Oletteko ottaneet vuoden 2015 influenssarokkoteen jo?

Vierailija

Millaisia oireita saitte?

Itselläni vain lievää särkyä olkavarressa, mutta yöllä oli kyllä kova päänsärky, ihan kuin raskausajan hormonipäänsärky. Taivuin lopulta ottamaan särkylääkkeen.
Miehellä ei mitään oireita, lapsilla vain käsivarren särkyä. Äidilläni lievä kuume ja sairaudentunto yhden illan ajan.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ottanut enkä ota nytkään.

Sama täällä. Niin kauan, kuin on 100% testattu ja eikä tule mitään jälkeenpäin niin sitten suostun ottamaan. Toiki tauti mutatoituu kokoajan ja kohta tämänkään vuoden rokote ei toimi.

Vierailija

Mulla meni edellisellä kerralla koko talvi paskaksi (väsymysoireyhtymä ja kilpirauhasarvot sekaisin piiiiiiitkäksi aikaa) enkä voi olla varma johtuiko rokotteesta vai ei, joten varmuuden vuoksi en ota sitä enää. 

Vierailija

Meilläkin riskiryhmässä olevia useampi. Pikkulapset kuolevat varmemmin influenssaan kuin rokotteen mahdollisiin sivuvaikutuksiin jo perussairautensa takia. Mies on astmaatikko ja minä yritän vain pysyä hengissä hoitamassa niitä lapsia.

Vierailija

Olen ottanut 10 päivää sitten. Ei mitään oireita. Yleensä mulla on rokotuskohtaa aristanut pari päivää mutta nyt ei tullut tuota aristustakaan.

Vierailija

Ihan oikeasti, rokotuttakaa itsenne. Tauti on niin kova, ettei lapsia jaksa hoitaa ilman tervettä aikuista apuna! Älkää levitäkö ehdon tahdoin tautia, joukossamme on paljon heikkoja ihmisiä -myös lapsia- joille se voi olla kuolemaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat