Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen olisitte halunneet olla NUORUUDESSA jos saisitte NYT PÄÄTTÄÄ?

Vierailija

Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää? Minä tällainen:

Lempinimi "Proffa". Hiukset kammattu siististi mutta semicooliin tyyliin. Kauluspaita rennosti ulkona suorista housuista. Istuskelisin skeitti rampilla ja loisin vaikutelman että oon hyvä skeittaan mutta en vaan jaksa, kommenteilla kuten "Hyvä Ripe, melkein onnistu 360, tsemiä!".

Mäkissä tilaisin vaan mustan kahvin vahvana, ja seuraisin keskustelua. Välillä heittäisin väliin
jonkun osuvan kommentin, ja muut olis että "hmm! ei ollakkaan tajuttu tota ennen!".

Muijat pitäisi minua persoonallisena, hiukan salaperäisenä.

Kommentit (13)

Vierailija

Sosiaalisempi. Ja enemmän kiinnostunut ulkonäöstäni. Olis säästyny paljolta pilkalta enkä ois ollu niin ulkopuolinen

Vierailija

...olisin voinut säästää rahaa jättämällä lävistykset ottamatta ja shokkivärit kauppaan ja käyttää ne rahat kunnon vaatteisiin.

Lisäksi olisin voinut olla vähemmän dramaattinen.

Mutta ehkä mä sitten olisinkin ollut jo aikuinen.

Vierailija

Ihan samanlainen. Mulla oli hyvä lapsuus ja nuoruus, olin itsevarma ja onnellinen jo silloin. Kiitos vanhempien!

Vierailija

Mä olisin kans halunnut olla salaperäinen! Kuvittelin, miten kulkisin rooliasussani oman pikkukaupungin katuja. Tietty olisin piilottanut veitsen saappaaseen, ikinä tiedä mihin seikkailuihin sitä olisi joutunut kesken kaiken!

Mulla olisi myös ollut salainen ystäväverkosto ja kaksoiselämä.

Vierailija

AP on vanha läppä, mutta menköön.

Ihan samanlainen kuin olinkin, mutta olisin halunnut löytää samanhenkisiä kavereita. Ehkä siitä ääriabsolutismista olisin voinut hellittää. Fakta nyt vain oli se, että muita ei kiinnostanut samat asiat, ja niillä joita kiinnosti, oli ryyppääminen ensinnä mielessä. Ehkä olisin voinut myös fanittaa yhtä bändiä, jonka faneilla oli tiivis yhteisö. Olisihan se ollut kyllin lähellä musiikkimakuani, mutta olin jääräpäisesti kiinnostunut omista asioistani.

Eniten minua harmitti ja harmittaa, ettei minulla ole kovin hyviä valokuvia tuolta ajalta. Itse piti kaikki ottaa, eikä selfiet todellakaan olleet muodissa, vaan "noloja käsivarakuvia". Kadehdin persoonallisia teinejä, joilla oli upeita kuvia gallerioissaan.

Vierailija

Välillä mietin että olisinpa voinut olla sellainen tavallisen nätti teinityttö. Tuntuu että mulle oli kasaantunut ihan epäreilun paljon niitä rumentavia ja itsetuntoa nakertavia ulkonäöllisiä vikoja: mulla oli paha akne, erilaisia hammasrautavirityksiä vuosikausia, lyhyet hiukset ja permanentti (siis vuonna 2002) ja käytin sukulaiselta saamiani omituisia aikuisten vaatteita. Olisinpa ollut vähän tavallisempi, ties mitä muuta hyvää siinä olisi tullut ohessa ja seurauksena.

T. nykyisin nätti

Vierailija

Olisinpa tiennyt, ettei mun tarvii hakea miehiltä huomiota ja hyväksyntää jakamalla itseäni, luulin olevani jotenkin cool kun mulla oli ollut paljon miehiä sängyssä. Todellisuudessa olin koko kylän polkupyörä jolle kaikki nauroivat. Nykyään olen kolmekymppinen perheenäiti, saman miehen kanssa ollut 8 vuotta, ja edelleen törmään niihin ennakkoluuloihin tutuilta, että multa saa pillua kuka tahansa koska tahansa. Olisi kivaa jos olisin teininäkin vaan seurustellut vakavasti yhden ja saman pojan kanssa. Mutta en vaan osannut olla oma itseni ja vedin koko ajan jotain noloa roolia. Mulle oli tärkeää olla "kova muija".

Vierailija

Onko ylilauta suljettu?

No ihan samanlainen mutta tekisin nyt kaikkeni löytääkseni samanhenkistä seuraa, enkä pilaisi niitä muutamia ratkaisevia vuosia väärässä seurassa

Vierailija

Toivon, etten olisi ollut koulukiusattu. Mutta minun toiveellani ei ole väliä. Jos olisi olemassa aikakone, niin sitä muutosta pitäisi toivoa niiden koulukiusaajien, jotta he voisivat korjata virheensä. Mutta tuskinpa he haluavat. Aika monella heistä nimittäin menee nykyään hyvin, eikä heidän todennäköisesti tarvitse kierriskellä menneisyyden painajaisissa. Minä sen sijaan kärsin vieläkin 15 vuoden jälkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat