Annoin vanhat lego duploni (pestyt, muovikassillinen) liettuan lahja lapselle-keräykseen, en saanut kiitos-korttia vaikka muut saivat :(

Vierailija

Tapana siis on että heillä jotka lahjat vievät on mukana kortti johon saa kirjoittaa terveiset lahjoittajalle ja ne jaetaan sitten kun palaavat Suomeen takaisin. Minun korttiini ei oltu kirjoitettu yhtään mitään. Tutut, jotka antoivat mm. vanhan playstationinsa, lasten dvd-elokuvia ja yksi jopa älypuhelimen, saivat kaikki lapsilta kirjoitetut kiitokset. Tuli vähän ikävä olo... Ja perheellä jolle legot menivät oli 3-5-vuotiaita lapsia, luulisi että olisi ollut sopiva lahja. No, kai sen täytyy nykyään olla joku älypuhelin että kelpaa.

Kommentit (6)

Vierailija

No jo on törkeää, en antaisi ensi keräykseen mitään. Olin aikoinani itse mukana noilla lahjanjako-reissuilla kymmenisen vuotta sitten ja silloin olivat kyllä kiitollisia vanhoista vaatteistakin. Yksi 8v tyttö halasi minut suunnilleen lyttyyn kun annoin hänelle kiiltokuvakansioni. Täynnä kiitokuvia siis, ehjä ja siisti.

Vierailija

5, ensin lahjoitin suomalaisille, se ei kelvannut kun ulkomaalaiset ovat kuulemma paljon pahemmassa tilanteessa, kaikki seuraavat lahjoitukseni teen eläinsuojeluyhdistykselle.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat