Poikaystäväni isoveli pettää vaimoaan

Vierailija

Sain selville, että poikaystäväni isoveli pettää aivan ihanaa vaimoaan. Heillä on 2 lasta.

En yhtään tiedä mitä teen, tavallaan en halua särkeä vaimon sydäntä (kertominen ei ole mun tehtävä) mutta toisaalta en halua katsoa sivusta, kun vaimo on tietämätön (ainakin uskon, että on tietämätön)

Tulen vaimon kanssa hyvin toimeen, mutta ei olla silti niin läheisiä, että olisi luonnollista alkaa kysyä epämääräisiä kysymyksiä.

(Mua on itseäni joskus petetty, sen takia varmaan reagoinkin tähän niin tunteikkaasti...)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Näet varmaan enkeleitäkin?! Minulle on ihan sama runkkaako mies itsensä johonkin naiseen vai vessapaperiin. Minä olen jo iso tyttö, enkä tarvitse pelastajaa. Enkä halua mieheni tietävän, että tiedän. Mies käy töissä, hoitaa kotia ja lapsia. Viettää meidän kanssa aikaa, jne. En halua sen muuttuvan! Elämäni ei ehkä ole täydellistä kun miehellä on toinen nainen, mutta kenen olisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näet varmaan enkeleitäkin?! Minulle on ihan sama runkkaako mies itsensä johonkin naiseen vai vessapaperiin. Minä olen jo iso tyttö, enkä tarvitse pelastajaa. Enkä halua mieheni tietävän, että tiedän. Mies käy töissä, hoitaa kotia ja lapsia. Viettää meidän kanssa aikaa, jne. En halua sen muuttuvan! Elämäni ei ehkä ole täydellistä kun miehellä on toinen nainen, mutta kenen olisi.

Montako vuotta miehelläsi on ollut toinen? Itse olen 12-vuotta jo elänyt sen kanssa, enkä koe että se olisi mitenkään pois minulta tai lapsilta. Perheet ja suhteet ovat nykyään niin monimuotoisia, että en ole koskaan oikein oppinut elämään raamatunmallin mukaan.

Vierailija

Laita vaimolle vaikkapa sähköpostia. Teet uuden e-mailiosoitteen tätä varten niin ei tunnista sua eikä sun tarvitse olla alttiina sille että viestinviejänä ehkä saisit lokaa niskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita vaimolle vaikkapa sähköpostia. Teet uuden e-mailiosoitteen tätä varten niin ei tunnista sua eikä sun tarvitse olla alttiina sille että viestinviejänä ehkä saisit lokaa niskaan.

Tätä ei kyllä kannata tehdä, eihän kukaan ei usko anonyymia randomsähköpostiviestiä. Joku teini taas palstalla jakamassa "viisauksia". Lähinnä näistä tulee mieleen että joku haluaa vain sotkea miehen ja naisen välit.

Vierailija

kysyt joulupöydässä tältä herralta kuka se timmi nainen oli joka täällä kävi sopis hyvin mun kaverin veljelle ei sattuis numeroa olemaan? :)

Vierailija

Pettäminen on perinnöillistä. Miehesi isoveljen vaimolla voi olla tietoja miehensän pikkuveljen tekemisistä, mutta ei ole halunnut järkyttää niillä tämän vaimoa.

Vierailija

Aiemmin olisin vastannut, että kerrot vaimolle tai vähintäänkin puhut petturin kanssa.

Tänä syksynä lähipiirini naiset ovat opettaneet, miten outoa tuollainen toisten asioihin puuttuminen on. Ei noita kannata vakavasti ottaa, niistä saa hauskoja juttuja kaveriporukalle. Olenkin nyt opetellut tätä uutta ajattelutapaa, jonka mukaan aikuiset ihmiset osaavat itse päättää asioistaan.

Vierailija

Jos olet valmis laittamaan elämäsi peliin...pettäjällä on varmasti valhe valmiina miten puolustaa itseään ja kääntää asia sinua vastaan. Esille voi tulla myös se, että oma poikaystäväsi pettää. Vai luuletko, että oma suhteesi on turvassa. Kumman puolelle poikasystäväsi asiassa asettuu?! Veljensä vai sinun. Ja miksi hän ei ole tätä veljen vaimolle kertonut. Motiivinsa on varmasti sillekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olisin vastannut, että kerrot vaimolle tai vähintäänkin puhut petturin kanssa.

Tänä syksynä lähipiirini naiset ovat opettaneet, miten outoa tuollainen toisten asioihin puuttuminen on. Ei noita kannata vakavasti ottaa, niistä saa hauskoja juttuja kaveriporukalle. Olenkin nyt opetellut tätä uutta ajattelutapaa, jonka mukaan aikuiset ihmiset osaavat itse päättää asioistaan.

Tuo petetty vaimo voi hyvinkin luulla että mies on rehellinen eikä petä. Mikä päätäntävalta hänellä muka on ?

Mä haluaisin että mulle kerrotaan jos ukko pettää. Anonyymi viesti käy hyvin. Ottaisin tosissaan. Jos joku läheinen ottaisi asian puheeksi suoraan kasvokkain tuntisin varmasti itseni noloksi tuon ihmisen silmissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo petetty vaimo voi hyvinkin luulla että mies on rehellinen eikä petä.

Lapsiko hän on?!

Vierailija

Kerrot joko omilla kasvoilla tai anonyymisti - pääasia että henkilö saa tiedon. Jos kerrot anonyymisti, tee se niin että vaimo voi esittää lisäkysymyksiä, joihin vastaat. Paitsi tietysti et paljasta henkilöllisyyttäsi, ellet halua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuo petetty vaimo voi hyvinkin luulla että mies on rehellinen eikä petä.

Lapsiko hän on?!

Tarkoitatko että vain lapsi voi luulla ihmisiä rehellisiksi? Tai ainakaan miehistäkö ei sun mielestä löydy yhtään rehellistä??

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat