Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uutisten kommentointiosion sankarit

Vierailija

Mua vähän naurattaa nämä tyypit, jotka kommentoivat omasta mielestään arvottomien uutisten alle "Olipa turha uutinen / Ketään ei kiinnosta". Heitä on kuitenkin sen verran kiinnostanut, että ovat jaksaneet vaivautua meidän muiden puolesta kommentoimaan tämän asian.

Sitten on nämä, jotka kommentoivat nostaen itseään jollekin jalustalle. Jos artikkelissa kerrotaan Tuskaan tulevista bändeistä, niin joku siellä on kertomassa, että "Minä en ole koskaan noista bändeistä kuullutkaan ja Tuskassa en ole käynyt enkä käy!"

Mitä muita kommenttikenttien arkkityyppejä tiedätte?

Kommentit (9)

Vierailija

En jaksa lukea, kun tyypit ovat niin täydellisen nuijia. Nuo kommentoijat ärsyttävät niin paljon, että usein jää nettiuutiset lukemattakin, ettei vahingossakaan tulisi scrollanneeksi kommenttiosion puolelle.Siitä ääliömäisyydestä tulee vain pahalle päälle.

Nämä arkkityypit ovat luultavasti samoja elämäm koululaisia, jotka heiluvat Rajat kiinni-banderollien alla ja keekoilevat Ku Klux Klan-kaavuissa äitiensä ja maansa häpeäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea, kun tyypit ovat niin täydellisen nuijia. Nuo kommentoijat ärsyttävät niin paljon, että usein jää nettiuutiset lukemattakin, ettei vahingossakaan tulisi scrollanneeksi kommenttiosion puolelle.Siitä ääliömäisyydestä tulee vain pahalle päälle.

Nämä arkkityypit ovat luultavasti samoja elämäm koululaisia, jotka heiluvat Rajat kiinni-banderollien alla ja keekoilevat Ku Klux Klan-kaavuissa äitiensä ja maansa häpeäksi.

Sama juttu, paitsi joskus harvoin vilaisen kommentteja nauraakseni niiden idioottimaisuudelle.

Vierailija

Näitä tyyppejä on muuten AV:llakin.

Varsinkin jälkimmäisiä. Jos kysytään esimerkiksi parasta perunaruokaa niin aina joku sinne paukkaa kertomaan, miten ei itse syö perunaa, mitä vikaa perunassa on ja miten on junttia syödä perunaa.

Vierailija

Joo, just nämä jotka ylpeilevät omalla tietämättömyydellään ovat hauskoja.

Ja esim. jääkiekkouutisiin tullaan kertomaan miten jääkiekko on niin marginaalilaji ja jalkapallo se vasta on kuningaslaji.

Ärsyttäviä ovat ne jotka positiivisiin uutisiin tulevat kommentoimaan tyyliin; musta tossa ei ole mitään ihmeellistä/minä olen kärsinyt koko elämäni eikä minua ole kukaan.../jos tätä kehutaan niin pitäisi kehua kaikkia muitakin. Ilonpilaajat.

Vierailija

Taloussanomien kommentoijat ovat ylivoimaisia. Tyylistä päätellen he ovat enimmäkseen ennen 1950-lukua syntyneitä miehiä, joiden mielen täyttää sammumaton kauna ja katkeruus aivan kaikkea ja kaikkia kohtaan. Uutinen kuin uutinen, niin he postaavat 500. kerran saman profetiansa kaiken pikaisesta romahtamisesta. Jos he eivät olisi niin ilkeitä ja törkeitä, voisi käydä sääliksi. Että ihminen joutuu viettämään viimeiset vuotensa tuolla tavalla.

Vierailija

Monilla palstoilla uutiskommentointi tuntuu olevan vahvasti eläkeläisten harrastus. Tämän voi päätellä siitä, mitä tarjotaan ratkaisuksi isoihin ja pieniin ongelmiin. Avainsana on  "takaisin". Kaikki kääntyy paremmaksi, kunhan saadaan takaisin markka, Kekkonen, Lada, kansakoulu, lasten pahoinpitely, lankapuhelimet, aika ennen tietokoneita jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monilla palstoilla uutiskommentointi tuntuu olevan vahvasti eläkeläisten harrastus. Tämän voi päätellä siitä, mitä tarjotaan ratkaisuksi isoihin ja pieniin ongelmiin. Avainsana on  "takaisin". Kaikki kääntyy paremmaksi, kunhan saadaan takaisin markka, Kekkonen, Lada, kansakoulu, lasten pahoinpitely, lankapuhelimet, aika ennen tietokoneita jne.

Muuten kääntyy paremmaksi, kun raggareita saa pitää kurissa. Voin kertoa kokemuksesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat