Missä menee julkisten hellyydenosoitusten raja?
Mitä mieltä olet julkisista hellyydenosoituksista? Harrastatko itse kyseistä toimintaa? Missä sinulla menee hyvänmaun raja? Ällöttääkö sinua jos aikuiset ihmiset kävelevät käsikädessä, vai otatko vaikka baaritiskillä suihin?
Kommentit (23)
On se rankkaa joo, toisten ihmisten sievät pusut ja halailut. Kyllä se on parempi että vedetään vitut päähän ja näytetään myös siltä, ja jos jotain kontaktia on niin se on korkeintaan tuuppimista ja ilkeää mulkoilua. Idiootit. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä seurassa pusuttelu on eriasia kuin julkinen hellyyden osoitus. Se että illanvietossa joku pariskunta on toistensa kimpussa, edes siivot pusut, on sama kuin kuiskailisivat. Eli epäkohteliasta muita kohtaan ja tekee vähän epätoivoisen vaikutelman.
En ymmärrä mitä epätoivoista on siivoissa pusuissa? Voitko selventää? Eli jos esimerkiksi istutaan porukalla baarissa. Toinen lähtee vaikka tiskille tai vessaan, ja pari suukottaa nopeasti "erotessaan". Onko tämä mielestäsi epäkohteliasta muita kohtaan?
-Ap
Mun mielestä seurassa pusuttelu on eriasia kuin julkinen hellyyden osoitus. Se että illanvietossa joku pariskunta on toistensa kimpussa, edes siivot pusut, on sama kuin kuiskailisivat. Eli epäkohteliasta muita kohtaan ja tekee vähän epätoivoisen vaikutelman.