Pukeudutko sinä muiden katseita varten?

Vierailija

Kysymys otsikossa.

Sivut

Kommentit (31)

Förevör aloun
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Kyllä, ja on mulle pari tuntematonta tyttöä tullutkin sanomaan, että oon tyylikkään näköinen. Se onkin lähes ainoa henkireikäni, jota kautta keräilen parempaa itsetuntoa. Toistaiseksi siitä ei kuitenkaan ole jäänyt mitään ns. käteen muuta kuin parempi mieli hetkeksi... Ei parisuhdetta tai seksiä.

Vierailija

Aivanko tosi?!
Kyllä minun pukeutumiseni on vain ihan oman persoonan,jaksamiseen ja viihtymiseen liittyvää.
Ja joo en ole mikään muoti mimmi eli se kertoo jo totuuden yllä olevasta.

Vierailija

Tavallaan tietenkin. Itse voisin olla alasti tai pieruverkkareissa päivät pitkät. Mutta pukeudun näyttääkseni siistiltä ja hyvältäkin, koska olen sinkku:) en kerätäkseni katseita ja herättääkseni kateutta

Vierailija

Ite en pukeudu muita varten, koetan olla mahdollisimman huomaamaton. En halua näyttää horolle, niinkuin niin moni suomalainen nainen haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aivanko tosi?!
Kyllä minun pukeutumiseni on vain ihan oman persoonan,jaksamiseen ja viihtymiseen liittyvää.

Ei ole.

SinäKIN joudut mukautumaan mm. yhteiskunnan moraalisääntöihin (et voi kulkea vaikkapa kadulla alusvaatteissa/miltei alasti vaikka niin haluaisitkin), työpaikkasi pukeutumiskoodiin ja tietyn verran sukupuolirooleihin. On valehtelua tai ymmärtämättömyyttä väittää pukeutuvansa vain oman mielensä mukaan.

Vierailija

Mitä olet mieltä, että näin opetetaan pääsääntöisesti nuorille miehille ja pojille, pukeudutte heidän katseita varten? Joten kun jollekin näin opetetaan, hän tulee katsomaan sinua pitkään ja hartaasti, olethan pukeutunut hänen katsettaan varten ja olisi epäkohteliasta olla katsomatta.

Kesällä varsinkin bikineissä kun kuljette tai vähissä vaatteissa, olette pukeutuneet muiden katseille?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä olet mieltä, että näin opetetaan pääsääntöisesti nuorille miehille ja pojille, pukeudutte heidän katseita varten? Joten kun jollekin näin opetetaan, hän tulee katsomaan sinua pitkään ja hartaasti, olethan pukeutunut hänen katsettaan varten ja olisi epäkohteliasta olla katsomatta.

Kesällä varsinkin bikineissä kun kuljette tai vähissä vaatteissa, olette pukeutuneet muiden katseille?

Ap

Ei naisille opeteta, että pukeudutaan miehiä varten. Miehet eivät käsitä vaatteista mitään ja nyt sekoitat ilmanaikaan sopivan vaatetuksen siihen, että yrität implikoida naisten vähentävän vaatetustaan miesten vuoksi.

Vierailija

Joo, mutta kyllä mä niillä kotiröntöillä kyllä joskus liikun julkisesti.

Ja tosiaa en tykkää olla alasti tms. mutta en kyllä halua käyttää sellaisiakaan vaatteita edes yksin kotona jotka korostaa mun huonoimpia puolia mutta päällä pitää olla mukaan tuntuiset.

Joskus olen pukenut tietynlaiset vaatteet sen takia, että ne sopi säähän en esim. kehtaa kesällä laittaa huivia tai talvella toppia vaikka ne sopia muuten tilanteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ite en pukeudu muita varten, koetan olla mahdollisimman huomaamaton. En halua näyttää horolle, niinkuin niin moni suomalainen nainen haluaa.

Näytetään horolta, ei horolle. Onko niin vaikeaa tajuta tämä kielellinen asia? Jos on, niin ei kannata kauheasti muita hutsutella.

Vierailija

Miksi alapeukutatte just luin iltasanomista näistä opetuksista. Rupesin miettimään minkälaisen viestin tämä antaa, varsinkin kesällä. Te selitätte monimutkaisia länsimaalaisia tapajuttuja joista tänne tulevilla ei ole harmainta aavistustakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte just luin iltasanomista näistä opetuksista. Rupesin miettimään minkälaisen viestin tämä antaa, varsinkin kesällä. Te selitätte monimutkaisia länsimaalaisia tapajuttuja joista tänne tulevilla ei ole harmainta aavistustakaan.

Koska teit paskan ketjun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat