En haluaisi lopettaa tapaamista mutta
Oon tässä kuukauden tapaillu yhtä tyttöä ja ollaan nähty 14 kertaa eli melko tiivisti ja olen ollut parit viikonloput hänen luona yötä. Mutta huomannut että hän ei taida olla minulle se oikea koska olemme tällä hetkellä vielä liian erilaisissa elämäntilanteissa. Ja vasta parin vuoden päästä pystyisimme olemaan kunnolla yhdessä. Se on vaan se koska tykkään ollaan hänen seurassaan todella paljon ja tullaan hyvin juttuun. Mutta silti minun pitäisi kertoa että lopetetaan tapailu ja pysyttäis vaan kavereina ja olen miettinyt että sanon hänelle että voisimme ehkä tavata parin vuoden päästä uudelleen ja katsoa asiaa uudelleen kun elämäntilanteemme ovat muuttuuneet ja myös olemme enemmän aikuistuneet ja ehkä enemmän tietoisia siitä mitä oikeasti haluamme. Elikkä tyttö on 16v ja itse 19v... Eniten tässä tapaamisen lopettamisen harmittaa se kun kärsin yksinäisyydestä ja minulla ei oikeastaan ole yhtään kaveria ja saan tältä tytöltä paljon läheisyyttä jota kaipaan tosi paljon ja tosiaan tykkään olla hänen seurassaan. Mutta pakko kai se on sanottava että lopetetaan tapailu vaikka se todennäköisesti tulee masentamaan minua lähipäivinä kun sanon asian.