Kurkkupaise?

Tyyppä

Moi!
Minulla on ollut nyt muutaman päivän kurkussa sellainen patilta tuntuva juttu, mitä ei kuitenkaan näy. Kurkku on punainen, ja patti tuntuu olevan syvemmällä kuin mihin näkee. Nieltäessä kipeä, muuten ei juurikaan. Minulla on ollut kuumetta. Nyt se on kuitenkin alkanut helpottaa, mutta haluaisinkin tietää mikä se on/oli.

Kommentit (5)

Vierailija

Hirrrrveen hankala sanoa täältä käsin. Jos se kuitenkin on helpottamassa, niin älä huoli. Mulla on aina flunssan aikana iso "pala" kurkussa, menee flunssan mukana pois.

Vierailija

Multa avattiin sairaalassa kurkkupaisetta ja voi jessus se sattu. Osastolla tarjottiin ensimmäisenä appelsiinimehua ja sitä juodessa vasta sattukin. Olin viikon sairaalassa, eikä mulla edes ollut paisetta vaan ärhäkkä angiina.

Vierailija

Kurkkupaise ja etenkin sen puhkaisu on jotain niin kamalaa. Yksi lääkäri ei meinannut uskoa että on kurkkupaise, koska ei ollut kuumetta. Onneksi pääsin sitten tutulle lääkärille, joka tiesi minun sairastaneen useita angiinoita vuodessa. Kurkkupaisehan on angiinan jälkitauti.

Kurkkupaiseen puhkaisua en toivo edes pahimmalle vihamiehelle. Synnytys luomuna ei ollut mitään siihen verrattuna.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat