Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävän petollisuus pilasi suhteen ja nyt yhteinen lapsi tulossa

M20

Tyttöystävä on raskaana. Kertoi siitä mulle vasta kun abortti ei enää ollut mahdollinen. Kuulin tästä vahingossa kun hän kertoi kaverilleen siitä. Tuntuu helvetin petetyltä. Lapsen elämässä aion olla mukana mutta suhde tyttöystävän kanssa tuskin tulee jatkumaan. Miten ihmeessä voin luottaa häneen yhtään missään enää kun noin isossa asissa piti kieroilla? Jep jep, on mennyt paremminkin.

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Tyttöystävä teki kyllä tyhmästi mutta onko tyttöystävä tehnyt jotakin muutakin petollista? Vai mitä otsikko tarkoittaa? Minkä ikäisiä olette? Jos olette yli parikymppisiä, ei se lapsi sinun elämääsi pilaa. Ihan yhtä hyvin voi opiskella ja käydä töissä kuten ennenkin. Jos jätät nyt tytön yksin noin vaikeaan tilanteeseen ja selvitytymään yksin taloudellisesti, on se kyllä aika raukkamaista mieheltä. 

Lisäksi saattaa olla että sinua myöhemmin kaduttaa ettet tunne lasta ollenkaan. Ja mieti miltä lapsesta tuntuu kun ei ole isää.

Vierailija

No, vaikka tyttöystäväsi olisi toki voinut ja hänen olisi pitänytkin menetellä vähän tyylikkäämmin, ikävä kyllä hänellä olisi ollut joka tapauksessa oikeus pitää lapsi, vaikka sinä et sitä haluaisi. Jospa hän ei ollut itsekään varma, haluaako abortin vai lapsen? Sinänsä ymmärrän kyllä, että tunnet olosi petetyksi. Ehkä tyttöystävä ei vain halunnut perustaa perhettä kanssasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja mieti miltä lapsesta tuntuu kun ei ole isää.
Maailmassa on vaikka kuinka paljon isättömiä lapsia. Miksi juuri tämän kohtalon tulisi kiinnostaa aloittajaa?

Vierailija

Mitä haluat sanoa tuolla "kertoi mulle siitä vasta, kun abortti ei enää ollut mahdollinen"? Meinaatko, että olisit painostamalla saanut hänet hankkimaan abortin? Tilaisuus siihen meni sivu suun? Sellaista se on kun seksiä harrastaa. Raskaus on aina mahdollinen, vaikka pienestikin.

M39

Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä teki kyllä tyhmästi mutta onko tyttöystävä tehnyt jotakin muutakin petollista? Vai mitä otsikko tarkoittaa? Minkä ikäisiä olette? Jos olette yli parikymppisiä, ei se lapsi sinun elämääsi pilaa. Ihan yhtä hyvin voi opiskella ja käydä töissä kuten ennenkin. Jos jätät nyt tytön yksin noin vaikeaan tilanteeseen ja selvitytymään yksin taloudellisesti, on se kyllä aika raukkamaista mieheltä

Lisäksi saattaa olla että sinua myöhemmin kaduttaa ettet tunne lasta ollenkaan. Ja mieti miltä lapsesta tuntuu kun ei ole isää.

Suosittelisinsulle luetun ymmärtämistä harjoitella. Mietin vaan, et oletko itse tehny tollasen paskamaisen tempun jollekin miehelle. Pitäs pikkusen miettiä, ennenkun pettää toista.

Vierailija

Naiset on viattomia enkeleitä, eivät koskaan petollisia tai tee mitään itsekkäiden motiivien ohjaamina.

M39

Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat sanoa tuolla "kertoi mulle siitä vasta, kun abortti ei enää ollut mahdollinen"? Meinaatko, että olisit painostamalla saanut hänet hankkimaan abortin? Tilaisuus siihen meni sivu suun? Sellaista se on kun seksiä harrastaa. Raskaus on aina mahdollinen, vaikka pienestikin.

Se vaan on toi yleinen tapa, kun pettää toista tulemalla raskaaksi

Vierailija

Hän pelkäsi, että painostaisit hänet aborttiin, jota ei halunnut. Etkö olisi painostanutkin? Ainakin yrittänyt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä teki kyllä tyhmästi mutta onko tyttöystävä tehnyt jotakin muutakin petollista? Vai mitä otsikko tarkoittaa? Minkä ikäisiä olette? Jos olette yli parikymppisiä, ei se lapsi sinun elämääsi pilaa. Ihan yhtä hyvin voi opiskella ja käydä töissä kuten ennenkin. Jos jätät nyt tytön yksin noin vaikeaan tilanteeseen ja selvitytymään yksin taloudellisesti, on se kyllä aika raukkamaista mieheltä

Suosittelisinsulle luetun ymmärtämistä harjoitella. Mietin vaan, et oletko itse tehny tollasen paskamaisen tempun jollekin miehelle. Pitäs pikkusen miettiä, ennenkun pettää toista.

Vai että luetun ymmärtämistä. :D En ole tehnyt, eipä ole ollut tarvetta. itse kuulostat kyllä katkeralta mieheltä. Kyllä kaikkien osapuolten näkemys pitäisi noin suuressa asiassa nähdä eikä vain se oma napa ja itsesääli.

M39

Vierailija kirjoitti:
No, vaikka tyttöystäväsi olisi toki voinut ja hänen olisi pitänytkin menetellä vähän tyylikkäämmin, ikävä kyllä hänellä olisi ollut joka tapauksessa oikeus pitää lapsi, vaikka sinä et sitä haluaisi. Jospa hän ei ollut itsekään varma, haluaako abortin vai lapsen? Sinänsä ymmärrän kyllä, että tunnet olosi petetyksi. Ehkä tyttöystävä ei vain halunnut perustaa perhettä kanssasi?

Kertoiko ap, että halusi abortin? Kertoiko ap, ettei halua lasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on enemmänkin kyse siitä, että tyttöystävä riisti aloittajalta mahdollisuuden edes keskustella asiasta ja tuoda mielipiteensä julki. Tietysti tytöllä on oikeus pitää lapsensa vaikka isä ei niin haluaisikaan, mutta kyllä minusta on törkeyden huippu tahallaan pantata asiaa ja olla piittaamatta puolison näkemyksistä. Vaikka nainen sen päätöksen vahinkotapauksissa lopulta tekeekin, ei se oikeuta sitä että parisuhteen toinen osapuoli suljetaan päätöksenteosta kokonaan pois. Ja seuraavaksi itketään palstalla miehestä joka ei "kanna vastuutaan".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa aloittaja kertoi että nainen olisi pettänyt häntä toisen kanssa? 

M39

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vai että luetun ymmärtämistä. :D En ole tehnyt, eipä ole ollut tarvetta. itse kuulostat kyllä katkeralta mieheltä. Kyllä kaikkien osapuolten näkemys pitäisi noin suuressa asiassa nähdä eikä vain se oma napa ja itsesääli.

Kyllä olis tarve. Et näköjään selvästikäänosa hahmottaa ap:n informaatiota. Lukasepa vielä uudestaan ja sit tuo eka vastukses. :D

M39

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa aloittaja kertoi että nainen olisi pettänyt häntä toisen kanssa? 

Kuka väitää, että olisi pettänyt toisen kanssa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat