Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On tuo Xenia kyllä upea!

Vierailija

Blogia en jaksa enää kovin aktiivisesti lukea, mutta tuon kropan ottaisin kyllä milloin vaan. Hiuksetkin on nätit nykyään.

xeniasday.costume.fi/2015/11/25/perfect-christmas-dress/

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

On tosi nätin näköinen!

Mä tykkään tuosta sen nykyisestä lookista enemmän kuin siitä blondipissis, näyttää paljon "laadukkaamalta", onnekas se sen mies kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko X:llä taas klikkaukset vähissä ;)

Ai sori, mä unohdin, ettei aaveella saa koskaan sanoa mitään positiivista kenestäkään bloggaajasta. Mun moka.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko X:llä taas klikkaukset vähissä ;)

Ai sori, mä unohdin, ettei aaveella saa koskaan sanoa mitään positiivista kenestäkään bloggaajasta. Mun moka.

Ap

Kattelin samaa, että todella upea! Tein joskus aloituksen siitä miten hyvältä xenia näyttää 6kk synnytyksen jälkeen, etenkin mahasta (kuva siellä vauvablogin puolella) ja keskustelu täyttyi kommenteista, että ihan tavallinen kroppa, ei ees kaunis/arvuuteltiin itse xeniaksi. Huoh...

En ole ap

Vierailija

Osaako joku sanoa miten tuon Xenian hiukset on noin paksut vaikka aiemmin oli ohuemmat? Miten se on mahdollista? Latvatkin näyttää paksuilta ja tuuheilta. Ihanat nuo hiukset. Miten tuollaiset saa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tissitön :/

Joo, olisi varmaan tosi hottis, jos olisi kaksi jättikokoista kumipalloa rinnassa :D

Siis hottis joidenkin seinäjokelaisten peräkammarin poikien mielestä, en usko, että siihen oikein pyrkii kukaan, tai haluaa olla jonkun peräeinarin tissiunelma, eikös teille riitä ne redtubet ja xhamsterit :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pidennyksillä esimerkiksi, sotkemalla tms, tuskin pelkällä hiusten viskomisella puolelta toiselle sentään.

Tarkoitatko että Xenialla on pidennykset hiuksissa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat