Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulunkylä vai Kannelmäki? Plussat ja miinukset!

Vierailija
25.11.2015 |

Ogelissa tai Kantsussa asujat: kertokaa asuinalueenne huonoimmat ja parhaat puolet ja auttakaa harkitsemaan eri näkökulmista meidän tulevaisuuden asuinaluetta.

Asioita joita pitää ottaa huomioon

-kulkuyhteydet julkisilla
-kulkuyhteydet autolla
-koulut
-päiväkodit
-puistot, kaupat, kirjastot
-harrastusmahdollisuudet
-yleinen asuinalueen viihtyisyys

Molemmissa harkinnan alla oleva asento on alle kilsan säteellä juna-asemasta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsusta ei ole kokemusta, Oulunkylässä on tullut asuttua 17 vuotta. Ulkoilumahdollisuuksia pururata, vantaanjoen läheisyys ja sen vieressä pieni metsäalue (josta puolet ollaan rakentamassa täyteen). Pari päiväkotia, Oulunkylän ala-asteen remontti valmistuu kohta ja kyseisestä koulusta on hyviä kokemuksia, ja Koskelan alakoulu ei myöskään ole kaukana. Liikenneyhteydet erinomaiset, juna-asemalta pääsee Tikkurilan suuntaan ja toisessa suunnassa Pasila ja keskusta. 550 kulkee Itikseen 15 minuutissa ja lännessä on Maunula, Huopis ja Pitsku. Busseilla 65A ja 64 pääsee Vallilaan ja Sörnäisiin, 72 menee vähän eri suuntaan. Ogelin kauppakeskuksessa on apteekki, Alepa, Ärrä, pari baaria ja esimerkiksi lankakauppa, ja puolen kilometrin päähän urheilukeskuksen viereen valmistuu muistaakseni k-kauppa. Ogelin yhteydessä on Huslab ja vieressä on nuorisotalo, terveyskeskus ja kirjasto. Olen nätti nuori nainen ja aina olen saanut kävellä rauhassa baarista kotiin :) hyvä asuinalue, suosittelen!

Vierailija
22/22 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita niin kannelmäki, oulunkylässä on surkeat palvelut ja mun mielestä vähän tylsä, mutta alue on rauhallinen muuten. Molemmat ovat itseasiassa hyvin huonoja vaihtoehtoja joten ei kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla