Katsooko kukaan Tuomoloita?

Vierailija

Mun mielestä aika hauska ohjelma! Varsinkin Anna vetää täysillä ja välillä ihan överiksi. Hauska, että pystyy antaman itsestään tuollaisen kuvan totena.

Kommentit (11)

Vierailija

Tosi epäonnistunut sarja, saakohan ne tuosta feikkauksesta jotakin korvaustakin? Se perheen äiti vaikuttaa to-del-la epätasapainoiselta. Melkein sääliksi käy niitä lapsia... :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, eikä kiinnosta juurikaan mitkään muut tosi-tv:t. En ole niin tirkistelynkipeä, että haluaisin tujoittaa jonkun kotioloja.

Mutta niin tirkistelynkipeä kuitenkin että halusit tulla pätemään omalla erinomaisuudellasi ketjuun jonka ei pitäisi kiinnostaa sinua ollenkaan 😆

Vierailija

Siis ketä ne Tuomolat on ja miksi niistä on oma sarja?

Pari kertaa olen vilkaissut, kaameaa kuraa. Ilmeisesti luulevat olevansa hauskoja, vai mikähän on ohjelman tarkoitus. 

Vierailija

ap:n kysymystä ihmettelen minäkin. Olen nähnyt vain ohjelman mainoksia ja ihmetellyt ketä voi kiinnostaa sellainen teennäinen koheltaminen. Yhtäkään jaksoa en ole katsonut. tuskin tulen katsomaankaan.

Vierailija

Kysymystä ihmettelet? Aika hauska kommentti. Mä katson sitä sen takia, että saan nauraa. Ehkä olen hieman normaalia positiivisempi näistä kommenteista päätellen.

Ap

Vierailija

Mä yritin katsoa Tuomoilta silloin kun sarja alkoi. Se oli niin epäaitoa että kanava vaihtui nopeasti. Tällä viikolla satuin foxille kun tuli jakso jossa ne oli risteilyllä. Ne oli siinä ja heti perään tulleessa jaksossa jossa oltiin Tukholmassa paljon luonnollisempia. Katsoin ihan huomaamatta molemmat osat ja välillä jopa nauratti. Huomasiko kukaan enemmän sarjaa seurannut mitää eroa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat