Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola on kummallinen keljuilija

Vierailija

Tuli minulle tutuksi lähinnä tuosta yökyläily-ohjelmastaan. Välillä häntä saattaisi erehtyä luulemaan ihan ystävälliseksi ja käytöstavat omaavaksi naiseksi, mutta vähän väliä on kummallista piilov*ttuilua havaittavissa. Mistähän tuollainen kumpuaa?

Esim. ihana Jutta Gustafsberg oli hänelle todella ystävällinen ja vieraanvarainen, sekä oma aurinkoinen itsensä, mutta hänellekin piti epäsuorasti keljuilla. Mariasta tulee myös sellainen fiilis, kuin kuvittelisi olevansa parempi kuin muut. No, ehkä se on vain keino peittää oma huonommuuden tunteensa. Oletteko te muut huomanneet hänessä tätä samaa?

Sivut

Kommentit (19)

Satunnainen katsoja

Ihan sama fiilis jäi minulle siitä hänen omasta show'staan. Yökylää en ole katsonut. Paha tietty sanoa onko hän oikeasti sellainen, kysymykset oli pahvilapuilla show'ssa. Tiedä sitten kuka ne kirjoitti. Mutta sympatiani olivat shown vierailijoiden puolella.

Vierailija

Todella omituinen tyyppi. On sanovinaan jotain positiivista henkilöstä, mutta pienellä nyanssilla tekeekin siitä samassa täyttä vittuilua.

Vierailija

Kyllä siitä jotakin pientä ilkeyttä huokuu. Semmoista pientä niljakasta piikittelyä on havaittavissa, mutta toisaalta Mariassa on jotain tosi hellyyttävää ja "kivaa". Veikkaan, että hänen kanssaan on mukava keskustella syvällisesti, mutta kun hän suuttuu niin hän osaa olla hankala.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa kun akka on lähtöisin imatralta.
Helvetin ruma ja ärsyttävä noita akka.

Joku imatralaisleidi vei sinulta miehen vai mikäs nyt noin kiristää?

Vierailija

Ai että mä nautin, kun Maria sai omaa lääkettään Saagimilta! Anu löi piilovittuilijakovikselle jauhot suuhun!

Vierailija

Mun mielestä on kiva että joku sanoo ja kysyy asioista suoraan esim. Jukka Pojan takinkääntämisestä ja Teuvo Hakkaraisen rasismista. Ei aina pidä mielistellä.

Vierailija

Ja itseä kohtaan ei tunnu sietävän pientäkään ivaa. Oli yhdessä jaksossa jonku kanssa pelaamassa golfia, ja kysyi huumorilla pelikaveriltaan vaatteittensa vuoksi "Häpeetsä mua?" johon pelikaveri leikkisästi: "Joo." Tämän jälkeen meni pari minuuttia ja Maria kommentoi jotain pelikaveristaan (en tähän hätään muista mitä) ja totesi päätteeksi: "Niin kukahan se häpee ja ketä."

Saagimilta tuli sen verran suoraan v*ttuilua Marialle, että ei taida itse harrastaa niin suoraa puhetta, ja otti sellaisen roolin sitten suurimmaksi osaksi. Tosin kyllä pari kommenttia liikeni Anullekkin. En pidä hänestäkään, mutta oli ihan kiva vastus ton Marian piilov*ttuilulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa kun akka on lähtöisin imatralta.
Helvetin ruma ja ärsyttävä noita akka.

Rauhoitu. Hengitä syvään. Ahmi pottulastupussi pahimpaan raivoosi. Kyllä se siitä.

Vierailija

Olisikohan Marialle täysi mahdottomuus sanoa jotakin hyvää kanssaihmisestään täysin vilpittömästi? Epäilenpä, että vaikeaa olisi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat