Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen miehellä tänään tai huomenna pikkujoulut?

Vierailija

Onko kotona kireä tunnelma?

Kommentit (15)

Vierailija

Mun miehellä on. Heitän sen iltapäivällä keskustaan juhlimaan, ohjeistan pitämään hauskaa ja ottamaan yöllä taksin bussin sijaan, ettei nukahda vahingossa bussiin ja aja pysäkin ohi!

Vierailija

Jep. Muija veti herneet nenään jo pari päivää sitten ja on mököttänyt siitä asti. Tänään varmaan räjähtää silmille kun tulen illalla kotiin ja haisen "palaverilta", kuten lapsi kerran sanoi.

Vierailija

Silitin mieheni paidan ja olin krakatuomarina eilen. Tykkään, että mies on tyylikäs pikkujouluissaan. Ei ole kireä tunnelma, vaan normaalin hyvä.

Vierailija

Mulla on oman seudun vihreitten syyskokous/pikkujoulut nyyttärimeinigillä, aikuinen tyttäreni tulee mukaan myös, ja hän leipoo sinne vietävää.

Meillä töissä ei tänä vuonna säästösyistä firma maksa syöminkejä, ja puhuttiin että ehkä pidetään sitten nyyttärit. Kuitenkin isot pikkujoulut pidetään joihin tulee asiakkaat/valmentautujat ja me henkilöstökin tietysti, ne on päivällä, perinteinen joululounas ja jotain pientä ohjelmaa. Viime vuonna yhden työkaverin tytär lauloi kauniisti pari ruotsinkielistä joululaulua... kova meno... 

Miehellä on työpaikan pikkujoulut tänä viikonlopuna, ne pidetään tänä vuonna toisen kaupungin yksikön tiloissa, sinne tilataan ruuat, ja porukat varmaan vie omat viinat. Kysyin mieheltä että aikooko mennä, ja mies vastasi että "Paskat!" Mä kysyin että mitä ne siellä yleensä tekee, no ryyppää ja tappelee. Mä kysyin että jaa tuleeko sinne naisiaki, että ei kai siä sitte niin ryypätä ja tapella, mies sanoi että tietysti, mitkä pikkujoulut ne olis jos ei tapeltais. Mies osaksi kyllä vitsaili, mutta totta toinen puoli, mies on joskus osallistunut pitkin hampain työpaikan saunailtoihin täällä kotikaupungissa, ja siinä käy aina niin että työkaverit yrittää juottaa mun miestä humalaan, siinä koskaan onnistumatta, en ole miestäni nähnyt humalassa vaikka ollaa 15 vuotta oltu yhdessä, kerran käyttäytyi kuin humalassa, mutta se johtui vaan väsymyksestä 13 tunnin yövuoron jälkeen.

Vierailija

Oli viikko sitten ja sen jälkeen ollu täys paska sika mua ja maksua kohtaan. Ennen pikkujouluja kaikki oli hyvin et en tiedä mikä tuli sen jälkeen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu, huomenna on. Minä olen menossa mukaan, koska olemme samassa työpaikassa :-)))

Ihquu ja hymiöitä keventämään

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat