Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuoidut pystyttekö meikkaamaan niitä piiloon

Vierailija

Oletteko koskaan yrittäneet vaikka juhlia ennen?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kyllä minä voin meikata ne piilon jos haluan mutta todella harvoin olen kokenut tarvetta. Käytän ihoteippiä ja teatterimaalia, jotka eivät nopeasti katoa iholta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole tatuoinut otsaani, joten miksi pitäisi meikata piiloon?!

Tarkoitin tietysti näitä jotka näkyy olkaimettoman puvun kanssa

Vierailija

Meikkaan isoäidin luokse mennessä pienen käsitatuointini piiloon. Se on siro ja naisellinen, mutta en 85-vuotiaalle enää jaksa alkaa tuputtamaan uusia malleja siitä, että tatuoitu voi olla muukin kun vankilasta karannut merimies. Hän ei muutenkaan jaksa enää kovin pitkiä keskusteluja, mielummin käytän vähän yhteisen aikamme iloisiin aiheisiin kuin hämmennykseen :) Vichyllä on sellainen hyvä peitemeikkivoide, tosin omani on niin simppeli että menee tarvittaessa piiloon ihan normimeikkivoiteellakin.

Vierailija

En ollut ennen koittanut, mutta nyt kun kysyit niin näemmä käsivarresta sain tatuointini piiloon tavallisella meikkivoiteella ja peitevoiteella. Ei kokonaan peitä, mutta niin, ettei kuviosta saa selvää eikä jälki herätä huomiota tyyliin haaleaa mustelmaa enempää.

Vierailija

Ei taas pysty ymmärtämään... 'Minä, aikuinen ihmine otan tatuoinnin - se on harkittu ja haluttu juttu'  - paitsi, että se pitää saada piiloon 'siltä ja tuolta, työnantajalta ja ja.....'. Ihan oikeasti - miettikää - ihan joka kantilta ennen kuin otatte sen tatskan. Ja tämä ihan useammastakin kohdasta tatuoidulta tyypiltä, joka ei ole -ikinä- suostunut piilottelemaan niitä. Koska ne ovat osa minua. Ja tähän elämään mennessä, se on ollut kaikille niille, jotka ne ovat nähneet, ok. Työnantajaa myöden.

Vierailija

Kai sen saisi piiloon jos haluaisi - minä en halua. Tarvittaessa tatuointi peittyy vaatteilla, pitää vain valita tarpeeksi umpinainen pääntie.

Vierailija

Pystyn kai. Mutta ne ovat semmoisissa paikoissa että ne on peitettävissä vaatteillakin. Mä taas tykkään että tatuointini ei ole kaikkien nähtävillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat