Yhdessä neljä kuukautta, enkä ole

Vierailija

ottanut suihin. Onko outoa? Joo mies on nuollut minua, vaikka ei kyllä tarvitsisi. Ehkä joskus voisin ottaa suihin, mutta mies ei ole edes pyytäänyt tai vihjannut sellaisesta.

Kommentit (13)

Vierailija

On ihan helvetin outoa. Dumppaisin moisen nunnan ekan panon jälkeen, ja niin tekisi moni muukin mies. Säälipillua muutaman kerran kuukaudessa saavat "miehet" ovat toki oma lukunsa. He tyytyvät vähään.

Vierailija

Miehen munaa ei pidä kenenkään lutkuttaa, siinä on ihan hirveästi bakteereita ja viruksia. Pahimmillaan voi saada punajäkälän suuhunsa tai ientulehduksen joista ei pääse eroon koko loppuelämänsä aikana. Erehdyin nuorempana lutkuttamaan kullia ja nyt kärsin vittumaisesta punajäkälästä ikuisesti. Joten iso EI genitaalialueen suukkimiselle, puolin ja toisin.

Vierailija

Miten pystyt olemaan erossa siitä? Meillä suihin ottaminen kuuluu ihan perusseksiin ja teen sitä enemmän kuin mielelläni. En oikein osaisi olla irti miehestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen munaa ei pidä kenenkään lutkuttaa, siinä on ihan hirveästi bakteereita ja viruksia. Pahimmillaan voi saada punajäkälän suuhunsa tai ientulehduksen joista ei pääse eroon koko loppuelämänsä aikana. Erehdyin nuorempana lutkuttamaan kullia ja nyt kärsin vittumaisesta punajäkälästä ikuisesti. Joten iso EI genitaalialueen suukkimiselle, puolin ja toisin.

No täällä toinen, kohtalotoverisi, ei ikinä enää mitään saastaisia munia suuhun, vielä vähemmän ällöttävää, virtsaista virusmälliä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu yhdessä 28 vuotta, enkä ole vielä kikkeliä suuhuni ottanut, joten en pitäisi outona 4 kk jälkeen.

Ukkos käy poskihoidot muualta.

Vierailija

Olin yhdessä 8 vuotta ennen kuin edes yritin ottaa suihin. Nyt 14 v yhdessäolon jälkeen voisin ottaa vaikka joka päivä jos mies haluaisi.

Vierailija

Eihän se kaikille miehille ole mitenkään tärkeää, joillekin jopa vastenmielistä. Toki siis suurin osa miehistä siitä nauttii ja asettaa sille hyvin paljon painoarvoa, mutta ei kaikki.

Esim mun exä ei moista halunnut ollenkaan. Nykyinen tykkää, mutta koska ite en mielelläni poskeen ota niin sitä tapahtuu harvakseltaan.

Itekään en niin kauheesti tykkää siitä et mua nuollaan, vaikka monesti kuulee väitettävän et se on monelle naiselle ainoa tapa edes saada orgasmia. Mulle ei ole, enkä sitä kaipaa, toki joskus esileikkinä vaihtelun vuoksi ihan kivaa..

Ihmiset on yksilöitä, varmaan sit sun mies on niitä harvoja joille se ei oo semmonen juttu. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat