ero tulossa ja tunteet sekaisin

Vierailija

Kyllä tää elämä tuntuu välillä niin helvetin vaikealta. Ero siis tulossa ja tätä on tehty jo kauan. Silti välillä tulee niin epätoivoinen olo ja järkyttävän paha mieli.
Sanokaa nyt mulle et kyl tää joskus helpottaa...

Kommentit (2)

Vierailija

Tuo on totta. Vaikka toinen olisi tehnyt pahasti ja vaikka ratkaisu olisi tehty, niin silti tuntee surua. Sellainen ihminen on. Jokaisessa suhteessa on kaikesta huolimatta ollut jotain hyvää.

Vierailija

Olen eronnut 2,5 kk sitten. Meillä oli sama, eroa tehtiin monta vuotta. Kun lopullinen eropäätös tuli, niin tuntui, että en saa happea. Yöt olivat vaikeimmat, yöunet menivät. Ahdisti aivan hirveästi!!!

Kun sitten saamani asunto vapautui, kävin viikon siivoilemassa ja itkemässä asunnolla yksin. Se helpotti oloa. Kun muutimme, aika meni paikkojen järjestelyssä. Olin järjesyänyt itselleni hirveästi tekemistä/menoja, kun lapset olivat vkl poissa. Luulin, että helppoahan tämä oli. Nyt olen ollut viimeiset 3 vkl yksin ja tulihan se suru sieltä. Pääsin hyvin käsittelemään eroa. Nyt on ihan hyvä fiilis. Koko ajan tiesin, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin erota.

Tsemppiä! Elämä alkaa, kun saat oman kodin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat