35v lapseton mies ja samanikäinen nainen, jolla lapsia.

Vierailija

Mä pohdin nyt tällaista, pitäisikö vaan antaa miehen etsiä nainen, jolla ei lapsia ole..

Rakastan häntä äärettömästi ja haluaisin olla hänen kanssaan. Mutta tiedän jostain meidän tapailun alkuajoista, muistan kysyneeni voisiko hän seurustella naisen kanssa jolla on lapsia. Hän vastasi, että parempi tietysti olisi nainen ilman lapsia. Tämä lause on jäänyt minua kalvamaan.

Kommentit (6)

Vierailija

Tuohan on varmasti totta, että nainen ilman lapsia olisi parempi, mutta rakkaus voi muuttaa asioita ja saada ihmiset muuttamaan mielipiteitään. Tärkeää on, miten mies näkee nyt kokee tilanteen. Ole avoin mahdollisuudelle, että kaikki voi sujua hyvin. Toisaalta kannattaa myös olla rehellinen lapsiperhe-elämän suhteen. Älä peittele mitään teidän arjesta vaan kerro, että tätä tämä on ja kun on sopiva hetki, ota mies mukaan arkeenne jos hän vielä haluaa. 

Vierailija

Todennäköisesti mies haluaa lapsia, haluatko sinä? Minä tapasin mieheni samanikäisenä ja minulla kaksi jo suht isoa lasta. Hän halusi lapsia ja saimme kaksi ihanaa lasta. Hän kyllä pyörittää perheemme arkea ja osallistuu kaikkeen, on onnellinen lapsistaan.

Vierailija

Kyllä hän haluaa lapsia, ja minulle se on kyllä ihan ok. Minullakin on jo aika isot lapset ennestään, eli 10v. Olen toki ajatellut aikana ennen häntä, etten enää lapsia tekisi, mutta mieli on kyllä muuttunut.

ap

Vierailija

Kokemuksella voin sanoa, että uskoisin, että hän on iän puolesta parasta isämateriaalia. Osaa arvostaa rauhallista perhe elämää ja huolehtii perheestään, ei pyöri kuin tuuliviiri.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat