3v pelaa k 18 pelejä???

Vierailija

Olin tuossa viikonloppuna käymässä erään nuoruudenajan kaverin luona. Hygienia ei koskaan tuolla rouvalla ollut se vahvin puoli, eikä hygienian saloja ole vaivautunut opettamaan viidelle lapselleenkaan. Muutenkin perhe poikkeaa valtaväestöstä aika tavalla.
Oltiin siinä sitten kahvipöydässä lasten (paitsi van himman) leikkiessä ja pelatessa playstationia olohuoneessa. Ja tämä äiti tyytyväisenä katseli pöydästä 3 vuotiastaan pelaamassa sota- ja ammuntapelejä, joissa ikäraja vähintäänkin se 16 tai 18. Olin ihan järkyttynyt, meillä ikärajoista pidetty aina kiinni kummankin lapsen kohdalla, ei tulisi mieleenkään antaa noin nuoren pelata tuollaisia. En nyt yhtään tiedä miten tuohon voisi puuttua, eihän asia niinkään minulle kuulu.
Mites teillä, pidetäänkö ikarajoista kiinni/tiedättekö muita kaverini kaltaisia tapauksia?

Kommentit (3)

Vierailija

Kyllä ne ikärajat on siellä tarkoituksella. Sano kaverillesi NYT tai tee lasu. Mikset saanut siellä suutasi auki?? Mä en ymmmärrä ettei paikan päällä osata sanoa, vaan tullaan tänne av:lle ihmettelemään...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ikärajat on siellä tarkoituksella. Sano kaverillesi NYT tai tee lasu. Mikset saanut siellä suutasi auki?? Mä en ymmmärrä ettei paikan päällä osata sanoa, vaan tullaan tänne av:lle ihmettelemään...

Mainitsin kyllä asiasta, mutten voi alkaa vaatia mitään muutoksia toisten lastenkasvatusmenetelmiin. Voiko lasun tehdä tuosta?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat