Kehtaako uran tehnyt 40 v nainen hakea kokoonpanijan työtä

Vierailija

johon ei välttämättä vaadita työkokemusta ollenkaan? Vai onko se ekaa työpaikkaa hakevien nuorten miesten hanttihommaa?

Kuvauksessa vaaditut ominaisuudet minulla on, olen pikkutarkka näpertelijä ja ongelmanratkaisija. Työ vaikuttaisi mielenkiintoiselta varsinkin jos siinä on edes jonkinlaista älyllistä haastetta ja oppimis/etenemismahdollisuuksia.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mikset kehtaa? Luultavasti sulla on työnantajankin mielestä parempi motivaatio duuniin kuin parikymppisellä jolle vanhemmat maksaa elämän?

Vierailija

Mikset kehtaisi? Suhtautumisestasi huomaa, että se on median vääristämä median luomine arvostuksineen ihanneammateista ja sitten niistä roskaduuneista, joita on hävettävä ja joita kukaan ei halua tehdä.

Suhtautuminen on kuitenkin täysin väärä ottaen huomioon, että tulevaisuudessa yhä useammat joutuvat hankkimaan tulonsa sieltä täältä pienissä osissa, kun tietotekniikka automatisoi monia älynkäyttöä vaativia valkokaulusammattejakin.

Vierailija

En tiedä, jotenkin sitä ajattelee että tässä iässä pitäisi olla uransa huipulla ja siirtyä oman alansa johtotehtäviin eikä kilpailla samasta työpaikasta vasta-alkajien kanssa.

Tuon motivaatioasia on varmaan toisaalta totta, toisaalta taas nuorella voi olla halu päästä pois vanhempiensa nurkista.

Vierailija

Mikä ettei? Olen ollut samanlaisissa hommissa ja kyllä se ihan oikeaa työtä on ja haastavaakin. Nimenomaan sitä ongelmanratkaisukykyä siellä tarvitaan ja motivaatiota myös.

Vierailija

15 vuotta käsityöalalla yrittäjänä. Olisin valmis vaihtamaan palkkatyöhön, tulot ei varmaan juuri muuttuisi, mutta stressiä olisi vähemmän.

Voisinhan sitä paikkaa hakea, naurakoot hakemukselle sitten keskenään jos ei kelpaa.

Vierailija

Kannattaa toki hakea, jos kiinnostaa. Luultavasti sinua ei kuitenkaan palkata, koska työnantaja ajattelee, että tämä olisi sinulle vain väliaikainen työ etsiessäsi parempaa. T: rekrytoinneissa mukana ollut

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
15 vuotta käsityöalalla yrittäjänä. Olisin valmis vaihtamaan palkkatyöhön, tulot ei varmaan juuri muuttuisi, mutta stressiä olisi vähemmän.

Voisinhan sitä paikkaa hakea, naurakoot hakemukselle sitten keskenään jos ei kelpaa.

Juuri itse määrittelit ne argumentit, miksi sinun pitäisi hakea sitä työtä. Hakemus kehiin vaan ja tsemppiä.

t. n:o 4

Vierailija

Rekrytoijalle kysymys:

Auttaisiko jos sanoisin että olen valmis kouluttautumaan alalle työn ohella?Katsoin jo että läheisessä oppilaitoksessa olisi verkko-opiskeluna mekaniikkaa ja sähkötekniikkaa.

Jos en kokoonpanijaksi loppuiäksi jäisi niin kasvavassa yrityksessä voisi olla muitakin hommia jatkossa.

M39

Se, että aikasempaa osaamista ei vadita, niin joskus sitä myös toivotaan. Mulle nimittäin on tullu sellasia työhaastatteluita vastaan, et katsottiin eduksi etten ollut urautunut.

Vierailija

Mä mietin aivan samaa. Haluaisin vaan tulla töihin ja lähetä pois, ja jättää työasiat töihin.

Olen niin väsynyt tähän työhön mihin mitää antaa koko elämänsä.

Vierailija

Jos työ kiinnostaa, silloin sitä haetaan eikä mietitä kehtaamista. Eikä se hakemuksen teko tarkoita, että sen paikan varmasti edes saisi....

Onnea työnhakuun!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat