Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyviä kollageenivalmisteita

Vierailija

suosittele hyvää kollageenivalmistetta

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ehdottomasti rahan arvoinen on ollut ultracoll kapselit. Sitä löytyy useista luontaistuotekaupoista netistä. Olen käyttänyt reilut puoli vuotta ja silmänympärysrypyt ovat vähentyneet minulla huomattavasti ja työkaveritkin ovat huomanneet kasvoissani selkeän muutoksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti rahan arvoinen on ollut ultracoll kapselit. Sitä löytyy useista luontaistuotekaupoista netistä. Olen käyttänyt reilut puoli vuotta ja silmänympärysrypyt ovat vähentyneet minulla huomattavasti ja työkaveritkin ovat huomanneet kasvoissani selkeän muutoksen.

Kieltämättä kuulostaa rahanarvoiselta tuollainen tunnettuja fysiikan ja biologian lakeja rikkova tuote.
Ap:lle tiedoksi, että iholle levitetty tai suun kautta nautittu kollageeni ei vaikuta ihon ominaisuuksiin millään tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi, että iholle levitetty tai suun kautta nautittu kollageeni ei vaikuta ihon ominaisuuksiin millään tavalla.

Suun kautta vaikuttaa.

Toi on vanhaa tietoa, että keho vain purkaa aminohapot aminohappopooliin, eikä sillä olisi vaikutusta.

Uusimpien tutkimusten mukaan kollageeni suun kautta oikeasti vahvistaa ihoa.

Ja jos joku haluaa kokeilla, niin tavallinen liivatekin käy ja on halpaa.

Vierailija

Kollageenia pitäisi nauttia valtaisia annoksia että sillä olisi ulkonäölle mitään merkitystä. Ja käsittääkseni nämä Ultracollit eivät ole mitään halpoja nappeja. Eli uskokoon ja käyttäköön ken haluaa ja kellä on varaa.

Vierailija

Ultracollia käyttänyt 1 vuoden ja hyväksi kokenut mm. nivelkivut vähentyneet huomattavasti. Nyt kokeilussa ultracoll/hyaluroni, molemmat samassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Suun kautta vaikuttaa.

Toi on vanhaa tietoa, että keho vain purkaa aminohapot aminohappopooliin, eikä sillä olisi vaikutusta.

Uusimpien tutkimusten mukaan kollageeni suun kautta oikeasti vahvistaa ihoa.

Ja jos joku haluaa kokeilla, niin tavallinen liivatekin käy ja on halpaa.

Jes, tämä oli hyvä uutinen! Ja itse olen käyttänyt jo pitkään liivatejauhetta. 1-2 teelusikallista joka päivä sotkettuna johonkin ruokaan. Mielestäni olen vähän hehekämpi nykyään vaikka ihmeitä en odotakaan. Jossain vaiheessa tilasin kallista kollageenijauhetta netistä. Se näytti epäilyttävän samalta kuin s-marketin liivatejauhe!

Vierailija

Hyi, ne tehdään lehmien aivoista. Hyvää hullunlehmäntautia sitten vaan 10 vuoden päästä. Onhan se toki kiva kuolla vähäryppyisenä viisikymppisenä

Vierailija

Minä olen tilannut iHerbistä Great Lakes Gelatinen kollageenijauhetta. Iso pytty maksaa parikymppiä ja sitä syön aina aamulla 2 rkl smoothien joukossa. Naama näyttää yhtä ankeelta kuin ennenkin mutta iho ja kynnet on paremmat.

Vierailija

Suomen markkinoilla vetävät ihan järkyttäviä hintoja kollageenivalmisteista. Itse tilaan iHerbin kautta seuraavaa (180 pillerin satsi vajaalla 11 eurolla):

http://m.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-Collagen-Types-1-3-1000-mg-180-Tab...

On myös laadukas tuote arvioiden perusteella. Itse käytän, kun kärsin aikuisiän aknesta ja sen aiheuttamista arvista. En uskalla vielä sanoa tuotteen tehosta omalla kohdallani, kun aloitin vasta viikko sitten pienellä annoksella.

Vierailija

Kollageenisynteesiä auttaa kun syö haudutettuja luita rustoineen, kuten aasiassa tehdään.  Valmiin kollageenin syöminen ei auta yhtään mitään mihinkään.

terhi46

3 tableissa 1000mg eli annoksia 60 ja sisältää vain 1 ja 3 tyypin kollageenia, eli ei kovin hyvä eikä halpa tuote.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat