Mitä mieltä naisesta joka käyttää kaulapantaa?
Ihan jokapäiväisesti siis, ei seksimielessä. Muutenkin pukeutuu hieman omituisesti. Mitä ajattelette?
Kommentit (18)
Tuskin hirveästi uhraan ajatuksia asialle.
Hän joko tykkää tyylistään tai haluaa olla jotenkin "erikoinen". Enpä muuta osaa ajatella.
Myydäänkö naisille kaulapantoja jossain, vai pitääkö mennä Mustiin&Mirriin?
Vierailija kirjoitti:
Koruliikkeissä, jopa kultasepällä olen nähnyt niitä. Jotain Glitter-tyylisiä liikkeitä kannattaa kokeilla.
Itse aloitukseen: katsoisin varmaan olisiko panta sellainen jota itsekin voisin käyttää. Yleensä tykkään kun joku on löytänyt itselleen sopivan tyylin, jossa viihtyy, vaikka en itse ko. tyylistä välitä ainakaan itselläni.
Näin yhden ja tuli olo että hänellä on miehensä kanssa menossa julkinen seksileikki
Hehee, ysärin lopulla ja 2000-luvun alussa teininä käytin, kuului tyyliin. Parikymppisenäkin silloin tällöin bileasusteena.
Se on joku goottipunkkarien juttu. Vai millaisesta kaulapannasta on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Individualisti.
Eli mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Individualisti.
Eli mikä?
Erityinen lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Se on joku goottipunkkarien juttu. Vai millaisesta kaulapannasta on kyse?
Sellaisesta missä on niittejä/piikkejä
Vierailija kirjoitti:
Hehee, ysärin lopulla ja 2000-luvun alussa teininä käytin, kuului tyyliin. Parikymppisenäkin silloin tällöin bileasusteena.
Millaista kaulapantaa käytit?
Jos siitä kaulapannasta lähtee ketju joka on kiinni keittiön tiskipöydässä, niin sitten hyväksyn. Muuten se kyllä on aika outo tyylivalinta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia missä on niittejä tai piikkejä myydään ainakin Cybershopissa. Glitterissä myydään myös jonkinlaisia
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokapäiväisesti siis, ei seksimielessä. Muutenkin pukeutuu hieman omituisesti. Mitä ajattelette?
Luultavasti en mitään,pitäisin vain erikoisen kaulakoruna(mielestän sellaiset Disney Tuhkimo-tyyliset kaulakorut näyttää vähän kaulapannoilta,chokerko se nimi on,siis tällaiset https://www.google.fi/search?q=choker+necklace&espv=2&biw=911&bih=445&s…
Nosto