Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä syystä miehen kannattaa ottaa seksuaalisesti kokematon nainen vaimoksi

Vierailija

Jos naisella on ollut aiempia seksikumppaneita, kynnys pettää ja/tai jättää on huomattavasti matalampi kuin kokemattomalla, joka ei edes voi tietää miestään paremmasta, kun ei ole minkäänlaisia vertailukohteita. Kokematon nainen tuskin edes uskaltaisi pettää saati jättää, koska hänellä mitä todennäköisimmin on todella huono itsetunto, etenkin mitä hänen naiseuteen ja seksuaalisuuteen tulee.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Päättäkää nyt jo kumpaa mieltä te palstalaiset olette. Osa väittää, että kokematon pettää todennäköisemmin, koska tahtoo kokeilla onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja osa väittää, että kokenut nainen pettää helpommin.
Itse olen sitä mieltä, että se on aivan tapauskohtaista. Itse olen ns. kokenut nainen, eikä mulla ole mitään mielihaluja pettää tuota miestä tai jättää sitä. Kuitenkin mulla on sen verran kokemusta, että tiedän, ettei tuota parempaa ole.

Vierailija

Kai juuri kokemattomuus herättää halun kokea muuta. Kokeneella on jo ymmärrys siitä mitä on tarjolla, eikä se houkuttele. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi myöskään kumppanin jolla on huono itsetunto.

Vierailija

Siis ihanko oikeasti mies haluaa naisen joka on pelokas, ja jolla on huono itsetunto? Onneksi ei ole tuollaisia 'miehiä' kohdalle sattunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai juuri kokemattomuus herättää halun kokea muuta. Kokeneella on jo ymmärrys siitä mitä on tarjolla, eikä se houkuttele. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi myöskään kumppanin jolla on huono itsetunto.

Kokemattomuus johtuu huonosta itsetunnosta, johon liittyy myös pelko, joka tehokkaimmin estää pettämisen ja jättäminen. Sehän on tutkittu, että aiemmat erot laskevat kynnystä erota uudestaan. Ap

Vierailija

Katsot asiaa miehen näkökulmasta? Oletko mies?

Kaikki me ollaan vaan lihaa ja luuta. Ei tulis mieleenkään pitää parisuhteessa tuommoisia asioita relevantteina.

Itse tiedän, että mieheni rakastaa minua kiukkuineni ja kokemuksineni. Onhan minussa vähän vastustakin, mistä kuulemma tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on ollut aiempia seksikumppaneita, kynnys pettää ja/tai jättää on huomattavasti matalampi kuin kokemattomalla, joka ei edes voi tietää miestään paremmasta, kun ei ole minkäänlaisia vertailukohteita. Kokematon nainen tuskin edes uskaltaisi pettää saati jättää, koska hänellä mitä todennäköisimmin on todella huono itsetunto, etenkin mitä hänen naiseuteen ja seksuaalisuuteen tulee.

Ei kyllä pidä paikkaansa. En ala väittämään, että asia on juurikin toisinpäin, mutta ensinnäkin kokematonkin voi tietää mitä on hyvä seksi ja millainen ei ole. Siinä on katsos mittarina se oma nautinto. Jos sitä ei saa, niin into etsiä muualta nousee. Eikä kokemattomalla välttämättä ole ajatus, ettei kelpaa kellekään, vaan hän voi etsiä nimenomaan miestä, jonka kanssa saa tuntea tulevansa erityisen hyväksytyksi, mikäli asiassa jotain traumaisuutta on, niin että jos ei saa kanssasi tuntea itseään erityisen hyväksytyksi, sinä lennät kuin leppäkeihäs kun tällainen uros kävelee vastaan.

Ja jos on kyse suht nuoresta naisesta niin joskushan joku on aina hänelle ensimmäinen, jatkosta se ei vielä ennusta mitään. Vanhemman kokemattoman kohdalla taas syyt varioivat, miksi on kokematon, mutta omani selostin ylempänä ja sinä epäempaattiselle kuulostavana tapauksena olisit ollut minulle korkeintaan joku, jonka hyväksymistaso käydään tsekkaamssa tarkemmin ja kun se ei vastaa odotuksia, niin hei hei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuus johtuu huonosta itsetunnosta, johon liittyy myös pelko, joka tehokkaimmin estää pettämisen ja jättäminen. Sehän on tutkittu, että aiemmat erot laskevat kynnystä erota uudestaan. Ap

Toki, jos seksi on tajuttoman huonoa, niin ei sellaseen kannata jäädä. Tosin itse testaan miehen sänkytaidot ennen seurustelua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tule mieleen, että se nainen on voinut olla niissä se jättäjä?
9

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättäkää nyt jo kumpaa mieltä te palstalaiset olette.

Ei tämä ole mikään mielipidekysymys. Mitä enemmän seksikumppaneita, sitä todennäköisemmin pettää.

http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-numb...

Niin eikä tuossakaan ole kyse ei-pettävien naisten huonosta itsetunnosta tai pelokkuudesta. Pikemminkin siitä, että eivät kaipaa kokemuksia sinänsä tai irtoseksiä, vaan ottavat kaikki ihmissuhteensa niin vakavasti, että harrastavat seksiä lähinnä vain seurustelusuhteissa, jotka nekin ensin punnitaan niihin ryhtymistä. Ja löytävät itselleen sopivan kumppanin suht ensimmäisten joukosta, niin ei synny useita seksikumppanuuksia. Eikä tarvitse pettää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat