä ymmärrettävää sinänsä), mutta sitten siellä matkakohteessa puolet ihmisistä haluaa lähteä kesken kaiken kotiin. Tuntuu hassulta, kun ei kenelläkään normaalilla ihmisellä olisi noin vain varaa ottaakin uutta lentoa takaisin kesken loman ja jättää käyttämättä osa maksetusta lomasta. Huomaa kyllä ettei heillä rahasta ainakaan ole puutetta :D

Vierailija
328/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Rob oli mennyt lukemaan jotain ihmisten kommentteja netistä itsestään, kun oli ollut lentämässä Kimin häihin? Palasi sitten heti takaisin Losiin menemättä sinne häihin Italiaan. Tai siis luulisi Robin tietävän, että ihmiset nyt netissä puhuvat aina julkkiksista pahaa, joten ei parane mennä lukemaan mitään sellaisia juttuja... Muutenkin jotenkin harmittaa, että Robia ei näy enää missään. Okei, hän on lihonut ja on ilmeisen masentunut. Mutta ei hän nyt ole ainoa ihminen maailmassa, joka kärsii ylipainosta. Siinä mielessä jotenkin ihmettelen tuota, ettei mihinkään kehtaa lihavuuden takia mennä (ja toki masennuskin varmasti vaikuttaa kovasti tähän). Onhan noita muitakin lihavia julkkiksia ja ihan normaalisti he elävät lihavuudestaan huolimatta.

Toivoisin niin, että Rob saisi elämänsä vihdoin kuntoon ja häntä näytettäisiin enemmän sarjassa :) Onko muuten missään jaksossa tullut ilmi tuo Robin ja Rita Oran suhde? Siitähän tosin lienee jo muutama vuosi, mutta kuitenkin.

Minä ymmärrän Robia täysin. 35kg lihonneena on varmasti todella vaikea astua julkisuuteen ja suvun keskelle, varsinkin kun kärsii vielä masennuksesta ja huonosta itsetunnosta!! Ja kun perhekin isoksi osaksi on sitä mieltä että Robin pitäs nyt vaan alkaa dieetille ja "ryhdistäytyä" niin varmaan kamalalle tuntuu kun kukaan ei ymmärrä.

Lisäksi mä luulen että siinä on jonkinlaiset päihteet mukana kuviossa jotka sitten pahentaa näitä mielialan vaihteluita.

Vierailija
329/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa noiden jokaisen perhematkan suunnitteluongelmat. Kaikki lentelevät paikalle omien aikataulujensa mukaan (no tämä ymmärrettävää sinänsä), mutta sitten siellä matkakohteessa puolet ihmisistä haluaa lähteä kesken kaiken kotiin. Tuntuu hassulta, kun ei kenelläkään normaalilla ihmisellä olisi noin vain varaa ottaakin uutta lentoa takaisin kesken loman ja jättää käyttämättä osa maksetusta lomasta. Huomaa kyllä ettei heillä rahasta ainakaan ole puutetta :D

Niimpä. Lennellään ees takasin noin vaan. Ja silti se Kris biatch (anteeksi mutta olen kurkkua myöten täynnä sitä eukkoa) ei voinut ostaa Brandonille sitä matkalippua vaikka osti sen Brodylle JA Leahille!

Joo joo, Brandonilla on "lentopisteitä" ja omaakin rahaa mutta siitäpä ei nyt ollutkaan kyse vaan hyvästä eleestä. En ymmärrä miksi Brandon niin törkeästi sivuutettiin.

Sain vasta selville että Bruce/Caitlynillä on siis enemmänkin lapsia aikaisemmasta liitosta. Kertokaa mulle heistä, mitä tekevät jne. !! Eikin mukaan nimet Casey ja Burt.

Vierailija
330/1003 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän Robia täysin. 35kg lihonneena on varmasti todella vaikea astua julkisuuteen ja suvun keskelle, varsinkin kun kärsii vielä masennuksesta ja huonosta itsetunnosta!! Ja kun perhekin isoksi osaksi on sitä mieltä että Robin pitäs nyt vaan alkaa dieetille ja "ryhdistäytyä" niin varmaan kamalalle tuntuu kun kukaan ei ymmärrä.

Lisäksi mä luulen että siinä on jonkinlaiset päihteet mukana kuviossa jotka sitten pahentaa näitä mielialan vaihteluita.

Joo se on masentunut ja siksi syönyt ja lihonut. Mutta mitä mieltä niiden muiden sitten pitäis olla? Jos on päässy käymään niin että on lihava ja huonossa kunnossa niin eikö se oo niin että asia pitäis korjata jollain keinolla? Eihän muut ihmiset, edes perheenjäsenet voi tehdä oikein mitään auttaakseen tuollaisissa asioissa.

Vierailija
331/1003 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se on masentunut ja siksi syönyt ja lihonut. Mutta mitä mieltä niiden muiden sitten pitäis olla? Jos on päässy käymään niin että on lihava ja huonossa kunnossa niin eikö se oo niin että asia pitäis korjata jollain keinolla? Eihän muut ihmiset, edes perheenjäsenet voi tehdä oikein mitään auttaakseen tuollaisissa asioissa.

Ne voi ilmaista olevansa tukena ilman, että alkavat neuvomaan ja paasaamaan miten Rob saa elämänsä kuntoon, kun eivät edes tiedä miltä se tuntuu. Jos painostetaan joka puolelta, se saa vaan painautumaaan entistä enemmän piiloon. Kris persoonana varsinkin on hyvin kontrolloiva, sitä varmaan ärsyttää kun ei voi Robia "korjata" käskyttämällä. Ja Rob tässä tilanteessa tarviis ehkä eniten hyväksyntää. Perheelle tuntuu isoin ongelma olevan Robin lihominen eikä masennus.

Khloe on ainoa joka Robia jotenkin tajuaa, mutta menettää ison osan omasta elämästään kun vahtaa veljeään.

Mikä tää French räppäri Khloen elämässä oli. Ainakaan lööppien perusteella ei ole enää kuviossa.

Milloin Kardashianit jatkuu?

Vierailija
332/1003 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

French ja Khloe seurustelivat hetken, nykyään Khloe on koripalloilija James Hardenin kanssa.

Vierailija
333/1003 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.1. jatkuu kymppikauden jaksoilla!

Vierailija
334/1003 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi mietityttään se Kimin synnytys. Kun ensin luulin juttujen perusteella että olisi ollut sektio, mutta ei vissiin ollutkaan? Kuitenkin puhuivat siitä miten pahinta oli koko hommassa epiduraalin laittaminen, sen jälkeen ei tuntunut enää mikään miltään. Että onko siellä jenkeissä jotenkin erilaisia nämä synnytykset mitä Suomessa?

Vierailija
335/1003 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Kimin naamalle on tapahtunut? Näyttää nykyisissä jaksoissa ihan Nigella Lawsonilta.

Vierailija
336/1003 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tulee mieleen ahkera pössyttely.

Vierailija
337/1003 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Lennellään ees takasin noin vaan. Ja silti se Kris biatch (anteeksi mutta olen kurkkua myöten täynnä sitä eukkoa) ei voinut ostaa Brandonille sitä matkalippua vaikka osti sen Brodylle JA Leahille!

Joo joo, Brandonilla on "lentopisteitä" ja omaakin rahaa mutta siitäpä ei nyt ollutkaan kyse vaan hyvästä eleestä. En ymmärrä miksi Brandon niin törkeästi sivuutettiin.

Sain vasta selville että Bruce/Caitlynillä on siis enemmänkin lapsia aikaisemmasta liitosta. Kertokaa mulle heistä, mitä tekevät jne. !! Eikin mukaan nimet Casey ja Burt.

Sulla män Brody ja Brandon vähä sekasii.

Vierailija
338/1003 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tulee mieleen ahkera pössyttely.

niin mullakin, ja eikö sen seurauksena tule nälkä ja kauheita ahmimiskohtauksia? 

jos khloen&lamarin kämpässä oli ruohot ja roskaruuat helposti saatavilla?

Vierailija
339/1003 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut 10-kauden pari ekaa jaksoa. Robia ei ole näkynyt, Kris flirttailee sen tummaihoisen miehen kanssa joka on nuorempi kuin Kourt ja Kim.

Kim hilluu jo talon katolla alastonkuvissa koska haluaa kuvia itselleen muistoksi, minusta tuo sen ulkonäkökeskeisyys ha huomionhaku on jotenkin sairasta. Meni vielä siihen pisteeseen äskettäin että kun pikkusiskot meni instagram-suosiossa hänen ohi niin raivostui, melkein nelikymppinen akka ja äiti!

Kendallin kuva jossa makaa selällään hiukset laitettuna sydämen mallisiksi, oli instagramin klikatuin, joten Kim otti itsestään peilin edessä alastonkuvia raskaana jotta saisi enemmän klikkauksia, mutta ketään ei enää kiinnostanut.

Kylie saanut paljon seuraajia uuden lookkinsa takia ja koska hänellä on huulikiilto- ja vaatekokoelma, nythän Kim on uhannut haastaa sen oikeuteen tyylinsä kopioimisesta! Siis oikeesti?!

Vierailija
340/1003 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut 10-kauden pari ekaa jaksoa. Robia ei ole näkynyt, Kris flirttailee sen tummaihoisen miehen kanssa joka on nuorempi kuin Kourt ja Kim.

Kim hilluu jo talon katolla alastonkuvissa koska haluaa kuvia itselleen muistoksi, minusta tuo sen ulkonäkökeskeisyys ha huomionhaku on jotenkin sairasta. Meni vielä siihen pisteeseen äskettäin että kun pikkusiskot meni instagram-suosiossa hänen ohi niin raivostui, melkein nelikymppinen akka ja äiti!

Kendallin kuva jossa makaa selällään hiukset laitettuna sydämen mallisiksi, oli instagramin klikatuin, joten Kim otti itsestään peilin edessä alastonkuvia raskaana jotta saisi enemmän klikkauksia, mutta ketään ei enää kiinnostanut.

Kylie saanut paljon seuraajia uuden lookkinsa takia ja koska hänellä on huulikiilto- ja vaatekokoelma, nythän Kim on uhannut haastaa sen oikeuteen tyylinsä kopioimisesta! Siis oikeesti?!

Mä vaan odotan (ilkeästi) milloin Kimin ja Kanyen liitto hajoaa. Oikeesti, se ei tuu kestämään.

Mitäköhän sitten tapahtuu!?

Kimin täytyisi ottaa jo ns. vastuullisempi ja "kypsempi" rooli julkisuudessa. Kaikki ovat jo nöhneet hänet alasti, alasti raskaana, sekstaamassa, naama on jo niiiiin nähty.

Jotain muuta.

Ketju on lukittu.