Tiedättekö ihmisiä jotka humalassa ajautuvat jatkuvasti riitoihin?
Eräs työkaverini on tämmöinen. Meillä on aika tiivis työyhteisö ja kyllä meillä on erityisesti kesäaikaan kaikenlaisia tapahtumia ja juhlia. Eräs minua myöhemmin taloon tullut kollega paljastui melkoisen raskaaksi erityisesti humalassa.
Ajautuu jatkuvasti riitoihin ihmisten kanssa koska on niin ehdoton mielipiteissään ja näkemyksissään. On käsittääkseni saanut myös turpaansa muutamiakin kertoja kun ei ymmärrä että fyysisempi vahvempi ja isompi mies voittaa hänet aina.
On työasioissakin toisinaan hyvin ehdoton, erityisesti mitä pienempi ja mitättömäpi asia niin sitä ehdottomampi. Minä en ole edes humalassa koskaan riidellyt kenenkään kanssa. Osaan pysyä neutraalina ja mukavana myös humalassa.
Kommentit (11)
Juovat kirkkaita ja alkavat rähisemään. Tämähän on jokin geenivirhe, yleinen erityisesti Itä-Suomalaisilla?
Tosi sääli kun eivät itse tunnista ongelmaansa.
Moni ilta mennyt pilalle näiden vuoksi
En enää, jäivät menneisyyteen, yhden kerran pystyin katsomaan läpi sormien mutten toista kertaa, eli sai jäädä
Ei kuulu tällaisia mulkvisteja lähipiiriini. Kertoo ihmisestä niin paljon muutenkin, etten halua olla missään tekemisissä. En tajua miksi joku juo, jos siitä tulee huono ja vihainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Juovat kirkkaita ja alkavat rähisemään. Tämähän on jokin geenivirhe, yleinen erityisesti Itä-Suomalaisilla?
Tosi sääli kun eivät itse tunnista ongelmaansa.
Miten sen voi olla vaikka kymmenennen tappelun jälkeen tunnistamatta? Hyi hitto, en ottaisi pisaaraakaan jos tietäisin, että sen jälkeen voi tapahtua ihan mitä tahansa.
Näille pahapäisille humalassa ei kuulu kuin hanavesi. Äärimmäisen rasittavia tyyppejä, jotka yleensä jää ennemmin tai myöhemmin yksin kotiinsa juomaan, kun kukaan ei halua olla tekemisissä. Kännissä kuuluu olla hauskaa eikä rettelöidä tai tapella.
Juu. Työkaverini, 50-vuotias alkoholisoitunut perheenäiti. Häijy myös selvinpäin ja siksi hänellä ei ole kavereita. Perjantai-iltaisin kaljottelee kotona ja kyttää somesta muiden hauskanpitoa. Lähettelee sitten solvausviestejä mesessä kun ahdistaa muiden ilo.
En ole koskaan käyttänyt alkoholia, mutta selvinkin päin ole huomannut olevani useimmiten eri mieltä muiden kanssa. En kuitenkaan ala riitelemään, saatan kerran sanoa eriävän mielipiteeni, mutta yleensä alkaa semmoinen jyrääminen toisten taholta sen oman mielipiteensä runnomiseksi läpi että en jaksa kuunnella sellaista.
En uskaltaisi juoda alkoholia edes, en osaa sanoa millainen olisin humalassa. Pahaa pelkään että menisi rähinöinniksi. Paljon on muutenkin ollut negatiivista elämässä ja olen ns. kuormittunut jatkuvasti. Alkoholi kun ilmeisesti poistaisi itsehillinnän, en pystyisi takaamaan mitä tapahtuisi jos kaikki padottu katkeruus pääsisi valloilleen...
Ap jatkaa. Huomasin että tällä kollegalla humalassa asiat muuttuu erityisesti vänkäämiseksi.
Työajalla on pääsääntöisesti aika hiljaista sorttia. Ei selkeästikään siis uskalla keskustella sen kummemmin koska pelkää konflikteja. Humalassa se pelko poistuu. Mies on onneksi hiirulainen kooltaan. Minä olen puoli päätä pidempi. Jos menisi rähinäksi niin aina se miekka on vahvempi kuin kynä.
Rasittavin ihmistyyppi maailmassa. Näiden pitäisi lopettaa alkoholinkäyttö kokonaan. Aivan mulkkuja.